• Duss, ik wil gewoon even weten hoe het zit met de verdeling hier op quizlet haha,
    en of er leuke -waarschijnlijk de meeste- meisjes zijn :$


    I'm in love with you and all your little things

    Ferula schreef:
    (...)

    Heb ik ook,
    en het is ook handig om hier op Q erover te kunnen praten.

    Ik heb een reep chocola (:


    jummie chocola..
    ik heb Jellybeanzz

    jummie:9~:9~


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ferula schreef:
    (...)
    Nah, niet alleen daarover , maar zo;n kutkind zei iets in de aula,
    en toen kwam iedereen heel de tijd me toe bla bla en ton ging ik bijna huilen, maar dat wilde ik niet, en toen kwam onze leraar binnen, en toen moest ik mee naar de gang, en toen vroeg ie wat er was en toen begon ik kei hard te huilen.

    En misschien stel ik me wel gewoon aan, maar ik weet het gewoon allemaal even niet meer.


    Zo zie je maar weer welke mensen echt zijn, en welke fake.
    Ik heb zo'n hekel aan mensen die gaan roddelen over anderen omdat ze 'anders' zijn. Ik heb daarom ook zo veel respect voor jou dat je het op school hebt gezegd. Ik moet nog al mijn moed bij elkaar rapen om het op school te zeggen..
    Maar ik hoop dat je vriendinnen je wel gewoon normaal behandelen :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Yousef schreef:
    Hetero tot nu toe teminste


    Haha, ja je kan er ook later achterkomen


    I'm in love with you and all your little things

    Gewoon hetero.


    ''Your guiding hand on my shoulder, will remain with me forever''. 02.21.16

    hetero


    Every touch feels like an eternity

    VIPpas schreef:
    (...)

    wees maar jalours, ik sta met haar op de foto
    ja inderdaad. dat is écht een hotte foto. maar goed, sorenos, iemand; wat is er zo lekker aan meisjes?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ferula schreef:
    Omdat ik me kut voel.
    Omdat ik in de war ben
    Omdat mensen op school stom doen


    die mensen op school die durven zelf niks, die lopen allemaal met de massa mee, en eigenlijk heb jij dus iets bereikt wat ze zelf niet zouden durven ;)

    Je doet er goed aan ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Mississippi schreef:
    (...)ja inderdaad. dat is écht een hotte foto. maar goed, sorenos, iemand; wat is er zo lekker aan meisjes?


    Meisjes hebben knappe gezichtjes (vaker dan mannen xD), ze hebben bepaalde geslachtskenmerken wat een jongen vaakt wel aantrekt (cool), en meisjes zijn over het algemeen gewoon liever, en vaker hoe harder ze roepen dat ze niet lief zijn, des te liever ze zijn xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    Meisjes hebben knappe gezichtjes (vaker dan mannen xD), ze hebben bepaalde geslachtskenmerken wat een jongen vaakt wel aantrekt (cool), en meisjes zijn over het algemeen gewoon liever, en vaker hoe harder ze roepen dat ze niet lief zijn, des te liever ze zijn xD
    oké dus jongens vallen op lieve meisjes? Dan wil ik mezelf even sterkte wensen, want ik ben écht irritant en arrogant.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 22:37 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    o nee hoor, maar dat doe ik best wel xD

    maarja, vaak als je een jongen echt leuk vindt, wordt je zelf al onbewust veel minder irri en arro ;) komt vanzelf ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Tot nu toe bi, maar dat kan nog gay worden i don't know.
    I am who i am leef er mee(yeah)


    heaven is afraid of my and hell kicked my out so hire i am ~':[

    hetero :P


    Onnellissuus Maanpaossa

    Sorenos schreef:
    (...)

    Meisjes hebben knappe gezichtjes (vaker dan mannen xD), ze hebben bepaalde geslachtskenmerken wat een jongen vaakt wel aantrekt (cool), en meisjes zijn over het algemeen gewoon liever, en vaker hoe harder ze roepen dat ze niet lief zijn, des te liever ze zijn xD

    Haha nou weet je nog meer? ;p Daar hebben wij meisjes wel wat aan eigenlijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nog meer? o.o

    het is meer de aantrekkingskracht die het hem doet hoor! :Y)

    (en de inkijk (A))


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    nog meer? o.o

    het is meer de aantrekkingskracht die het hem doet hoor! :Y)

    (en de inkijk (A))


    Dank voor uwen geweldige comentaren.

    Jaja, dus dqat vind je zo geweldig aan al die meisjes he,
    Het is wel weer duidelijk :Y)


    I'm in love with you and all your little things