• Duss, ik wil gewoon even weten hoe het zit met de verdeling hier op quizlet haha,
    en of er leuke -waarschijnlijk de meeste- meisjes zijn :$


    I'm in love with you and all your little things

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Iris, jij hebt mij nog niet gezien (:

    (cool)


    hahaha


    I'm in love with you and all your little things

    Hetero


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maar ik heb een vraagje :')
    Om zeker te zijn dat je homo, lesbi of bi moet, moet je eerst verliefd worden of zoenen met iemand van hetzelfde geslacht.
    Maar ik ken echt helemaal niet van mijn omgeving die dat dus is.
    Zelfs mijn broer die hetero was vroeg zich af waar je dan mensen die bi, homo of lesbi zijn kunt vinden.
    Want ik denk niet dat minderjarigen naar homobars gaan of op datingsite's zitten(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hetero.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Language schreef:
    Maar ik heb een vraagje :')
    Om zeker te zijn dat je homo, lesbi of bi moet, moet je eerst verliefd worden of zoenen met iemand van hetzelfde geslacht.
    Maar ik ken echt helemaal niet van mijn omgeving die dat dus is.
    Zelfs mijn broer die hetero was vroeg zich af waar je dan mensen die bi, homo of lesbi zijn kunt vinden.
    Want ik denk niet dat minderjarigen naar homobars gaan of op datingsite's zitten(krul)


    Nee, dat vond ik dus ook een probleem,
    Nou ja je hoeft niet per se te zoenen,
    Ik werd laatst verlied op een goedde vriendin (van quizlet)
    en toen wist ik het gewoon.
    Als je gaat zoenen met een meisje om te kijken, of je bi of iets bent, haalt dat niet veel uit.

    Vaak vind je meisjes die bi zin op internet, omdat je daar meer jezelf kunt zijn dan in het het echt, veel meisjes durven in hyhet echt er niet voor uit te komen..
    Maar als je verder hulp wil, of iets wil wten zijn er hier genoeg meisjes die bi zijn.


    I'm in love with you and all your little things

    Mississippi schreef:
    (...)Ik snap niet wat er zo lekker is aan een meisje.

    Inderdaad hè Iris, maar jongens! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Language schreef:
    Maar ik heb een vraagje :')
    Om zeker te zijn dat je homo, lesbi of bi moet, moet je eerst verliefd worden of zoenen met iemand van hetzelfde geslacht.
    Maar ik ken echt helemaal niet van mijn omgeving die dat dus is.
    Zelfs mijn broer die hetero was vroeg zich af waar je dan mensen die bi, homo of lesbi zijn kunt vinden.
    Want ik denk niet dat minderjarigen naar homobars gaan of op datingsite's zitten(krul)


    Je kunt ze gewoon overal tegen komen, hoor. Hehehe. (krul)
    Maar als je inderdaad specifiek zoekt, dan zijn er wel van die jongeren gay sites en zo die ik nu even niet weet.
    Mijn eerste girlfriend was mijn beste vriendin. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Iris, jij hebt mij nog niet gezien (:

    (cool)
    oja damn, jou was ik vergeten. stiekem heb ik ook een foto van jou boven mijn bed hangen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Dunno *chinrub* Op 't moment dat ik met een jongen zoen, weet ik 't wel.


    You move me ......... Kurt

    Sorenos schreef:
    (...)

    ik ga dat verhaaltje hier niet afspelen :Y) lijkt me niet slim :Y)
    Ajoh, is niet erg. Dan zeggen wij wel waarom we jongens zo sexy vinden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ferula schreef:
    (...)

    Nee, dat vond ik dus ook een probleem,
    Nou ja je hoeft niet per se te zoenen,
    Ik werd laatst verlied op een goedde vriendin (van quizlet)
    en toen wist ik het gewoon.
    Als je gaat zoenen met een meisje om te kijken, of je bi of iets bent, haalt dat niet veel uit.

    Vaak vind je meisjes die bi zin op internet, omdat je daar meer jezelf kunt zijn dan in het het echt, veel meisjes durven in hyhet echt er niet voor uit te komen..
    Maar als je verder hulp wil, of iets wil wten zijn er hier genoeg meisjes die bi zijn.


    Haha, ik was gewoon nieuwschrierig. Want zoals ik al net zei, ik ken dus echt helemaal niemand die bi of zoiets is. Daarom durf ik het ook niet op school te zeggen. Ik zou het durven als er ook andere kinderen op mijn school zaten die dat zijn. Maar die zitten er niet (of durven zich er niet voor uit te komen), en ik wil gewoon niet de eerste zijn die er zich op school durft uit te komen(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    (...)

    Haha, ik was gewoon nieuwschrierig. Want zoals ik al net zei, ik ken dus echt helemaal niemand die bi of zoiets is. Daarom durf ik het ook niet op school te zeggen. Ik zou het durven als er ook andere kinderen op mijn school zaten die dat zijn. Maar die zitten er niet (of durven zich er niet voor uit te komen), en ik wil gewoon niet de eerste zijn die er zich op school durft uit te komen(krul)


    Je bent een voorbeeld als je dat doet.
    Ik wilniet pushen ofzo, maar ik zou echt veel respect voor je hebben,
    Dat lef dat je dan hebt,
    Maar weet je, het is helemaal niks om je voor te schamen, dat word me nnu wel duidelijk.
    En je valt toch ook 'gewoon' op jongens?
    En je weet het niet helemaal zeker.
    Ik vidn het wel echt kanp als je het zegt.
    Ik gooide het net op twitter,
    omdat ik gewoon overtuigd was dat het niet uitmaakt,
    en ik heb veel goede reactie gehad, dat ze het kanp vonden enzo


    I'm in love with you and all your little things

    hetro :P


    we know. We're awesome.

    Mississippi schreef:
    (...)Ajoh, is niet erg. Dan zeggen wij wel waarom we jongens zo sexy vinden.


    Maar we kunnen het ook over meisjes hebben hoor,
    Als sorenos dat graag wil (:


    I'm in love with you and all your little things

    Ferula schreef:
    (...)

    Je bent een voorbeeld als je dat doet.
    Ik wilniet pushen ofzo, maar ik zou echt veel respect voor je hebben,
    Dat lef dat je dan hebt,
    Maar weet je, het is helemaal niks om je voor te schamen, dat word me nnu wel duidelijk.
    En je valt toch ook 'gewoon' op jongens?
    En je weet het niet helemaal zeker.
    Ik vidn het wel echt kanp als je het zegt.
    Ik gooide het net op twitter,
    omdat ik gewoon overtuigd was dat het niet uitmaakt,
    en ik heb veel goede reactie gehad, dat ze het kanp vonden enzo


    Ik ga het denk ik op school zeggen als ik het zeker weet ;')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.