• Mijn hamster heeft een tumor(huil)(huil)(huil) of het goed of kwaadaardig is weet ik niet, hoef ik ook niet te weten. Maar(huil) het is snel groeiend, dus het sleept nu al over de grond van de kooi en je kan haar pootje bijna niet meer zien(huil)(huil)(huil)(huil)
    Ik wil haar niet laten inslapen, maar dat is wel het beste(huil)
    Ik vind het zo zielig voor haar(huil)

    Iemand tips?

    EDIT: Ze word om half 5 ingeslapen:'(

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 15:50 ]


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Oke even zonder te dollen:

    Lieve Jolein,
    Ik vind het verschrikkelijk voor. Ik ben er voor je. Dat zweer ik. Maar misschien is het beter om hem in te laten slapen anders gaat hij pijn leiden.
    Ik weet precies wat je door maakt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dan denk ik dat je, hoe moeilijk het ook is, echt moet gaan denken over in laten slapen, en het beestje uit zijn lijden verlossen. Sterkte <3

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 21:19 ]


    ars moriendi

    ik zou hem laten inslapen, ik had vroeger ook een Hamster en die overleed zomaar.Poef in de prullebak gegooid door me ma ik was echt boos, ik heb gehuild. Maar ik denk echt dat dat ht beste is voor je Hamster, anders lijd hij pijn(huil)


    Trust me. I'm the doctor

    Aww! Arme jij! Ik weet het niet. Laten inslapen is dan indderdaat het beste. Heb ik ook met mijn hond moeten laten doen


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Sterkte! (flower)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    het is het beste als je het laat inslapen ook al weet ik dat het heel moeilijk is, maar het is wel het beste voor het hamstertje


    i have a busy life

    Is daar niets tegen aan te doen bij Hamsters?

    Als het echt zo erg is, zou ik haar laten inslapen. : (

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 12:27 ]


    --

    Wat erg voor je. En voor je hamster!

    Vroeger had ik zelf twee konijnen. Eentje van mijn zusje en eentje van mij. Maar naar een paar jaar werd mijn zusje allergisch. En toen waren ze allebei van mij. En afgelopen zomer heb ik een konijn zien sterven :'(
    Het was het konijn van mijn zusje.
    Maar ik vond het echt super zielig! Maar het arme beestje was ook wel al zes jaar.
    Konijnen worden zo vijf tot zeven jaar, dus hij was best al op leeftijd.
    En mijn andere konijn is ook zo oud.. Dus hij kan ieder moment dood gaan,
    en daar heb ik het best zwaar mee. Vooral omdat het mijn konijn was vanaf het begin
    en hij kan echt super veel dingen en we zijn echt beste vrienden (H)

    Aan de ene kant vond ik het vreselijk dat het konijn gestorven is, maar aan de andere kant heb ik nu ook wel twee lieve schattige cavia's gekregen.

    Je moet het niet van de slechte kant bekijken. Hij of zij zal het goed hebben in het hiernamaals..
    Bovendien kun je het misschien beter zien aankomen dan dat het onverwachts is.

    (K)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    VIPpas schreef:
    Oke even zonder te dollen:

    Lieve Jolein,
    Ik vind het verschrikkelijk voor. Ik ben er voor je. Dat zweer ik. Maar misschien is het beter om hem in te laten slapen anders gaat hij pijn leiden.
    Ik weet precies wat je door maakt.

    Huh?
    Wat is er met mij (';

    ---
    Mijn hamster heb ik ook alten inslapen omdat ie een tumor had, maar dan in zijn wangzak. Je moet hem laten inslapen, echt waar, dat is beter zo.
    Sterkte (:


    Me so good.

    HopexDream schreef:
    Sterkte! (flower)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat had ik ook met mn vorige hond. Die hebben we ook moeten laten inslapen, want het was kwaadaardig en groeide ook heel snel. Ik moest ook heel hard huilen hoor. Gewoon uithuilen en misschien troost het je als je denk dat je beestje geen pijn meer heeft als je m laat inslapen.. Zo heb ik ook gedacht.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Razac schreef:
    noohw, waarom moest je nou zeggen dat het sleept over de grond :c
    amagawd wat zielig ;_;

    ik denk dat inslapen het beste is ;_;


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    aaah arme jij:(

    ik had geen cavia, maar een poes(Vienna) en een kater(Floris)...
    ze waren allebei al heel oud, we hadden ze al toen ik geboren was. toen ik 10 was ging de poes dood, ze moest ingeslapen worden want dr nieren waren kapot ofzo(huil) ze was 21 jaar geworden. toen we vorige zomervakantie in Frankrijk kregen we een telefoontje van mn opa en oma: onze kater was gestorven:( voordat we op vakantie gingen vlogen er al 100 vliegen rond zn koppie:( hij was 20 jaar geworden...
    onze poesies zijn wel heel oud geworden :D
    ongeveer een maand na de zomervakantie kregen we een kitten: Cookie(H)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 15:38 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ik zou het echt in laten slapen, dat is wel heel erg om te doen, maar het is dan wel het beste...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    BAM schreef:
    Is daar niets tegen aan te doen bij Hamsters?

    Als het echt zo erg is, zou ik haar laten inslapen. : (


    Nou als het gewoon klein was zouden ze het kunnen opreren maar voor dit moesten ze de halve hamster amputeren:'(


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'