• Ik en mijn -toen- nog beste vriendin wonen samen in een klein dorp met 800 inwoners. We zaten in een klas met 10 kinderen en elke woensdagmiddag spraken we af. We maakten dan vaak briefjes met 'ik wil verkering met je, ik vind je leuk' en liepen dan ons dorp Boerdonk -yeaah, coole naam I know- rond en stopte we die briefjes in een brievenbus bij een jongentje en een meisje bij ons in de klas. De volgende dag kwamen we dan op school en dat meisje begon dan helemaal te denken van 'hij vind me leuk, bla, bla' en die jongen die nam dan echt afstand van haar. Ghehe, het was wel grappig om te zien, maar best wel hard als ik er nu aan denk.

    Eigenlijk weet ik eens niet waarom ik dit vertelde, zeker uit verveelde bij.
    Maar wie heeft er ook ooit van die valse streken uitgehaald?


    <3

    We gingen trouwens ook altijd belletje lellen op de verjaardag van een vriendin hahaha


    As travars

    Dat is best wel gemeen... Ik ben nog steeds een bitch maar dan anders als jij was ;p

    Ik was vroeger best wel stout, teveel dingen om op te noemen.......


    Me so good.

    Pittsburgh schreef:
    (...)
    Omg hahahaha
    Bij ons hadden ze gelukkig wel door dat het nep was en gaven ze tenminste niet veel

    Bij ons wisten ze ook dat het nep was, alleen het waren hele aardige mensen die gewoon wat gaven weetjewel.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Belletje trekken bij een oud vrouwtje :x


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Bij ons wisten ze ook dat het nep was, alleen het waren hele aardige mensen die gewoon wat gaven weetjewel.


    hahah snap ik, het zou een beetje raar zijn mochten ze denken dat het echt was :')


    As travars

    Weet je wat ook leuk is?
    Aanbellen en dan doen ze open hoi zeggen en weg rennen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hahaha dat deed ik ook altijd! En natuurlijk belletje lellen, snoepjes jatten en zielige kleuters overtuigen dat een enorme bonk (knikkeren, remember guys?) met mooie kleuren evenveel waard was als een steentje. Gosh, dat was best gemeen. -a-


    It's time to be happy again.

    Bij de supermarkt een gratis bakje chocomel halen en dan weer weg gaan zonder iets te kopen


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    Bij de supermarkt een gratis bakje chocomel halen en dan weer weg gaan zonder iets te kopen


    hahaa, dat had ik pas nog gedaan met mijn bff.


    <3