• In de busrit gingen ze Justin Bieber afspelen op hun GSM omdat er één gestoord wijf helemaal fan is. "Oh, jullie hebben geen idee hoe warm ik het nu krijg!" Ging ze helemaal hyperventileren en heel opgewonden ademhalen alsof ze een orgasme kreeg. Hahahaha. Dan trok ze haar jas over haar hoofd omdat ze het niet meer aankon omdat hij zo geweldig was en ging ze heel hysterisch roepen dat we het af moesten zetten. -zielig.

    Welke Bieber-fan krijgt ook bijna een orgasme als ze Justin Bieber hoort? (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Toronto schreef:
    *steekt hand op*

    hahaa, maar nee niet helemaal zo gestoord als dat wijf.
    Maar ik en mijn beste vriendin kunnen wel helemaal hyper worden en beginnen te schreeuwen en gillen, maar niet als we 1 liedje horen. Das overdreven.
    Het was een liedje dat hij samen met een andere zanger zong en Justin had alleen nog maar op de achtergrond wat gezongen. (':


    Only losers can act the way you do

    FOEMP schreef:
    (...)Het was een liedje dat hij samen met een andere zanger zong en Justin had alleen nog maar op de achtergrond wat gezongen. (':


    Zoals Justin het zou zeggen: #epicfail. ;3


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    (...)

    Zoals Justin het zou zeggen: #epicfail. ;3
    Inderdaad. Opgewonden worden door het idee dat Justin een halve minuut later wat gaat zingen...


    Only losers can act the way you do

    FOEMP schreef:
    (...)Inderdaad. Opgewonden worden door het idee dat Justin een halve minuut later wat gaat zingen...


    Over epic failures gesproken: klik. Of ie nou echt is of nep, welke moeder doet een báby dit aan?!


    It's time to be happy again.

    o.o


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik had haar echt geslagen.


    -

    JoJudicious schreef:
    Gad-ver-damme. :-)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Genius schreef:
    Ik had haar echt geslagen.
    Had ik ook tamelijk veel zin in, maar ik heb geen zin dat ze gaat wenen bij de prefect dat ik een "agressief kind ben dat zwaar gestraft moet worden" (haar woorden toen ik haar bijna sloeg omdat ze mijn brooddoos gewoon van de tafel gooide ôo)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 23:08 ]


    Only losers can act the way you do

    In de bus nog wel. Bij dat soort mensen moeten ze gewoon een wortel naar binnen steken.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik kwam vandaag ook een raar wijf tegen in de bus. Die heeft in de 20 min dat we in de bus zaten vijf verschillende mensen opgebeld om te vertellen dat ze op de heenweg zich zo dood had geergerd aan een luidruchtig meisje in de bus. Ik kon gezellig meegenieten. Ik zat vijf rijen voor haar.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    :|
    in wat voor wereld leven we?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    omg -.-'


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Nightingale schreef:
    (...)

    Hahaha dat zou echt té erg zijn. Maar ik ben ben een Bieber-fan, maar zo zou ik dus nóóit reageren. I mean; hij is geweldig en lekker en weet ik veel wat (daar zal ik niet over door zeuren voor alle haters; ik ben toch zo lief) maar dit wordt toch wel een beetje eng. -a-

    Totally agree :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Serophina schreef:
    OMG --"


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hahahaah, die is erg.


    *insert philosophical cringe expression here*