• Oh wie o wie heeft een leuke verhaal :D

    Ik lees Twilight.
    Verzonnen verhalen.
    Hp story's als ze me wel aanspreken.

    ik lees geen story's over.

    Ik lees geen Justin Bieber story's
    Geen Tokio hotel story's.


    Dump je verhaal maar neer (krul)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Immortality - A fate worse than death

    Een vampier verhaal.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    The road, to myself {Hogwarts}

    Enora Riddle, als schuilnaam heet ze Helena Lone. Niemand zal ooit mogen weten dat zij de dochter is van Voldemort. Behalve Dumbledore, hij weet dit al sinds hij haar opving op Hogwarts. Hij heeft beloofd om dit aan niemand te vertellen. Omdat Enora dat wil, maar ook omdat Enora gevaar loopt.

    Voldemort is al jaren lang opzoek naar zijn dochter. Toen Enora geboren werd heeft Voldemort haar moeder vermoord. Voldemort wou hetzelfde met Enora doen, maar Dumbledore was op het juiste moment op de juiste plek. Hij wou een bezoek brengen aan de moeder van Enora, om haar te feliciteren met haar kind. Dumbledore heeft Enora toen gered. En meegenomen.

    Iedereen kent dit verhaal wel in de toverwereld. Maar wat niemand weet is dat Dumbledore, Enora zelf gehouden heeft. Dumbledore heeft zonder dat ook maar iemand het wist Enora zelf opgevoed. Enora weet weinig over haar verleden want Dumbledore vertelt hier liever niet over. Nu is Enora 15 en wil ze dolgraag naar Hogwarts. Dat wou ze al veel eerder alleen mocht het niet van Dumbledore. Nu hebben ze een deal gesloten. Enora mag naar Hogwarts, als ze niemand verteld wie ze echt is.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Magical Memoirs.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle



    Claire Tonkin lijkt een gewone heks te zijn. Een volbloed heks dat wel, ze heeft het naar haar zin thuis en is behoorlijk verwend. Maar de dag waarop er dan eindelijk een brief door de brievenbus gleed veranderden alles. Van haar ouders zou ze moeten omgaan met mensen die ze niet mocht. Nu, 5 jaar nadat ze de brief kreeg leek alles nog erger te worden.

    Voldemort word steeds machtiger en krijgt steeds meer dingen in zijn greep. Net zoals Claire haar ouders, trouwe dooddoeners van hun heerser. Wat als Claire gedwongen word net zoals hun te worden, samen met haar rivaal – niemand minder dan Draco Malfoy – zal Claire doodsangst uit slaan of is ze trots? Zelfs Claire weet hier het antwoord niet op.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    The war of Quizlet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Breaking free.


    Sarah wordt elke dag van haar leven geslagen, uitgescholden en vernederd. Haar moeder vind haar een stuk vuil, een stofje, een niets. Tot de dag, dat alles verandert. Sarah vindt haar uitweg.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Pernilla schreef:
    Breaking free.


    Sarah wordt elke dag van haar leven geslagen, uitgescholden en vernederd. Haar moeder vind haar een stuk vuil, een stofje, een niets. Tot de dag, dat alles verandert. Sarah vindt haar uitweg. Twilight related, Edward Cullen lovestory.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    d


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Deze it niet van mij maar ik ben er verslaafd aan!:
    http://www.quizlet.nl/stories/23843/the-potters/

    En anders lees die van mij(A)


    Ordo ab Chao

    Over Taylor Lautner, hihihi <'3

    <3


    JDN.

    Carcass heeft helegoede verhalen (:


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Titel: ''As brave as a lion''
    Wie?: Ron Wemel (Ron Weasley uit de Harry Potter trilogie)
    Samenvatting: Vanessa Bingley is misschien wel de krachtigste heks die er momenteel bestaat, zonder dat ze daar vanaf weet. Vanessa stamt af van de magische heerser Goderic Griffoendor. Alleen hebben haar ouders dit haar nooit verteld, sterker nog...Vanessa weet geen eens dat ze kan toveren. Dat Vanessa anders is dan andere meiden van haar leeftijd, daar was ze wel allang achter. Vanessa kan met leeuwen praten, kan vuur maken zonder lucifers en kan dingen laten zweven. Wanneer Vanessa dan toch vijftien jaar oud is, vertrekt ze naar Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus waar ze vier afdelingen hebben: Griffoendor, Zwadderich, Ravenklauw en Huffelpuf. Vanessa word ingedeeld zoals al verwacht werd in Griffoendor, wat een teken voor haar moed is. Ze krijgt gelijk vrienden en haar vriendschap met Harry, Hermelien en de familie Wemel groeit al snel uit tot iets sterks. Maar dan komt Vanessa achter haar verleden te weten en raakt ze in paniek, kan ze de hoeveelheid toverkracht die ze heeft wel in orde houden? Ondertussen worden de lessen op school zwaarder en staat Vanessa er grotendeels alleen voor. Maar Ron is vast besloten om haar te helpen met de keuzes die ze maakt.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Lees je DRaco stories? Zo ja, kijk maar even op mijn profiel ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt