• Ik verlang naar een goedgeschreven verhaal, met minimaal 25 hoofdstukken waar dagelijks aan word geschreven en waar veeeel Romance in voorkomt en een beetje drama kan ook geen kwaad (:. maar nieet van die verhalen van: ik moet verhuizzen.. ooh hij word mn buurjongen.. we worden verliefd.. hij ging vreemd.. ik word depressief, ik vergeef hem en we leven nog lang en gelukkig. Opzich sta ik in voor alles maar het liefst:
    All Time Low
    Justin Bieber
    Jonas'
    Twilight
    of onbekende verhalen

    en ik ben erachter gekomen dat ik zo'n beetje fan ben geworden van One Direction. Thanks to Dimple
    Het liefst geen TH
    ken je geweldige schrijfsters of ben je er zelf 1? Please let me know!!Graag met een link in je reactie (: en meld ff wie jou favo schrijfster(s) is/zijn..


    Oh my God, Becky. Look at her butt.

    Dan raad ik je alles van mij, Andromeda, Arrows en Authors aan ivm met All Time Low

    misschien de mijne? alleen, ja het is niet heel goed geschreven volgens mij. Dus bekijk maar, het is Justin Bieber by the way.

    Everybody says that we look cute together (afgelopen)
    I miss you, Justin (19 hoofdstukken)
    I'm trying to find the surface, so we can work it out

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 0:07 ]


    <3

    Ik weet niet of je Engelse verhalen leest, maar ik geef je de link:

    One too many
    Dane is stuck between a rock and a hard place. He loves his girlfriend Leah to bits, and she loves him even more. But after his best mate James confesses his love for Dane, Dane's world turns upside down. He finds himself in bed with James not long after that, and it's the start of a timeless run away from heartbreak no one can prevent from happening. Dane finds out falling in love with two people at the same time is a very convient, but painful excuse to have an affair with his best mate. He splashes about, not realising; when you splash about, other people get wet...

    Love,
    Jacqui.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Misschien die van mij. Het is er een met ATL , en best dramatisch.
    Hij is alleen wel zo goed als afgelopen

    Klik hier maar als je hem wilt lezen :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Someone like you - Seth Clearwater.
    Het is best wel zielig, en geen 25 hoofdstukken sorry.

    Just like an evil fairytale. - Seth Clearwater.
    Die is al afgelopen, maar dan kan je hem gewoon lezen. <3

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 0:54 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    :9~ ik verlang naar ijs !!!


    Get off, Bill is mine !!!

    This is war van Kalona

    &

    Before you let me go van mezelf :'D

    We schrijven allebei niet dagelijks, maar verder voldoet het wel aan je omschrijving denk ik.

    klikkerdeklik.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    A Soldier's Promise

    Eigenlijk precies wat jij zoekt :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Capulet schreef:
    Dan raad ik je alles van mij, Andromeda, Arrows en Authors aan ivm met All Time Low


    We schrijven niet dagelijks, maar wel ongeveer om de twee dagen. Arrows Andromeda hebben ook een heleboel verhalen die al af zijn, dan kun je die gerust volledig aflezen en ik heb een verhaal waar ik om de twee dagen minimaal aan schrijf, dus zeg maar als je geïnteresseerd bent.
    (Oh en onze hoofdstukken zijn van 1000 woorden ongeveer, niet zo kort zoals bij de meeste verhalen.)


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    We schrijven niet dagelijks, maar wel ongeveer om de twee dagen. Arrows Andromeda hebben ook een heleboel verhalen die al af zijn, dan kun je die gerust volledig aflezen en ik heb een verhaal waar ik om de twee dagen minimaal aan schrijf, dus zeg maar als je geïnteresseerd bent.
    (Oh en onze hoofdstukken zijn van 1000 woorden ongeveer, niet zo kort zoals bij de meeste verhalen.)

    Ja, dat dus :-)

    http://www.quizlet.nl/stories/52775/secrets-in-a-relationship--jasper-hale/
    Hij is van mijzelf. Hij heeft geloof ik net geen 25 hoofdstukken, weet niet of dat erg is.:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Till the world ends-Twilight
    Het lijkt misschien eerst een beetje op jouw beschrijving, maar geloof me, zodra jij over hoofdstuk 55 heen zit, zie je dat hier genoeg drama aanwezig is, ghehe :3 ik post hier elke dag! Soms misschien wel 2 of 3 keer per dag! :3
    ik heb ook nog een andere story.. maar die is nog maar net begonnen, dus 25 haal ik dan nog niet.. en het is een heel ander genre, twee agenten gaan een misdaad oplossen, helemaal geen romance dus :P Nouja, misschien uiteindelijk toch nog wat? :3
    Ook deze is heel leuk! De prins met de creditcard van Archibald

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 12:48 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Dan moet je niet bij mij zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one