• Tokio Hotel Had geen afscheid Genomen op werchter boutique en velen vonden het jmmr. Maar ik en m'n vriendinnen hebben ontdekt hoe het komt ! Een tijdje geleden kwam het ook rond dat De security werd ontslaan wat ook waar is. Daarmee heeft het allemaal te maken. Tokio Hotel mocht geen liedjes meer spelen of afscheid nemen vn Saki of Co. Tokio Hotel Was Daar niet mee Akkoord En zei dat het zoo niet kon. En ze onsloegen De security :]

    Nouw Wij Denken dat het zoo is gegaan !?

    Jaa,,
    ze hebben Saki ontslaan xO

    Jaa,,
    ze hebben Saki ontslaan xO

    Dat heeft Tokio Hotel zelf gedaan!
    Daar heeft Werchter Boutique geen flikker mee te maken!
    Hou eens op met die achterlijke roddels, zeg!
    Voordat je niet weet dat het waar is, houd je bekkie er dan over!
    Jezus.. :8


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Da is ni waar,ze mochten geen afscheid nemen want ze werden gedwongen om van het podium te gaan,da hebbe ze ook zelf gezegd.En ze hebbe ook gezegd da ze het de volgende keer da ze in belgië zijn het gaan goe make ;]

    Da is ni waar,ze mochten geen afscheid nemen want ze werden gedwongen om van het podium te gaan,da hebbe ze ook zelf gezegd.En ze hebbe ook gezegd da ze het de volgende keer da ze in belgië zijn het gaan goe make ;]

    Ik bedoel dat ze VSD Hamburg hebben ontslagen!
    Ik weet heus wel dat ze van die organisatie van het podium afmoeten en dat ze het de volgende keer goed maken!


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    meisie me wa gij nog afkomt meer as een maand geleje
    en de sercurity is nie ontslaan omda ze geen afscheid mochte nemen
    vette zever ja


    Gilles (ll)

    Saki ontslage:S

    van de organisators zelf mochten ze ni verder spele(denk ik toch zo ongeveer)

    :S zou kunne
    ik vond het ook maar raar dat ze ineens weg ware
    wel jammer maar nu weet ik ook wrm enzo
    s wel erg da ze ni eens 2 minute dag moge zegge enzo ma ik denk toch ni da ze daardoor iemand gaan ontslage
    (H)

    Wie's saki of Co?

    Die reactie is zo grappig xD

    en eeh, I don't think that can be ^^

    Saki is om een andere reden ontslagen, EN ze mochten geen afscheid nemen van het WB teal

    D'accord?

    Niet alleen Saki is ontslagen hoor.
    VSD Hamburg is gewoon vervangen door Four Artists.

    Niet alleen Saki is ontslagen hoor.
    VSD Hamburg is gewoon vervangen door Four Artists.
    Daarom, my dear, staat er Saki en Co

    Dit is échte BULLSHIT!

    Ten eerste is het toteel niet waar van die VSD Hamburg en waarschijnlijk hebben jullie écht géén idee waarom ze is ontlsagen!
    Ten tweede
    Heeft Bill een brief geschreven en die op de site gezet en daar staat dat ze van die officials geen bisnummers meer mochten spelen en geen afscheid van ons mochten nemen. Ze waren gewdongen om van dat podium af te gaan. VSD Hamburg heeft daar helemaal niets mee te maken!

    Bedenk eerst ff en goede roddel voordat je dit gaat verspreiden jah!

    1: het was door WB zelf, die slecht georganiseerd was en de thfans gwn terroriseerde n_n

    2: dat ze geen afscheid hebben genomen is al héél oud nieuws

    3 Bill heeft er een brief voor geschreven.

    volgens mij ben jij gwn niet meer mee met je tijd :')


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    en daarbij kijken ze ernaar uit om terug te kome naar België (yeah)


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Bill en co hebben dat trouwens op hunne site gezet waarom ni, en dus geen afscheid dat kwam gewoon door die uur regelingen, want normaal moesten ze nog by your side spelen


    One Day you'll remember me...