• Heey Hoii Haai (A)


    Ik kreeg ineens inspiratie voor een nieuwe quiz..Maar weet niet of die leuk is.....

    Hier komt een stukje :

    Bill,chat al een tijdje met een meisje.Ze vind het leuk om met hem te chatten maar ze heeft geen idee dat hij bill is.Maar als hij na 1 jaar chatten wilt afspreken ik real life.Wordt het meisje zenuwachtig,maar besluit dan toch te gaan.Maar ze neemt haar half zus mee.Als ze later bij het cafee zijn,Schrikt de half zus van het meisje zich een ongeluk.Want daar zit haar vriendje die naar haar vertrek uit duitsland niks meer van zich heeft laten horen,Dus ook niet uitgemaakt.Ze voelt woede op komen.Maar dan zegt ze tegen haar zus,waar haar chatvriendje is.Dan zegt haar zus daar!ze wijst naar HAAR vriendje.Ze voelt nog meer woede op komen..Maar als Bill naar hun toe komt en zich voor stelt,Kijkt hij het meisje vriendelijk aan.Dan kijkt hij naar haar zus,Het lijkt net dat die niet weet wie ze is.

    Zal hij er ooit achter komen?
    Zal er ruzie ontstaan?
    Of word het vriendschap?

    Is het wat?



    ik weet het niet...
    Maar als ik het doe heb ik rollen nodig :

    Chat-vriendin Bill :xMichKaulitz
    Half zus van Chat-vriendin van Bill:LOLLIPOPX3
    Vriendin Tom : bezet door mij :$srry kon het niet laten(A).
    Vriendin van Georg:kimxgeorg
    Vriendin Gustav :
    Bf Tom JOYCESTAR


    Dat waren ze maar ik beloof als alle rollen bezet zijn,Gelijk een proloog te maken ;).

    Maar ik kies de beste en niet de eerste ;)


    Dit moet ik weten :

    Naam:
    Leeftijd:
    Hobb's:
    Karakter:
    Tekstje:
    Foto(hoeft nie van jezelf)



    En ik zeg het wel als je hem hebt ;).


    Maar miss gaat het niet door want ik denk niet dat die heel leuk is....

    nou jah kusje

    Shanice


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol ;vriendin Georg of chatvriendin Bill

    Naam; Kim

    Leeftijd; 18

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes

    Dislikes; school players

    Plaatje;http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekstje;

    Haai
    Ik ben dus Kim
    Ik ben 18 jaartjes oud.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.
    Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.
    Ik heb haat aan school zoals iedereen en ik haat players
    whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Vriendin Bill, info komt!


    Naam: Annelies

    Leeftijd: 16

    Hobb's: Hiphop

    Karakter:

    Tekstje:

    Haaii crazy peopz <3

    Mijn naam is Annelies en ik leef al 16 jaar op deze aardbol. Jepz, that's me on tha pic! Die foto is getrokken toen ik een hiphopcontest oftewel wedstrijd had. Veel mensen zeggen dat ik een overgek kind ben maar dat valt best mee. Met z'n momenten kan ik ook erg serieus zijn ofzo. Okay wat doe ik in m'n verdere leven dan hier mijn domme praatje te komen vertellen? Wel, Annelies zit nogaltijd op school wat ik kut vind en ik doe ook aan hiphop wat ik niet kut vind! Verder, heb ik ook nog een halfzusje. Ik lief haar<3. Ook zeggen mensen dat ik graatmager ben doordat ik hiphop doe en ze zeggen dat ik net anorexia heb maar dat is totaal niet waar! Ik ben van mezelf zo mager. Maar peopz, ik moet gaan want ik ga eten!

    KisseZ&Love <3


    Foto(hoeft nie van jezelf); http://images.allmoviephoto.com/2008_Step_Up_2_the_Streets/2008_step_up_2_the_street_021.jpg

    supper nice idee ö!
    de info over de rol komt :]
    Naam:
    joyce
    Leeftijd:
    16
    Hobb's:
    op msn met m'n chat-vriendje n_n,shoppen,partys.
    Karakter:
    eigenwijs,jaloers,grote mond,lief en spontaan.
    Tekstje:
    Héééj,mijn naam is joyce en jha..ik ben 16 n_n.Ik heb niet echt een intresant leven.ik bedoel,ik ga naar school..en heb maar 2 dagen per week vrij.maar net zoals elk meisje houw ik van shoppen en is het een zeer grote verslaving,ook partys kunnen niet onder breken.Jha ik heb hobbys maar de aller grootste is op msn zitten.Ik heb er een chat-vriendje en weet eigenlijk niet wie het echt is,maar ik wil hem zo graag zien,ik wil de persoon zien waar ik dagen en nachten tegen praat.Maar ik ga nu,hij komt online ;]<3
    Foto(hoeft nie van jezelf);
    http://img.osobnosti.cz/foto/hanna-beth/N196930-24103.jpg

    supper nice idee ö!
    de info over de rol komt :]


    dank u(A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Idd cool idee!!

    Dit moet ik weten : Rol: vriendin Gustav !

    leuk idee

    Naam: JacQueline

    Leeftijd: 18 bijna 19

    Hobb's: Chatten,shoppen, fotos maken, fotoshoots doen en skaten

    Karakter: Bitchy,arrogant,lief en verlege

    Tekstje: Haaai.
    Ik ben Jacqueline (JacQ dus)... Ik ben 18jaartjes en al een poosje model.. Maar weetje ?? Ik heb een oogje op een drummer van een bandje, maar zou hij mijn wel leuk vinden en zien staan?? Ik hou enorm van shoppen,'neem mijn echt niet mee naar de stad !! In mijn vrije tijd ben ik aan het skaten !

    Naja ik ga nu even lekker skaten..

    Bye dudes


    Foto(hoeft nie van jezelf)

    http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    Naam:michelle
    Leeftijd:17
    Hobby's: computeren. bioscoop. milkshakes drinken. winkelen. af en toe paardrijden.
    Karakter: lief. onzeker. gevoelig. iets te snel me woordje klaar. vrolijk.
    Tekstje:Heey <3
    ik ben michelle. en ben eindelijk 17 jaar. Ik woon in duitsland bij me vader en zijn vriendin. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder kon niet voor me zorgen. Ik sta bekend om het meisje dat altijd iets zegt voordat ze nadenkt. Zo ben ik nou emaal. Ookal heb ik vaak genoeg mijn stille en onzekere moment. Ik hou heel erg van milkshakes , mijn vriendinnen, de bioscoop, en ook heel erg van mijn half zus. Ik heb een hekel aan muggen. players. en arrogante kinderen. Ik hou trouwens ook van computeren. vooral msnen. Ik ga nu al bijna een jaar om met een jongen. hij is als een goeie vriend voor me terwijl ik hem niet eens in het echt kan. Ik voel me heel prettig bij hem . het voelt allemaal zo vertrouwd. Maar ik moet gaan ik en me zus gaan winkelen <3
    xX.
    Foto(hoeft nie van jezelf)http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2008/05/ashlee-simpson.jpg
    rol ; chat meisje van bill of vriendin georg!
    xX. michelle
    ik hoop dat ik een rol heb (A)

    thank you voor de reactie...Alleen weet ik niet wie ik ga kiezen x)

    vind ik zo moeilijk.
    Dus ik heb wat kinderachtig bedacht x)(jah duhh ik ben ook kinderachtig xD)
    Nou kijk omdat ik niet kan kiezen.Ga ik zo een topic aanmaken en wie die als eerste vind en zijn info dropt die kiez ik(A)

    goed idea van mij he(A)
    en niet na doen want is mijn überkinderachtige idea(A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik heb me tekst aangepast :)!

    thank you voor de reactie...Alleen weet ik niet wie ik ga kiezen x)

    vind ik zo moeilijk.
    Dus ik heb wat kinderachtig bedacht x)(jah duhh ik ben ook kinderachtig xD)
    Nou kijk omdat ik niet kan kiezen.Ga ik zo een topic aanmaken en wie die als eerste vind en zijn info dropt die kiez ik(A)

    goed idea van mij he(A)
    en niet na doen want is mijn überkinderachtige idea(A)


    heey <3
    oke nu voel ik me officheeel blond :O!
    want ik snap het niet
    xX.

    Chat vriendin Bill lieverd!

    Naam: Michelle

    Leeftijd: 17

    Hobb's: Zingen, Dansen, Acteren, Schrijven, Tekenen, Chatten

    Karakter: Bitchy, lief, koppig, Eigenwijs, Brutaal, Grappig, Betrouwbaar en zelfverzekerd

    Tekstje:

    Heeey!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaar. ik ben verslaafd aan Chatten en dan vooral met Bill [a]Allen weet ik niet wie hij verder is x'D... Verder zijn mijn hobby's; Dansen, Acteren, Zingen, Schrijven en Tekenen. Ik heb nog meer verslavingen aan ; Chocolade, ijs en Shoppen! Ik speel ook Gitaar :D... Mijn karakter is; Bitchy, lief, koppig, Eigenwijs, Brutaal, Grappig, Betrouwbaar en zelfverzekerd. And This Is All I Want To Say!!

    Byez!!!

    Foto(hoeft nie van jezelf);

    http://images.showhype.com/uploads/photos_large/2008/05/16/jessica-alba-stare_b.jpg


    Ik hoop dat ik de rol krijg lieverd!!

    (...)

    heey <3
    oke nu voel ik me officheeel blond :O!
    want ik snap het niet
    xX.


    Kijk...ik zal het ff uitleggen.Veel willen chat-vriendin Bill maar ik weet niet wie ik wil kiezen,mdat de tekstjes zo goed zijn.Dus ik open zo een topic,met de title : Is het een goed idee??En Rollen!!Deel 2

    en dan wie hem als eerste heeft gevonden (de topic)en je info dropt,Kies ik die...snap je het nu??


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Waar blijft die andere topic xD

    Jha waar blijft het topic n_n

    Doe wat verder met die topic!