• idee:

    De kinderen van Harry en Ginny gaan naar Zweinstein hogere school voor hocus pocus. Het lijk heet rustig nu de heer van het duister is gestorven, maar er hangt nieuw gevaar om de hoek. Dit keek nog krachtiger en gevaarlijker. Er gebeuren vreemde dingen, iedereen beschuldigd elkaar. Vriendschappen gaan kapot en liefdes raken over. Wie kan je nu nog vertrouwen?


    Rollen die ik zoek:
    Heel veel leerlingen!

    Invullen:
    Naam:
    Jaar:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Crush:
    Lievelings vak:
    Hekel vak:
    Hobby's:
    Bloed:
    Tverstok:
    Patronus:
    Familie:
    Extra:


    griffoendor:
    Mada Lopez
    Katherine Jones
    Nathaniël (Nate) Plank
    James Cameron
    Heath Turpine

    Zwadderich:
    Melrose Luna
    Melody Rebecca Clark
    Olivier Timberlake
    Damian Nightown

    Ravenklauw:
    Kim Watson
    Dyonne Maasen
    Anela
    Elizabeth Kendall
    Mary Jean Johnson
    Jason Kendar Johnson

    Huffelpuf:
    Maya Hudson
    Ryan Chawford

    Zou ik het verhaal in de Hij of ik vorm schrijven?

    IK zoek ook jongens!

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 18:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Melody Rebecca Clark
    Jaar: 6
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Zwadderich
    Karakter: hyper en druk.. ook lief, maar als je met haar vrienden rommelt ben je nog niet jarig.. ook intimiderend
    Uiterlijk: lang donker blond krullend haar.. 1.78 lang en draagt graag haar wit/blauwe skinny jeans met haar paarse cheeta topje..
    Crush: Olivier Timberlake
    Lievelings vak: Zwarte kunsten en bezweringen
    Hekel vak: kruidenkunde
    Hobby's: paardrijden, rennen door het bos, shoppen en muziek luisteren
    Bloed: volbloed
    Tverstok: 40 cm lange zwarte stok >>zoals harry<< met een wolven haren erin.
    Patronus: wolf
    Familie: de familie Clark. haar ouders hebben ook op Zweinstein gezeten in Zwadderich en Grifoendor en hij vader is een super goede zwerkbal speler.
    Extra: ze zit in het zwerkbal team van Zwadderich als zoeker


    Naam: Olivier Timberlake
    Jaar: 6
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Zwadderich
    Karakter: sluw, donker, romantisch en erg gewild.. hij is een echte charmeur
    Uiterlijk: donker zwart haar tot net boven zijn ogen.. draagt vaak kleren die in de mode zijn voor jongens
    Crush: Melody Clark
    Lievelings vak: Zwarte kunsten en Bezweringen
    Hekel vak: kruidekunde
    Hobby's: Rennen door het bos, gamen en muziek luisteren
    Bloed: volbloed
    Toverstok: 40 cm lange zwarte >>zoals harry<< toverstok met feniksveer
    Patronus: tijger
    Familie: de familie Timberlake. zijn vader zit bij de vader van Melody in het zwerkbalteam.. voor Griekenland
    Extra: hij is graag bij Melody en zit ook in het zwerkbal team als Jager

    >>beetje goed??<<

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 18:44 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Naam: Dyonne Maasen
    Jaar: 4
    Leeftijd: 14
    Afdeling: Ravenklauw
    Karakter: Dyonne is een lief en vrolijk meisje, dat meestal met iedereen overweg kan. Ze maakt vaak grapjes, maar kan ook sirieus zijn. Ze is in Ravenklauw geplaatsd omdat ze van nature erg intilligent is. Maar het is niet zo dat ze meer leert dan de andere. Dyonne houdt erg van avontuur, en in haar vrije tijd probeerd ze vaak geheime gangen in de school te vinden. Meestal gaat Dyonne om met kinderen uit haar eigen afdeling, maar ze kan ook wel omgaan met sommige Zwaderaars en Huffelpuffers. Ze is alleen niet zo dol op Griffoendor. Ze vind dat de leerlingen daar veels te arrogant zijn, en dat ze allemaal denken dat ze zo 'geweldig en dapper' zijn.
    Ze praat vaak, maar ze praat nooit luidruchtig. Ze heeft een hekel aan mensen die dat doen. Dyonne probeerd meestal positief over het leven te denken. Soms kan ze ook een beetje jaloers overkomen.
    Uiterlijk: Klik. Dyonne heeft halflang blond haar, dat ze vaak in een losse knot heeft met een paar losse plukjes. Haar lengte is een beetje aan de kleine kant, 1 meter 59.
    Crush: Mayon Dade - Ravenklauw
    Lievelings vak: Transfiguratie en Bezweringen
    Hekel vak: Voorspellend rekenen en zwerkbal
    Hobby's: Lezen, toveren, in de school rondlopen om te zoeken naar geheimen gangen, dromen, schrijven.
    Bloed: Puurbloed
    Toverstok: Houtsoort: Es. Hij is 26 cm groot, en heeft een haar uit de staart van een eenhoorn.
    Patronus: Een dolfijn. Simpelweg omdat Dyonne dolfijnen een van de mooiste, liefste en eleganste dieren op aarde vind.
    Familie: De moeder van Dyonne geeft les op Zweinstein aan het vak Dreuzelkunde. De vader van Dyonne is fotograaf bij de ochtendprofeet. Verder heeft Dyonne een broer op Zweinstein die ook in het vierde jaar van Ravenklauw zit, Jones. Meestal zijn ze erg close met elkaar, maar ze kunnen elkaar ook wel eens plagen.
    Extra: Dyonne heeft een crush op een jongen, genaamd Mayon. Hij is 14 jaar, en zit ook in Ravenklauw. Het is een lieve jongen die op sommige momenten erg charmant kan zijn. Hij vind leren erg belangrijk, maar hij is zeker geen nerd. Hij is niet populair, maar hij word ook niet gepest. Mayon is gewoon een normale jongen. Hij heeft zwart haar, en grijze ogen waar je maar in blijft staren. Veel meiden hebben een crush op hem, maar Mayon valt niet op een van die meiden. Zijn oog valt op de 14-jarige Dyonne, met wie hij nog maar een paar keer gesproken heeft.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 19:25 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Wil je me trouwens laten weten wanneer deel 1 er is?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    Wil je me trouwens laten weten wanneer deel 1 er is?(krul)


    Ja doe ik


    "Ignite, my love. Ignite."

    is mijn jongen ook goed??
    wist niet zeker of het mocht, maar er stond dat je ook een Crush moest invullen, dus had ik ook gelijk een jongen gedaan:$


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    VampireGirl1 schreef:
    is mijn jongen ook goed??
    wist niet zeker of het mocht, maar er stond dat je ook een Crush moest invullen, dus had ik ook gelijk een jongen gedaan:$


    Hij is goed :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Damian Nightown
    Jaar: 7
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Zwadderich
    Karakter: Damian is een spontane jongen, die niet op zijn mond is gevallen, hij is wel in voor een grapje. ook is hij een charmant flirterig type. Vele denken dat hij geen gevoelens heeft, maar toch is dat zo, voor het ware meisje heeft die alles over. verder doet hij veel aan sport en deelt al zijn 'verhalen' met zijn vrienden. met hem valt altijd wel wat te lachen, teminste als je een van zijn vrienden bent. sta je op school bekend als een 'nerd' of 'loser' dan pest Damian maar al te graag mee.
    Uiterlijk: Damian Nightown is 1.86cm lang en heeft een gespierd lichaam. kort blond haar, en fel blauwe ogen. zijn kleding style is stoer, evenals zijn houding.
    Crush: nog niet, later misschien andere leerling.
    Lievelings vak: Bezweringen/ verweer tegen de zwarte kunsten
    Hekel vak:geschiedenis van toverkunst
    Hobby's: zwerfbal spelen, rondhangen met vrienden.
    Bloed: volbloed
    Toverstok: 31cm eikenhout met de inhoud slangengif.
    Patronus: cobra slang
    Familie:Damian woont bij zijn vader, zijn moeder is gestorven toen hij klein was.
    Extra:zijn vader is bevriend met Draco Malfoy, vandaar dat hij Scorpius Malfoy ook goed kent, hij is daar goed bevriend mee.

    VIPpas schreef:
    (...)

    Hij is goed :Y)


    owwkee!!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    wil je misschien eerste hoofdstuk melden??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    schrijf in de Ik vorm..

    Naam: Anela (van het Hawaiiaans - engel)
    Jaar: 7de
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Ravenklauw
    Karakter: Ze is ene vrolijk, leergierig meisje dat niet vlug opgeeft. Ze gaat voor haar vrienden door het vuur. Ze is redelijk competitief ingesteld. Ze geeft dus niet snel op. Eens ze aan iets begint gaat ze ervoor. Zo ook in de liefde. Ze zou nooit een jongen opgeven als ze wist dat hij de war kone zijn.
    Uiterlijk:Ze heeft bruin, rode krullen tot op haar schouders. Groene ogen, met een bruin randje er rond. Ze heeft lange wimpers. Ze is ongeveer 1, 72 meter.
    Crush: Op het neefje van Harry, Teddy.
    Lievelings vak: Toverdranken. Niet om de leerkrachten, maar wel omdat ze het ene interresant vak vind. Ze is er heel erg goed in.
    Hekel vak: Geschiedenis van de Toverkunst.
    Hobby's: Zwerkbal spelen. Ze zou best een goede jager zijn. Lezen, ze leest enorm graag boeken. Over van alles.
    Bloed: Halfbloed. Moeder is van zuiver bloed. De vader is ene Dreuzel
    Toverstok: stok van meidoorn, 26.5 cm, met de haar van een Terzieler
    Patronus: een gazelle
    Familie: Haar moeder en vader. Ze had een oudere broer, Dayron (van het Ires - groots) maar die is gedood tjidens zijn werk. Hij werkt met Vreemde Wezens.
    Extra: Ze is er trots op dat ze van Ravenklauw is. Ze heeft ene paar goede vrienden. Later wil ze in het St. Holisto gaan werken.


    Don't dream your life, but live your dream

    VampireGirl1 schreef:
    wil je misschien eerste hoofdstuk melden??


    Ja dat doe ik


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zal ik anders nog een rol voor je invullen? :')

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 18:15 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    Zal ik anders nog een rol voor je invullen? :')


    Ja is goed


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Ryan Chawford
    Jaar: 5
    Leeftijd: 15
    Afdeling: Huffelpuf
    Karakter: Ryan is een echte macho jongen die zichzelf helemaal geweldig vind. Hij is erg ijdel, en zijn ijdelheid groeit alleen maar meer door alle meiden die hem helemaal geweldig vinden. Hij is niet erg intilligent, dus sport hij maar veel zodat hij nog ergens goed in is. Hij zit in het zwerkbalteam als drijver. Hij beledigt vaak andere mensen, omdat hij zich dan beter voelt. Hij is namelijk erg onzeker, en probeerd dit te verbergen door juist heel zelfverzekerd over te komen. Ryan heeft vaak een 'vriendin'. Nouja, vriendin.. hij wacht tot hij sex met haar kan hebben en dan maakt hij het weer uit. Een keer was hij zelfs vreemd gegaan.
    Uiterlijk: Klik
    Crush: Geen.
    Lievelings vak: Zwerkbal
    Hekel vak: Voorspellend rekenen en Toverdranken
    Hobby's: Uitgaan, sporten
    Bloed: Halfbloed. Zijn vader is een tovenaar, maar zijn moeder is gewoon een mens.
    Toverstok: Ik weet niet echt een toverstok ;')
    Patronus: Uil. Hij heeft een uil, genaamd Henry
    Familie: Ryan is erg close met zijn vader. Zijn vader is namelijk ook zo'n macho type die dol is op sporten en drinken. Ze gingen vroeger altijd naar sportwedstrijden, en gingen ze samen voetballen. Ryan's moeder is bij zijn vader weggegaan. Hij keek te vaak om naar andere vrouwen. Ryan heeft een zusje, Lotte, die 14 jaar is en in Griffoendor zit. Zij is juist het tegenovergestelde van Ryan. Zij is juist verlegen, en heeft nog nooit iemand gezoend.
    Extra: Ryan gaat veel om met kinderen uit Zwadderich. Hij heeft een hekel aan de afdelingen Griffoendor en Ravenklauw.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 18:56 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Naam: James Cameron
    Jaar: 7
    Leeftijd: 18
    Afdeling: Griffoendor
    Karakter: Probeert nooit te aanwezig te zijn, kan we heel veel praten maar is ook redelijk verlegen. Hij maakt snel vrienden.
    Uiterlijk: Klik
    Crush: Geen
    Lievelings vak: Bezweringen
    Hekel vak: Geschiedenis van de toverkunst
    Hobby's: Zwerkbal
    Bloed: Volbloed.
    Toverstok: 24,5 centimeter, esdoornhout met een kern van drakenbloed.
    Patronus: Een egel
    Familie: Zijn ouders hebben ook allebei bij Griffoendor gezeten. James is een laatkomer, zijn ouders waren al iets ouder toen hij geboren werd. Zijn vader is al overleden. Voor de rest is hij enigstkind.
    Extra: James is heel terughoudend, zeker als het om meisjes gaat is hij heel erg verlegen. Hij heeft wel genoeg vrienden, waar hij erg goed mee om kan gaan.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 19:23 ]


    Your make-up is terrible