• Ja hoor, daar is Anna weer met een nieuwe suggestie.
    Ik zag in dit topic dat er al eens was voorgesteld om het forum privé te maken voor alles en iedereen behalve leden van Quizlet. Dit is verworpen omdat er gedacht werd dat Quizlet er minder leden door zou krijgen.
    Nu wil ik voorstellen om deze suggestie te heroverwegen, omdat ik het wel een fijn idee zou vinden dat niet jan en alleman alle berichten op het forum kan zien. Daarnaast heb ik toch niet het idee dat er een stijgende lijn te zien is in het ledenaantal van deze site, dus wat maakt dat dan nog uit, right?
    Het resultaat van deze suggestie is dat mensen niet op het forum kunnen en dus niets kunnen lezen indien ze geen lid zijn van Quizlet en ik ben hier heel erg voor. Dus lieve mods (wie gaat hier eigenlijk over?) misschien dat jullie dit kunnen heroverwegen?

    Liefs.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Voor!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    ik leef voor gif reacties, but I mean it tho


    We were the forever that didn't last

    Of dat je zelf per topic kan bepalen of je het privé wilt of niet.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Of dat je zelf per topic kan bepalen of je het privé wilt of niet.



    Ook een goed idee!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik stelde het voor, dus ik ben ook voor, haha. :Y) Al zijn het enkel maar de subfora waarop vaak gevoelige topics worden gepost of al is het maar dat een user net zoals bij zijn profiel/creaties kan aangeven of zijn topics al dan niet openbaar zijn.


    She's imperfect but she tries

    Inderdaad dat je het zelf kan kiezen, of dat de sticky-topics wel openbaar zijn, zodat ze alsnog wel de sfeer krijgen van het forum.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Goede suggestie! Ik ben ook voor.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Scribe schreef:
    Of dat je zelf per topic kan bepalen of je het privé wilt of niet.


    Als ze het via deze manier doen, ben ik zeker voor!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Een aantal subfora waarop gevoelige informatie gedeeld wordt afschermen zou ik een goed idee vinden voor de privacy. Ik zou niet alles afschermen, en zeker de stories/quizzen/lijstjes etc niet.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Voor, kan de trolls erg beperken.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ook suggestie in de chat, tijdslot op berichten dus dat je niet sneller dan bepaalde secondes berichten kan sturen, en elke keer als je blijft doorspammen wordt het tijdslot groter. Dus langer wachten,


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik stem voor en dan met name dat je kunt bepalen zepf of bepaalde subfora's. Als iemand op Q komt en het echt wilt lezen zal het een account kunnen aanmaken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Scribe schreef:
    Of dat je zelf per topic kan bepalen of je het privé wilt of niet.

    Ja, dit vind ik ook een hele goede. Ik ben voor in ieder geval.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dat is op heel veel websites zo!
    En misschien dat het juist leden trekt als mensen een account moeten maken om een topic te kunnen lezen. Als er bijvoorbeeld voor hen interessante informatie in kan staan.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    1000% voor!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso