• Ik denk ook niet dat ze winnen..
    en ik denk eerlijk gezegt en jammer genoeg ook dat ze nu eff zo populair zijn maar dalijk ineens niks meer.. en ja dat meen ik ookal ben ik fan ;)
    dat gebeurd zoooo vaak en heb ik denk dat dat ook gebeurd bij Tokio Hotel, Bill wil altijd aan het woord zijn en Tom is soms ook aan het woord , Georg wat minder dan Tom en Gustav al helemaal!
    Bill wil denk ik echt de beste van de groep zijn ofzo, ze zijn nog heel jong en hebben eigenlijk gewoon nog een heel leven voor zich en dus denk ik dat de Mensen gelijk hebben die zeggen dat ze nu zo populair zijn en dalijk of over 1 /2 jaar niks meer.

    Maar Kyra, je doet het super goed ! =D


    @ ' ': nee ik denk eigenlijk niet dat ze over 1/2 jaar helemaal niet meer populair zijn. Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken. Want eigenlijk zijn Tokio Hotel fans best speciaal. Ze zijn echt heel trouw aan hun favoriete band en ze laten hen niet zomaar voor de een of andere (nieuwe) band vallen. Ik denk dat ze over 1/2 jaar wel wat minder populair zijn, maar dat ze zeker nog wel in Europa en Amerika (en misschien ook wel verder) bekend zijn, en fans hebben.

    Idd een heel leuk logje Kyra =)


    Het zou inderdaad best kunnen dat ze over een jaar of wat niet meer zijn zoals nu, niet meer bekend, of misschien wel uit elkaar, whatever. Maar zolang ze muziek maken die in mijn smaak valt, blijf ik dat luisteren. En natuurlijk ook genieten van het feit dat ik nog naar de meestal goed klinkende stem van Bill kan luisteren, zowel op het muziek gebied als met interviews enzo. Al moet ik eerlijk toegeven dat ook ik het soms wat jammer vindt dat Georg en Gustav minder tot niet aan het woord zijn, terwijl het ook wel intressant is om te weten hoe het allemaal vanuit hun ogen gezien wordt. Wat hun ervan vinden, hoe ze ermee omgaan, of ze ook echt blij zijn met elk gillend soort fan, of ze er moeite mee hadden, whatever. Maarja, dat hebben wij niet echt voor het zeggen, helaas.
    En zoiezo ben ik er niet eens zeker van dat ik nog jaren fan blijf, als hun nog jaren doorgaan. Stel dat ze opeens met muziek komen die totaal niet is wat ik wil luisteren, of wat dan ook, stel dat de bekendheid hun echt naar het hoofd stijgt, en ze dingen doen die ze niet moeten doen, dan zou het best kunnen zijn dat ik geen fan meer ben. Dus ik geniet gewoon van het fan zijn op het moment xD. En dan zie ik vanzelf wel wat er gebeurt hoor, er kan namelijk van alles gebeuren, maar als ik daar elke dag aan ga denken van 'ja stel dat ze volgend jaar opeens ermee stoppen ofzo' dan word ik echt gek denk ik, dus dat doe ik dus niet x]
    Zolang hun de muziek maken is het goed lijkt mij :P
    Maargoed, genoeg over wat ik vind, dat boeit niemand namelijk.
    Of nouja, alsnog over wat ik vind, maar dan over de blog van vandaag xD.
    Hij is weer übergaaf!
    Bedankt voor de scans, was ook wel nieuwschierig(wanneer niet maar ach), en verder is het gewoon weer toppie. Zoals altijd natuurlijk.
    En ook wel fijn na een lange dag school+ véél huiswerk, een avond blogje is dan echt wel fijn :D.
    En nu ga ik maar slapen voor ik morgen niet om 5 uur wakker ben....
    xx Myrthe


    Een paar reacties van mensen die denken dat TH geen EMA awrad zullen winnen en dat ze over 1,5 jar niet meer bestaan, reageren please, ik moet nu naar bedje................... -_-'

    tokio hotel blijft bestaan!!nog jare lang ö!en ik blijf fan XD

    ik denk niet dat ze nog heel lang echt zo populair zijn, mar hey, een carriere hoogtepunt van 4 jaar (jah, ik tel het nieuwe album alvast mee :D) is toch mooi? Ze zullen misschien niet meer zo populair zijn, maar fans zullen ze altijd hebben. Sowieso. Als je ziet dat na 10 jaar de concerten van de spice girls in 38 (!!!) seconden zijn uitverkocht, denkik, Tokio Hotel gaat beter doen! :D we gaan voor de 15 seconde! :D

    Ik denk dat ze nog een tijdje beroemd blijven want er is nu ook geen helemaal geen reden om nu te stoppen.. Ze zijn nu pas een beetje aan het doorbreken dus ik denk nog een jaar of 4, dat ze blijven :D Maar daarna zullen ze wel bvlijven bestaan alleen niet meer zo beroemd.. En ik blijf denk ik en hoop ik altijd fan! (Niet als ze niet meer bestaan natuurlijk want dan heeft het natuurlijk geen zin)

    ik denk niet dat ze nog heel lang echt zo populair zijn, mar hey, een carriere hoogtepunt van 4 jaar (jah, ik tel het nieuwe album alvast mee :D) is toch mooi? Ze zullen misschien niet meer zo populair zijn, maar fans zullen ze altijd hebben. Sowieso. Als je ziet dat na 10 jaar de concerten van de spice girls in 38 (!!!) seconden zijn uitverkocht, denkik, Tokio Hotel gaat beter doen! :D we gaan voor de 15 seconde! :D




    Ja en dan ben jij net te laat en hb je geen kaartje x']

    Dan vind je het niet meer zo leuk dat het zosnel is ^-^

    Sorry viel me effe op xD


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Ik denk dat ze niet heel lang meer zo superpopulair blijven.
    Uiteindelijk zullen mensen ook gaan denken 'Wtf moet ik eigenlijk met een Tokio Hotel string? >.<'
    Ze zullen vast wel beroemd blijven, maar ik denk niet zo erg als nu. >.<


    Mew <3

    Toko hotel gaat nog lang blijven bestaan ookal komen ze niet meer in de media of zo wij blijven ze nog altijd goed vinden, wij blijven fan, wij weten dat ze nog bestaan.

    Niet?


    We'll never be as young as we are tonight