• Ik ben dus vanmiddag gaan shoppen met mijn moeder; met het doel om een pyjama te scoren. Ik wilde een shirt met een bijpassende broek, maar hij moest wel warm genoeg zijn. Eigenlijk wilde ik er eentje met lange mouwen, maar die kon ik niet vinden.
    En toen waren we in de primark, liep ik de volgende pyjama op de kop. En ik ben er blij mee! Het liefst had ik een Slytherin shirt gehad, maar die was er niet.
    Oh en sokken. :W Alleen passen ze niet goed, gezien ze echt heel strak zitten wat totaal niet comfortabel is. (no_chears)





    Hebben jullie nog leuke aanwinsten gekocht/gekregen afgelopen week(weken)?

    WAH OMY hoe gaaf! Heheehehe. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oh man, I'm jealous! Supervet!


    Tijd voor koffie.

    Waarom hebben ze deze spullen nou nooit als ik in de primark ben? Zo leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ah, wat gaaf! Ik heb vandaag ook gewinkeld met mijn moeder en ik ben heel blij met mijn aankopen, maar er zitten helaas geen HP spullen tussen, haha. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Deerstalker schreef:
    Oh man, I'm jealous! Supervet!


    Queer zijn is gewoon alles

    Die is zo ontzettend geweldig0-0


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb exact dezelfde sokken gekocht omdat ze geen ravenclaw shirts meer hadden!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Deerstalker schreef:
    Oh man, I'm jealous! Supervet!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh zo tof! Ik wil ze ooook!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh my god, die is nice.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Ah, wat gaaf! Ik heb vandaag ook gewinkeld met mijn moeder en ik ben heel blij met mijn aankopen, maar er zitten helaas geen HP spullen tussen, haha. :Y)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik hou sowieso al veel te veel van pyjamas, maar dit is zo awesome.

    Helaas kon ik pas naar de Primark toen de HP-stuff al bijna uitverkocht was. Het enige wat ze nog hadden was een bordeaurode Hogwarts-trui met het logo en motto (Draco Dormiens Nunquam Titillandum - Kietel Nooit Een Slapende Draak) van Zweinstein, maar ik ben er dolgelukkig mee en aanbid mijn trui :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Ik hoop dat volgende week dinsdag er weer een voorraad van HP-stuff is. Aangezien ik dan ga, en ik dat echt wil!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Heb ik ook. Al tweede topic dat erover is, geloof ik. x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''