• Pff , het gaat niet goed met mijn hondje.. hij heeft een gezwel in zijn blaas waardoor hij al een tijd niet meer eet en de dierenarts zegt nu dat er niets kan gedaan worden aan dat gezwel omdat het in de laatste twee weken tot van niets naar 3 cm is gegroeid.
    dus om het niet erger te maken is het dus het beste dat hij een spuitje krijgt...

    dit is echt de zoveelste tegenslag in een kleine maand.. Mijn vriend heeft me na anderhalf jaar gedumpt , men opa heeft ook een gezwel en daardoor hartritmestoornissen en nu dit!
    my life sucks :'(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wow.. sterkte meisje!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ahw, wat rot voor je! Ik heb ook net echt twee dieren in moeten laten slapen in nog geen 2 maanden, maar sterkte!(flower)

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 18:17 ]


    Everything is worse without music.

    Ik heb ook heel veel tegenslagen gehad in een aantal jaar. Mijn opa is doodgegaan aan kanker. Daarna mijn oom. En nu gaat mijn andere oom dood,hij heeft longvlieskanker.

    Sterkte!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    Ik heb ook heel veel tegenslagen gehad in een aantal jaar. Mijn opa is doodgegaan aan kanker. Daarna mijn oom. En nu gaat mijn andere oom dood,hij heeft longvlieskanker.

    Sterkte!
    woow , wat erg voor je! ook sterkte!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Och lieverd toch,als je wilt praten stuur maar een berichtje<3.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Heel veel sterkte!


    Caution first, always.

    Seel schreef:
    (...)woow , wat erg voor je! ook sterkte!

    Dankjewel! <3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sterkte!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.