• Whoohoo, ik heb m'n spier verrekt. -.-

    Vanochtend werd ik wakker, en ik had zóveel pijn in mijn onderrug, dacht dat ik doodging of zo. Dus ik wilde opstaan, ging voor geen meter want elke beweging deed fucking veel pijn.
    Heb al eens eerder verrekt in mijn nek en bovenrug, maar dit was weer eens wat anders. ><
    Kon dus niet naar school, kon alleen maar liggen en niets doen. Ik had afgesproken om vanavond naar Amphion, een discotheek te gaan met mijn vriendinnen. Omdat het 15+ is 'leen' ik het ID van m'n zus. Heb ik ook al eens eerder gedaan.
    Maar hiermee kan ik toch niet uitgaan?! Het is nu gelukkig wel minder, dus ik ga het gewoon proberen. Kan gewoon lopen en zitten en heb net even in m'n eentje geprobeerd te dansen, en dat ging ook wel oké. Maar alsnog kan ik niet helemaal uit m'n dak gaan vanavond (':

    Wie baalt er ook een beetje? (Of heel erg?)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Beterschap <3
    Ja ik baal ook. Gister was ik op een plek met heel veel leerlingen (verplicht), en vandaag ben ik ziek. >.>

    Krull schreef:
    Beterschap <3
    Ja ik baal ook. Gister was ik op een plek met heel veel leerlingen (verplicht), en vandaag ben ik ziek. >.>

    Thanks Krull!
    Ahw, heb je beetje griepje of zo?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, ik ben strontverkouden en heb mijn stem helemaal verloren. XS

    Veel succes en plezier vanavond. ;]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 17:40 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.