• -sorry voor spelfouten getypt op de iPod-

    Ik was aan het slapen en ik werd wakker door mijn nachtmerrie. Ik droomde over iemand die mensen op een hele enge manier vermoorde en het leek zo echt. Ik bespaar de details.. Er was ook een man aan de beurt en ik voelde zijn pijn zeg maar -raar uitgelegd- zijn gezicht werd voor een deel eraf gehaald -ik bespaar je de manier waarop- en toen voelde ik dat ook. Ik werd wakker en had dus koorts, en koppijn.

    Hoort dat bij ziek zijn? Want ik wil het niet meer meemaken, en als het kan voorkomen want ik ben me doodgeschrokken en het klinkt geeneens zo eng maar dat was het wel, heel erg..

    Dus;
    Hoort dat bij ziek zijn?
    Iemand anders die zoiets ook heeft gehad?


    Me so good.

    Dat is echt niet prettig :(

    Ik droomde laatst dat mijn buurvrouw dood was :( En die heeft net een kindje gekregen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Misschien teveel SAW gekeken? ;$


    Leven is iets wat je moet doen als je niet kunt slapen.

    Ik heb ook altijd zulk soort dromen wanneer ik echt goed ziek ben, dus maak je maar geen zorgen. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ijlen -of eilen-
    Dan kan je gaan slaapwandelen enzo, dus ja je krijgt het als je ziek bent.
    Ik ben net 4 dagen ziek geweest en ik had ook nachtmerries enzo, had gister echt een zombie dag, of eergister, ik had de hele tijd het gevoel alsof ik nog in die droom zat, ew.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Mental schreef:
    Misschien teveel SAW gekeken? ;$

    Haha, nee ik heb maar 10 minuten daarvan gekeken, ik vond het niet zo speciaal..


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    -sorry voor spelfouten getypt op de iPod-

    Ik was aan het slapen en ik werd wakker door mijn nachtmerrie. Ik droomde over iemand die mensen op een hele enge manier vermoorde en het leek zo echt. Ik bespaar de details.. Er was ook een man aan de beurt en ik voelde zijn pijn zeg maar -raar uitgelegd- zijn gezicht werd voor een deel eraf gehaald -ik bespaar je de manier waarop- en toen voelde ik dat ook. Ik werd wakker en had dus koorts, en koppijn.

    Hoort dat bij ziek zijn? Want ik wil het niet meer meemaken, en als het kan voorkomen want ik ben me doodgeschrokken en het klinkt geeneens zo eng maar dat was het wel, heel erg..

    Dus;
    Hoort dat bij ziek zijn?
    Iemand anders die zoiets ook heeft gehad?

    Maak je maar geen zorgen, ik heb ook altijd van die dromen als ik ziek ben. x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ach gadver. Ik wordt altijd wakker met het gevoel alsof ik net bijna verdronk, helemaal hoestend etc. Maar ik herinner me mijn dromen nooit


    We're hiding behind skin that's too tough