• Soms ga ik met mijn ouders naar Utrecht. En ik vind het wel gezellig, maar soms voel ik me net een een klein kind dat op stap is met haar ouders, terwijl ik vijftien jaar oud ben en 1.80 lang. Ik zou ook wel graag met mijn vriendinnen naar de stad willen, maar ik heb lang niet zoveel geld en meestal gedragen ze zich dan heel kinderlijk. Maar om met mijn ouders te gaan, voel ik me zelf weer dat kleine kind. En ik ben enig kind, dus loop echt als kind tussen de volwassenen, zo voel ik het. Heeft iemand dit ook of heeft iemand tips?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Wow, 1.80? Jij bent groot. :|


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Dat gaat over met de jaren. Toen ik 15 was haatte ik het om met mijn moeder te winkelen. Ten eerste omdat ze een andere smaak heeft en ten tweede omdat ik me dan ook een klein kind vond.
    Maar nu ben ik 17, volgende week 18 en nu vind ik het helemaal niet erg meer.

    Probeer het anders toch met vriendinnen, en ga anders alleen shoppen. Heb je van niemand last. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Probeer het van een andere kant te bekijken, met je ouders op stap gaan is leuk en later zal je dat veel minder doen. Er gewoon van genieten, want uiteindelijk is het vast en zeker gezellig en als je dat gevoel van je af kan zetten ga je het vanzelf leuker vinden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Animale schreef:
    Wow, 1.80? Jij bent groot. :|


    dat dacht ik dus ook. kom ik aan met mijn 1.63 ofso. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Oh, ik ga altijd met mijn moeder shoppen, dat vind ik fijn. Het kan me vrij weinig schelen of iemand dat er stom vind uitzien ofzo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik shop vaak met vriendinnen, maar ook heel vaak met mn moeder. Het boeit me niks wat andere ervan denken.
    En als je geld nodig hebt, zoek een baantje.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik heb dat ook..maar ik ben niet enig kind


    Don't serch to love, love will find you.

    Seaside schreef:
    Oh, ik ga altijd met mijn moeder shoppen, dat vind ik fijn. Het kan me vrij weinig schelen of iemand dat er stom vind uitzien ofzo :'D

    Het is leuk om met je ouders te gaan shoppen. Als je 15 bent is het wat minder, maar geloof me, rond je 17e/18e vind je het leuk. Het houdt ook een band in stand.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Seaside schreef:
    Oh, ik ga altijd met mijn moeder shoppen, dat vind ik fijn. Het kan me vrij weinig schelen of iemand dat er stom vind uitzien ofzo :'D

    Same ~:9~

    Ik shop nooit met mijn ouders, ik heb serieus 1x geshopt met mijn vader. x]
    Verder alleen met mijn zus, nicht, of vriendinnen. ;],

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 13:48 ]

    Seaside schreef:
    Oh, ik ga altijd met mijn moeder shoppen, dat vind ik fijn. Het kan me vrij weinig schelen of iemand dat er stom vind uitzien ofzo :'D

    Animale schreef:
    Wow, 1.80? Jij bent groot. :|


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Jij trekt je echt véél te veel van anderen aan. Alsof er ook maar iemand op jou let tussen al die mensen x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik shop met wie ik wil (';
    Het handige van je moeder die meegaat is dat ze alles voor me betaald, en ik 'beloof' het terug te betalen ^^


    Me so good.