• Mijn ouders vragen altijd of ik even naar de winkel wil als ik nog in mijn pyjama zit, maar niet mijn broer ._. Terwijl ik veel meer werk heb om de deur uit te kunnen, ik moet me aankleden, mijn haar doen, mijn make-up eraf halen en weer nieuwe opdoen, terwijl hij alleen maar andere kleren hoeft aan te doen. En toch vragen ze het elke keer aan mij, buh.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Mijn ouders vragen altijd of ik even naar de winkel wil als ik nog in mijn pyjama zit, maar niet mijn broer ._. Terwijl ik veel meer werk heb om de deur uit te kunnen, ik moet me aankleden, mijn haar doen, mijn make-up eraf halen en weer nieuwe opdoen, terwijl hij alleen maar andere kleren hoeft aan te doen. En toch vragen ze het elke keer aan mij, buh.

    Haha dat heb ik ook wel is.Maar dan ga ik gewoon niet mee.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja heb ik ook altijd maar dat komt dan omdat ik de jongste ben ik ben het zo zat dat ik dus gewoon in me pyama ga

    Ik leef met je mee. (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    SmexyBieber schreef:
    Ja heb ik ook altijd maar dat komt dan omdat ik de jongste ben ik ben het zo zat dat ik dus gewoon in me pyama ga


    Mijn pyjama is blauw met hondjes erop x'D En de mascara zit onder mijn ogen...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn pyjama is blauw met hondjes erop x'D En de mascara zit onder mijn ogen...


    hahha de mijne is van snoopy maar ik woon al 12 jaar in dezelfe buurt dus boeit het me niet meer mensen zijn het al gewent van mij

    Gelukkig heb ik dat probleem niet, omdat ik altijd opsta en me meteen klaarmaak. Dat doe ik ook alleen maar omdat ik het haat om in een pyjama/trainingbroek te lopen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mwehh ik ken het en dan zegt me pa; ach niemand ziet toch dat het een pyjama is..

    Nja ok this een jogging broek met t-shirt maar alsnog XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat is zo irritant.
    Ik moest de hond uitlaten terwijl ik net een half uur wakker was, en dus ook niet klaar.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ja, dat doen mijn ouders nou ook altijd... :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Herkenbaar, dat vragen ze ook altijd aan mij.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Waar ken ik dat van. x]

    'Jij bent de oudste' is dan vaak het antwoord.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Maar jij bent zieeek!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn ouders vragen mij dat ook altijd >.< En altijd willen ze naar de MacDonalds als ik ziek ben en in mijn pyama zit, is standaard geworden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Miauw schreef:
    Herkenbaar, dat vragen ze ook altijd aan mij.


    Hope goes lost but never dies.