• Ik heb echt een hekel aan mensen die meteen allemaal negatieve dingen gaan liggen roepen, dan heb ik echt zoiets van; wat doe je hier dan? Heeft iemand dat ook? x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Courtesan schreef:
    Het ligt er aan op wat voor een topics. Op foto's vind ik het gewoonweg lullig en op quizzen en stories ook eigenlijk. Maar op het forum hoor je je mening te kunnen geven, of die nou negatief is of niet.


    Ja oke. Hier ben ik het mee eens. Maar het ligt er ook aan hoe je het zegt. Er is een verschil tussen:
    Wat een kut idee!

    En:

    Ik vind het niet zo'n leuk idee


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een hekel aan mensen die nutteloze topics maken.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ja, kan ik me echt aan irriteren soms!


    Don't dream your life, but live your dream!

    VIPpas schreef:
    (...)

    Ja oke. Hier ben ik het mee eens. Maar het ligt er ook aan hoe je het zegt. Er is een verschil tussen:
    Wat een kut idee!

    En:

    Ik vind het niet zo'n leuk idee


    Ja, dat is wel waar. Bij het eerste heb ik ook iets van 'ach, hou je mond man'. Maar dat is niet zozeer een negatieve reactie, dat is een reactie om anderen te stangen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ja, dat is wel waar. Bij het eerste heb ik ook iets van 'ach, hou je mond man'. Maar dat is niet zozeer een negatieve reactie, dat is een reactie om anderen te stangen.


    Ja idd. En bij die reactie's heb ik: Get a life
    bij de tweede geef je alleen je mening


    "Ignite, my love. Ignite."

    Funeral schreef:
    Ik heb een hekel aan mensen die nutteloze topics maken.

    Heb je een hekel? Move dan van deze topic (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Justmelotte schreef:
    Ja, kan ik me echt aan irriteren soms!

    En ik irriteer me aan jou, dus voor jou geldt hetzelfde; Heb je een hekel? Move dan van deze topic! (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    (...)
    En ik irriteer me aan jou, dus voor jou geldt hetzelfde; Heb je een hekel? Move dan van deze topic! (:


    Volgens mij bedoelde ze het niet gemeen. Volgens mij was ze het eens me jou


    "Ignite, my love. Ignite."

    soms wel, maar ik vind dat iemand best zijn mening mag zeggen . alleen als het echt beledigend is niet .

    HopexDream schreef:
    (...)
    Heb je een hekel? Move dan van deze topic (:


    Ik bepaal zelf wel waar ik op reageer, en wat ik zeg. Ik had ook kunnen zeggen dat ik me aan jou irriteer maar dat doe ik toch niet?! Serieus wat heb jij? Voel je je aangesproken of zo?
    btw; jij bent hier degene die een hekel heeft aan iets. (lees: Haat aan negatieve reacties! Wat eigenlijk niet eens ABN is.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 19:22 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    (...)

    Ik bepaal zelf wel waar ik op reageer, en wat ik zeg. Ik had ook kunnen zeggen dat ik me aan jou irriteer maar dat doe ik toch niet?! Serieus wat heb jij? Voel je je aangesproken of zo?

    Haha dit is mijn topic, en als je je zo achterlijk gedraagt, moet je gewoon wegblijven van deze topic. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Haha dit is mijn topic, en als je je zo achterlijk gedraagt, moet je gewoon wegblijven van deze topic. (:


    Haha, Quizlet is niet van jou, dit forum is niet van jou, dit topic is niet van jou, dus doe niet zo enorm dom.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Haha dit is mijn topic, en als je je zo achterlijk gedraagt, moet je gewoon wegblijven van deze topic. (:

    Damn hatelijk persoon (krul)


    -

    Nou, ik zou ook niet zo blij zijn met negatieve reactie's als je iets goeds bedoeld.Maarja, hou nou maar op met deze ruzie, want die slaat nergens op!

    Zo zijn sommige mensen nou eenmaal. Maar soms vind ik dat ze in hun recht staan, bij stomme topics. En soms vind ik dat ze beter hun mond kunnen houden.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 19:26 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.