• Ik heb echt een hekel aan mensen die meteen allemaal negatieve dingen gaan liggen roepen, dan heb ik echt zoiets van; wat doe je hier dan? Heeft iemand dat ook? x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Caitriona schreef:
    (...)


    Kijk, Genius zei dat Hopexdream een hatelijk persoon was ofzo, dus zei Cuddle dat terug. En toen zei jij dat zij wel iemand een hatelijk persoon mag noemen, maar ik zei "Zij (Genius) niet?"


    Ik vind dat iedereen hun eigen mening mag uiten. Maar dan niet opeens schijnheilig moet gaan doen: ik vind het niet leuk om gemene reactie;s te gaan lezen, terwijl je het zelf doet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cuddle schreef:
    (...)
    Nee hoor, jullie leggen het niet goed uit.Het komt negatief over je kunt t ook op een andere manier zeggen.


    Ga buitenspelen. Wij geven onze eigen mening en zeggen wat wij willen, jij kunt dat niet voor ons bepalen. Hoe vaak moeten we dat nog herhalen?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    (...)

    Jij neemt het voor hopexdream op, nou wij nemen het voor elkaar op, omdat we het met elkaar eens zijn. Je kunt niet van met twee maten meten hè?


    Maar kijk, wij zijn gemeen en stom want wij zijn met meer en wij zijn gewoon negatieve kutmensen ofzo (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cuddle schreef:
    (...)
    Nee hoor, jullie leggen het niet goed uit.Het komt negatief over je kunt t ook op een andere manier zeggen.


    Het zou op een andere manier gezegd kunnen worden.. Maar zoals ik al eerder zei; dan worden de discussies minder leuk..
    Als iedereen hier nou leuk had gereageerd was dit topic geen ruk aan.. Nu is het tenminste leuk (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Enterrement schreef:
    (...)

    Ik ben tegen niemand? (':
    Ga alsjeblieft buiten spelen, schijnbaar is Quizlet niets voor jou

    Nee voor jou is Quizlet helemaal niks.

    Cuddle schreef:
    Stoer zeg om met zn alle zo tege 1 iemand bezig te zijn. Heel stoer.


    Stiekem zijn wij stoer


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cuddle schreef:
    Stoer zeg om met zn alle zo tege 1 iemand bezig te zijn. Heel stoer.


    opzich was dit best te verwachten bij het openen van zo'n topic.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Newbies, newbies. Cuddle is niet eens "nieuw".


    We love because he loved us first - John 4:19

    RoseAngel schreef:
    (...)

    Het zou op een andere manier gezegd kunnen worden.. Maar zoals ik al eerder zei; dan worden de discussies minder leuk..
    Als iedereen hier nou leuk had gereageerd was dit topic geen ruk aan.. Nu is het tenminste leuk (:

    Tja zoiets wel ja, maar niet als iedereen ineens tegen 1 persoon bezig is.

    Cuddle schreef:
    (...)
    Nee voor jou is Quizlet helemaal niks.


    Voor Geesz wel,


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Oke mijn levens verhaal
    ik werd op de wereld gegooid. -doorspoele doorspoelen doorspoelen doorspoelen doorspoelen doorspoelen doorspoelen-
    En toen kwam ik bij dit topic. De maker hield niet van hatelijke reacties maar deed er zelf ook een. Dus toen begonnen mensen daar op reageren.

    Lekker kinderachtig zijn jullie weer -.-'
    Leest stiekem alles mee terwijl ze pizza eet

    Cuddle schreef:
    (...)
    Ja nou da is stoer zeg.Met zn alle allemaal berichtjes te sturen naar 1 iemand.


    Jij bent de enige die voor jullie mening argumenten (nouja, dat zijn het eigenlijk niet) noemt, dan kunnen we toch niet op iemand anders reageren? XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cuddle schreef:
    (...)
    Tja zoiets wel ja, maar niet als iedereen ineens tegen 1 persoon bezig is.


    Ik ben tegen niemand bezig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Caitriona schreef:
    Newbies, newbies. Cuddle is niet eens "nieuw".

    Nee idd.

    Cuddle schreef:
    (...)
    Nee voor jou is Quizlet helemaal niks.


    Ik zit al bijna 4 jaar op Quizlet, dus beter houd je je mond (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'