• Ik heb nu al een tijdje 3de gaatjes en heb de zweerknopjes nu al ongeveer 3 weken uit. Maar net ging ik me oorbellen wisselen en nu blijkt dat een van de 3de gaatjes bloed. Ik heb er sterilon opgedaan, schoongemaakt, op de oorbel gedaan en de oorbel erin gestoken. Maar dat ging branden, en ik liet het zitten. Nu is dat alweer afgelopen, gelukkig. Maar heeft iemand hier ervaring mee? Heb ik goed gedaan wat ik heb gedaan? Of moet ik die oorbel er uithalen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sterilon is echt slecht, niet doen. Mijn oren bloeden soms ook terwijl ik ze al jaren heb, kan door de oorbellen zelf komen, het verkeerde materiaal.


    Your make-up is terrible

    Ik heb al 4/5 jaar gaatjes en heb er nu ineens ook een probleem mee, dus ik weet het niet :')
    Bij mij zit er een witte cirkel rond het gaatje (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb sinds kort ook gaatjes, maar ik had precies hetzelfde.Ik heb ze er gewoon ingelaten, en nu is het weg.Dus ik denk dat je gewoon meer sterilon moet gebruik en beetje moet blijven draaien.Dat het wondje nog een beetje moet wennen eraan.Succes ermee!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    hmm. ik heb er nooit last vast.
    Maar ik heb alleen maar 1 gaatje .

    als het gaat branden lijkt het me niet egt goed:S


    Don't serch to love, love will find you.

    TicTacToe schreef:
    als het gaat branden lijkt het me niet egt goed:S


    Dat et gaat branden kan komen omdat die sterilon op et wondje komt (;
    had is ook met me helix alleen daar was et verkeerd geprikt [me oorbel was eruit gegaan tijdens et slapen en wou hem erweer in doen]
    nja ook heletijd met sterilon gedaan enzo en this nu weer over


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat branden komt denk ik door de sterilon. Je moet de oorbel veel bewegen, zodat het gaatje niet half dichtgroeit en weer open gaat als je de oorbel erin of eruit haalt (?)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    Dat branden komt denk ik door de sterilon. Je moet de oorbel veel bewegen, zodat het gaatje niet half dichtgroeit en weer open gaat als je de oorbel erin of eruit haalt (?)


    jah dat ook ;P
    ik kan er nooit afblijven XD

    je moet het idd vaak bewegen, en ook als je er net sterilon op doet.
    Ook al prikt et gwn draaien want et prikken is dat de sterilon op het kapotte gedeelte komt. ondertussen ook ff draaien [nja dat ging bij mij automatisch]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you