• Ik had gister een feest van een vriend van me die 18 is geworden. Nou je kent het wel, drank, uitgaan, vroeg in de ochtend pas thuis..
    Nou ben ik vet moe nu, maar ik had wel honger. Dus ik ging even 2 crackertjes maken. Ik pak een beker waar ik appelsap in wil doen, giet ik t over me crackers heen.. Ik had het eerst niet eens door.

    Wie heeft ook wel eens zulke domme dingen?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Zo vaak, teveel om op te noemen:Y)
    Mijn pakje drinken opeten,
    mijn snoepje weggooien en het papiertje opeten
    etc.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 23:27 ]


    Me so good.

    Ik had laatst toen ik chocopasta op brood wou smeren dat ik bijna de paté van me kat op brood had gesmeerd o.O


    dream, dare, fly!

    Ik heb wel eens dat ik dan iets in mijn beker met drinken wil dippen, vanplaats het gene dat er naast staat x]

    Of dat ik iets wil pakken, terwijl ik er helemaal naast zit, =.= zoals de deurklink pakken x]

    Ik leg wel eens slaap stoned een lepel in de koelkast of een pak melk in de keuken kastjes zetten, boterbakje weggooien ipv de korstjes xD

    Allen vage dingen heb ik meestal 's ochtends.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Uhh,, Ik heb het, maar kan het niet zo opnoemen.


    Food.

    Dat wordt deze week nog wat.. - butterflies-
    Het kan variëren van dingen die ik absoluut niet lus tot dingen vergeten


    La credenza è una medicina contro il timore

    Oow dat soort dingen overkomen mij standaart (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik doe domme dingen, maar ik kan crackers nog wel van een glas onderscheiden. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    -steekt hand op- :Y)


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Teveel. Bijv ik wil patat pakken van mijn bord steek ik mijn hand in mijn glas. Of ik ging een keer mijn vuile sokken in de prullenbak gooien ipv van de wasmand.


    hey kijk ik weet niks!

    Crowd schreef:
    Uhh,, Ik heb het, maar kan het niet zo opnoemen.


    Hope goes lost but never dies.

    hahahahaha geweldig. Nee ik ben alleen half stoned naar een feestje. En neem de volgende ochtend eerst een dosis advils.


    Alleen maar tranen van geluk