• Mijn vriendje heeft het uitgemaakt, om met mijn vriendin te daten. En nu ben ik depri.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat snap ik. ;o Sterkte. <3


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Pf... Vieze actie.

    Sterkte!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dont worries, een eikel dus, je verdient vast wel beter. Je date tog liever met iemand die van je houd <'3 sterkte


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Wat erg ;x
    Jongens ook hè... Achja, doe iets leuks, verzet je gedachten, eet chocola,...

    Veel sterkte!(flower)


    effort never betrays you

    Eikel. Je verdient veel beter en dat komt vanzelf. Liefde komt altijd op momenten dat je het niet verwacht. Komt wel goed. <3(:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Biebersz schreef:
    Dont worries, een eikel dus, je verdient vast wel beter. Je date tog liever met iemand die van je houd <'3 sterkte

    Bedankt allemaal!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dan snap ik het! Sterkte!(flower)

    For real? Was een asshole, wees blij dat je van hem af bent. Liefde komt wel weer een keer (krul)


    -

    En die vriendin van jou wil ook met hem daten? Dat is zij ook een stomme trut!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    For real? Was een asshole, wees blij dat je van hem af bent. Liefde komt wel weer een keer (krul)


    En dat vind ik niet aardig van je vriendin.
    Praat er eens over met haar? (:

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 16:29 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Papercut schreef:
    En die vriendin van jou wil ook met hem daten? Dat is zij ook een stomme trut!


    Hij had me gebruikt om dichter bij haar te komen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ahw, sterkte (flower)
    En je vriendin gaat er ook nog echt op in.? o.O

    Had hij je gebruikt?,
    oh dat vind ik echt te erg, wat een klootzak :$

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 16:30 ]

    Papercut schreef:
    En die vriendin van jou wil ook met hem daten? Dat is zij ook een stomme trut!
    Als zij hem leuk vindt hoeft ze hem niet te verbannen, omdat hij met haar vriendin had. Vriendinnen gaan voor, maar ze mag zichzelf niet als laatste stellen.
    Heeft hij het zelf uitgemaakt? Wel een klote situatie


    Today will be Girl's Day party with you~

    Pfff, dan is hij een stomme lul.En als je vriendin hieraan meedoet, is ze echt een slechte vriendin.Denk maar zo: geen hand vol jongens, maar een LAND vol jongens! Er zijn jongens die leuker zijn dan hem! En over je vriendin moet je ook maar zo denken; als ze er in meegaat, weet je wat voor vriendin ze is.. Sterkte meis!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.