• Mijn neef, is echt een geweldig persoon, en hij leerde een meisje kennen, en die spoort al niet helemaal.Zij is zo'n schizofreen.Maar het ging een hele tijd goed enzo, en toen ging ze terug naar haar ex, en toen weer terug naar mijn neef!Ze gedroeg zich als een hoer, en dat ging een paar keer zo, en laatst zei mijn neef zo: Ik wil niks meer met je te maken hebben. Dus mijn moeder was eergisteren jarig, en hij was er ook.En ik had toevallig dat nummer van dat meisje, dus ik en mijn beste vriendin haar opbellen, -natuurlijk mijn nummer op onbekend- en mijn vriendin haar maar uitschelden, voor dikzak, zegt ze : Ik ben blij met mijn lijf, ik heb honderden mannen achter me aanlopen.Wij ophangen, ikzo; dat zal mijn neef leuk vinden.. En k was al bang dat ze hem ging sms'en want ze zei mijn naam aan de telefoon.. en hij heeft de hele avond niks tegen me gezegd, terwijl ie superblij was om mij te zien, normaal gesproken.Ik heb het niet uitgelokt, dat deed zij.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Waarom belde je haar op?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    het is niet zo slim geweest om haar op te bellen eigenlijk.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mag ik even vragen waarom je vriendin dat deed? Want dat snap ik niet helemaal, dat ze haar opbelt om even lekker te schelden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Apasionado schreef:
    Waarom belde je haar op?
    Ze zei op msn zo van; ja jij bent echt een koppig kind.Zonder reden, dus ik wou wel weten waarom ze dat zei.Maargoed, mn beste vriendin pikte dat niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind wat jullie deden een beetje laag, sorry.

    Edit; oh, maar dan vind ik het een beetje laag van je beste vriendin om dat te zeggen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 18:21 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Waarom ga je iemand opbellen en uitschelden over de telefoon? Heb dan lef en zeg het dan in 'r gezicht.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Apasionado schreef:
    Waarom belde je haar op?

    En dat uitschelden lijkt me ook een beetje nutteloos.


    You move me ......... Kurt

    Speaker schreef:
    Mag ik even vragen waarom je vriendin dat deed? Want dat snap ik niet helemaal, dat ze haar opbelt om even lekker te schelden.

    Nouja, die ex van hem schelde ons hard terug.Dat we in een hoerenhuis werkte :S


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    (...) Ze zei op msn zo van; ja jij bent echt een koppig kind.Zonder reden, dus ik wou wel weten waarom ze dat zei.Maargoed, mn beste vriendin pikte dat niet.


    Hmm, je had niet moeten bellen. Jullie hebben 't zelf beetje uitgelokt zo dan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vultures schreef:
    Waarom ga je iemand opbellen en uitschelden over de telefoon? Heb dan lef en zeg het dan in 'r gezicht.

    Zij woont 2 uur van me vandaan, en t was savonds? Dus nee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Nouja, die ex van hem schelde ons hard terug.Dat we in een hoerenhuis werkte :S


    Wat zou jij doen als je in ene opgebeld werd en er tegen je gescholden werd? Dan zou jij ook terugschelden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vultures schreef:
    Waarom ga je iemand opbellen en uitschelden over de telefoon? Heb dan lef en zeg het dan in 'r gezicht.


    Shoganai i ne~

    ligt er natuurlijk ook aan hoe de ander is............

    als dat zo'n popu wijf is etc. etc. , dan is dat het beste wat je kan doen, maar je schiet er alleen totaal niks mee op, en het is je neef's zaak


    Ligt and Darkness are both very different..

    HopexDream schreef:
    (...)
    Zij woont 2 uur van me vandaan, en t was savonds? Dus nee.

    Doe het dan gewoon niet, laat het rusten.
    Het zijn toch trouwens ook jou zaken niet; van je neef. En als ze schizofreen is is dat een ziekte waar ze niets aan kan doen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sorry dat ik het zeg maar volgens mij lokte je het echt wel uit als je der had gelaten was er ook niks gebeurd. En trouwens het is togh iets tussen dat meisje en je neef en niet iets tussen jou en dat meisje