• Mijn neef, is echt een geweldig persoon, en hij leerde een meisje kennen, en die spoort al niet helemaal.Zij is zo'n schizofreen.Maar het ging een hele tijd goed enzo, en toen ging ze terug naar haar ex, en toen weer terug naar mijn neef!Ze gedroeg zich als een hoer, en dat ging een paar keer zo, en laatst zei mijn neef zo: Ik wil niks meer met je te maken hebben. Dus mijn moeder was eergisteren jarig, en hij was er ook.En ik had toevallig dat nummer van dat meisje, dus ik en mijn beste vriendin haar opbellen, -natuurlijk mijn nummer op onbekend- en mijn vriendin haar maar uitschelden, voor dikzak, zegt ze : Ik ben blij met mijn lijf, ik heb honderden mannen achter me aanlopen.Wij ophangen, ikzo; dat zal mijn neef leuk vinden.. En k was al bang dat ze hem ging sms'en want ze zei mijn naam aan de telefoon.. en hij heeft de hele avond niks tegen me gezegd, terwijl ie superblij was om mij te zien, normaal gesproken.Ik heb het niet uitgelokt, dat deed zij.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jij bent degene die het heeft uitgelokt
    &&eigenlijk zou jij je er niet mee moeten bemoeien, en al helemaal niet haar gaan uitschelden, dat is gewoon gmeen..


    Me so good.

    Speaker schreef:
    Mag ik even vragen waarom je vriendin dat deed? Want dat snap ik niet helemaal, dat ze haar opbelt om even lekker te schelden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    xSnoepjex schreef:
    Jij bent degene die het heeft uitgelokt
    &&eigenlijk zou jij je er niet mee moeten bemoeien, en al helemaal niet haar gaan uitschelden, dat is gewoon gmeen..

    Het ging voornamelijk over mij, en mijn vriendin was degene die schold, ik niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Je lokte het niet uit? Sorry, maar daar ben ik het écht niet mee eens. Terecht dat je neef boos op je was! Je gaat toch niet zomaar zijn ex opbellen (of je vrienden, wat dan ook) en haar allemaal uitschelden? Ik vind dat persoonlijk echt heel onbeschoft, het was zijn vriendin waar jij waarschijnlijk niet veel mee te maken had hoe het tussen hun zat.


    your eyes are like stars in the night.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Het ging voornamelijk over mij, en mijn vriendin was degene die schold, ik niet.


    Niet afschuiven op iemand anders. Jij deed mee, want jullie belden samen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    (...)

    Niet afschuiven op iemand anders. Jij deed mee, want jullie belden samen.

    Ik schuif het niet eens af op iemand anders, ik schold niet.En ja ik deed mee, maar ik schold NIET.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nou, je hebt het wel degelijk uitgelokt. En mensen uitschelden omdat iemand zegt dat je koppig bent? Dat slaat al helemaal nergens op. Ik vind het laag dat je, met onbekend nummer, iemand gaat bellen en ze vervolgens uit gaat schelden. En dan zeggen dat zij een trut is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Ik schuif het niet eens af op iemand anders, ik schold niet.En ja ik deed mee, maar ik schold NIET.


    Je deed mee, dat vind ik persoonlijk net zo laag. Want je deed niks om te voorkomen dat je vriendin op haar schold, met andere woorden, je was het er compleet mee eens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tering, zit je nog op de basisschool of zo? Waarom ga je haar opbellen? Je bent zelf een trut als je je gaat bemoeien met je neef en zijn liefdesleven..:8


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Ik schuif het niet eens af op iemand anders, ik schold niet.En ja ik deed mee, maar ik schold NIET.

    Weetje eigenlijk vind ik stiekem dat die titel moet veranderd worden in:
    Ik ben de trut

    Jij en je vriendin zijn, van wat ik nu lees, enorme trutten ;x


    Me so good.

    Mn vriendin zegt; Tja, dit allemaal is onze mening, en het kan laag zijn, maarja, net alsof jullie zoiets nooit hebben gedaan?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Poseidon schreef:
    Je lokte het niet uit? Sorry, maar daar ben ik het écht niet mee eens. Terecht dat je neef boos op je was! Je gaat toch niet zomaar zijn ex opbellen (of je vrienden, wat dan ook) en haar allemaal uitschelden? Ik vind dat persoonlijk echt heel onbeschoft, het was zijn vriendin waar jij waarschijnlijk niet veel mee te maken had hoe het tussen hun zat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HopexDream schreef:
    Mn vriendin zegt; Tja, dit allemaal is onze mening, en het kan laag zijn, maarja, net alsof jullie zoiets nooit hebben gedaan?

    Ik ben gemeen,
    maar geen trut
    &niet zo laag als jullie (;

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 18:30 ]


    Me so good.

    Qlimax schreef:
    Tering, zit je nog op de basisschool of zo? Waarom ga je haar opbellen? Je bent zelf een trut als je je gaat bemoeien met je neef en zijn liefdesleven..:8


    -kuch- basisschool scholier -kuch-


    We love because he loved us first - John 4:19

    Hoe haal je het dan ook in je hoofd om te bellen? -ook al hebben veel mensen dat al gezegd- En waarom staat ze nog in je msn lijst? Jij had toch geen relatie met der. Soms moet je je niet met andermans zaken bemoeien. Sorry dat ik zo reageer, maar als ik jou neef was, had ik je toch echt voor een moment iets aan willen doen in zijn geval hoor.

    Maar.. ik snap dat je kwaad op haar bent hoe ze je neef behandeld. Maar dat is zijn zorg en zijn probleem. Ze zijn niet voor niets bij elkaar uitgekomen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 18:30 ]


    Wie du mir, so ich dir.