• ===oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oke ik heb zin om te posten :$

    Odile - Slechte vampier.

    Lang wacht ik niet op haar antwoord en maak me meteen weer uit de voeten richting de keuken. Terwijl ik de gang door loop denk ik aan de diepvriesproducten die nog niemand aangebroken heeft. Ik heb totaal geen trek, maar ik heb toch iets nodig om de tijd mee te doden.
    In de kast vind ik een pakje waar aardappelpuree op staat. Als ik het open doe zie ik tot mijn verbijstering niet meer dan drie zakjes poeder.
    'Wat in godsnaam is dit!' Dan lees ik de gebruiksaanwijzing. Jemig, wat zijn de tijden veranderd. Ik plunder de diepvries - waar ik een pak bonen vind, de pizza's en - verdomd dat het niet waar is - ingevroren gehakt. Boter, boter.. hoe kom ik aan boter. Ik zoek de hele keuken af maar ik vind tot mijn grote frustratie geen boter. Mijn oog valt op een hoog keukenkastje. Ik spring op het aanrecht en open het kastje. Mijn ogen twinkelen tevreden als ik een goudkleurig pakje roomboter vind.
    Ik kijk naar buiten waar de zonnestralen al door de bomen breken. Ik leg het gehakt en de bonen in het zonlicht en bestudeer nieuwsgierig het poeder dat aardappelpuree moet voorstellen. In mijn ogen is het niet meer dan een zielig hoopje paneermeel maar door de jaren heen is de menselijke kunde een stuk verder gekomen dan ik kan bijhouden. Ik weet zo goed als alles over de laatste PC-ontwikkelingen maar aardappelpuree in pak is compleet nieuw voor me. Schaam je, zou m'n moeder zeggen. Ze wilde zo graag dat ik een goede huisvrouw werd maar zelfs als mens was ik een helse tegendraadse twaalfjarige puber. As said, als ik mijn verleden mocht overdoen had ik het gedaan.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 13:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze keek hem nu nog verbaasder aan, hoe kwam hij daar nou weer bij? Ze duwde hem zachtjes tegen de muur. ,,Hij is van mij, zoek een anders alchtoffer. Er zijn er nog zat.'' siste ze in zijn oor en keek hem aan. ,,En trouwens, hij is beter gezelschap dan jij bent.'' ze grijnste uitdagend en merkte dat Jamie weg was, haar blik gleed naar de badkamer deur waar zacht gesnik vandaan kwam.

    Dewi - MensenGeval.
    Waarom bleef hij zo lang stil? Ze frunnikte aan haar shirtje en zweeg ook. Ze was blij dat hij na een tijdje de stitle verbrak, ze keek weer voorzichtig naar 'm. ,,Traag van begrip, hmm..?'' ze glimlachte flauwtjes naar hem en ze hoopte dat de blos op haar wangen inmiddels alweer grotendeels bijgekleurd zou zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Op het moment dat ik me over de aardappelpuree wil ontfermen hoor ik een zacht gebonk en de stem van Faith. Ik kijk naar het mes in mijn handen en leg de pakjes puree neer. Ik weet niet of ik sterk genoeg ben voor een volgend gevecht maar ik waag het er op. Ik heb een beslissing gemaakt en moet daarvan de gevolgen dragen. Ik steek het mes achter mijn riem, pak de plank die bedoeld was voor het gehakt en sprint de keuken uit richting de kamer van Faith. Als ze me nog een keer martelt weet ik dat ik langer nodig heb om bij te komen en daarom is het van cruciaal belang haar meteen een flinke klap te geven.
    Vastberaden trap ik de deur open en zie dat ook Savoy in de kamer zit.
    'Je hebt jezelf verraden!' schreeuw ik vol woede. Deze keer werkt mijn stem wel mee. 'Want iedereen in deze kamer weet wat je met jouw 'slachtoffer' wil doen. Dat zijn jouw woorden!' De bloedgeur is werkelijk ondragelijk. Ik zet dan ook alles op alles om mijn lust te onderdrukken. Voorlopig dan. Mijn ogen flitsen naar de badkamer en dan vliegensvlug naar Faith. Ik aarzel niet en smijt de zware snijplank op haar af. Ik haal mijn mes tevoorschijn, vlieg langs Faith heen die nog steeds bij komt van de plotselinge klap en trap de deur in.
    'Meekomen!' Ik trap het badkamerraam in, gooi de jongen in een geoefende beweging over mijn rug en spring naar buiten. De ontmoeting met de grond komt harder aan dan omdat mijn lichaam nog niet volledig hersteld is, maar die pijn moet ik maar opzij zetten. Even ontmoeten zijn ogen de mijne. Hij is echt doodsbang. Ik ren weer naar binnen en gooi mijn eigen slaapkamerdeur open. 'Verstop je onder dat luik, ren de gang door tot je niet verder kunt tot je een waterbassin vindt aan de rechterkant. Duik daar in en bedek het met een kleed,' zeg ik en schuif het kleed opzij. Hij kijkt me verward en koppig aan. Hij is allerminst van plan om naar mij te luisteren, de vrouw die hem wilde opvreten.
    'Ik ben verdomme je leven aan het redden,' sis ik. 'Doe het!' en ik duw het kleed in zijn handen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 14:32 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    haha, dat slachtoffer gedeelte siste ze tegen Savoy terwijl Jamie in badkamer was, dus dat hoorde hij niet te horen :'D Anyway, de rest moet komen xD

    Faith
    Voordat ze eht wist sotnd ze nog enkel ind e kamer met Savoy. ,,Damnit!'' ze liep naar de badkamer en keek naar het ingeslagen raam. Faith zuchtte zachtjes en liep terug. ,,Fijn, bedankt Savoy.'' zei ze kwaad, Faith rekte zich even uit en had niet veel zin ze achterna te gaan. Ze kwam hun vanzelf wel weer tegen, áls Jamie nog leefde teminste. Ze had niet eens zulke slechte plannen met 'm gehad, ze was niet van plang eweest 'm te doden..Okay, misschien had hij dat liever wel gewild als hij hier lang bleef. Enfin, ze was gewoon van plan onschuldig te spelen en af en toe zijn bleod te drinken, dan heofde ze niet elke keer op jacht naar vers bloed.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ooh hahaha 8D. Tot zover het sterke gehoor van vampieren, die zich daar nog wel eens in vergissen (nerd).


    No growth of the heart is ever a waste

    hahaha xD Ik maak ook vaak fouten :'D
    Poeh, nu moet de rest komen :']

    Waarom is er maandag bijna nooit iemand?
    Enige dag dat ik roeg uit ben x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naja, ik laat het stuk maar staan in de veronderstelling dat Odile dacht dat Jamie het wel zou horen :'D

    Die lui hebben allemaal nog school. Normaal zit ik nu ook nog op school :/ Nou ja.. normaal.. wat is normaal met een lesrooster dat elke week verandert :/

    Ik wacht wel effe tot d'r een paar hebben gepost :]


    No growth of the heart is ever a waste

    O.o?

    dee,s jy mot reageren, lol xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Elke keer als er iets ergs ging gebeuren met hem leek het alsof hij het niet eens mee maakte. Een beetje erg verwardt staarde hij de vampier vrouw aan en kreeg niet eens zo mee wat ze allemaal vertelde. Er werdt een kleed in zijn handen geduwd en hij keek er even naar. ' Kun je alles misschien nog een keer herhalen.. ' piepte hij. ' Ik heb het niet zo goed mee gekregen.. '

    Sorry. ;o

    Ik wist ff niet zo goed wat ik moest plaatsen en ik moest even door krijgen wat er nu was gebeurt.. Maar ik begrijp het geloof ik niet echt.. Denk ik.. Najah. behalve dat Jamie is mee genomen.. en en mjah..

    Ik heb juist altijd het omgekeerde: Ben ik eindelijk uit, is er niemand meer XD

    Yue
    Ik zie de twinkeling in Odiles ogen maar geef geen antwoord. Ik ben te diep in gedachten over wat ik wel niet allemaal met deze kamer zou kunnen doen. Ik hoor Odile weglopen. Ik loop de kamer rond en kijk in de kasten. Er liggen nog wat prehistorische onderbroeken vol met motten en een oude bijbel, maar vooral heel veel stof. Terwijl ik het bed aan het bekijken ben hoor ik ineens een hoop lawaai. Odile schiet langs de deur, zo te zien met een mens over haar schouder. Onee, als ze hem maar niet verwondt. Snel loop ik achter ze aan. Odile legt de jongen uit hoe hij zich kan verstoppen. Niet te geloven. Ik glimlach. Ik ben trots op je, Odile, denk ik in stilte.

    Savoy
    "Graag gedaan." grijns ik. "Maar Faith," zeg ik, zogenaamd serieus. "Trek het je niet aan, zoek gewoon een ander slachtoffer. Er zijn er nog zat. Of... was dit soms een speciale? Hij is immers nóg beter dan ik." Ik grijns naar haar. Ik heb een nieuw onderwerp gevonden om Faith mee te pesten, en daar ga ik gebruik van maken.

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze zucxhtte zachtjes en keek even rond. ,,Ik zoek wel een ander.'''zei ze, ze wilde naar het lopen maar bleef halverwege staan bij Savoy. Ze legde haar hand op zijn wang en bewoog haar gezicht dichterbij. ,,Of word je dan jaloers?'' vroeg ze en glimalchte verleidelijk, als hij haar wilde pesten kon hij het terugverwachten. Ze liep langs hem naar het raam en deed dat open, deze kamer kon wel wat frisse lucht gebruiken.

    Dewi - MensenGeval.
    Waarom bleef hij zo lang stil? Ze frunnikte aan haar shirtje en zweeg ook. Ze was blij dat hij na een tijdje de stitle verbrak, ze keek weer voorzichtig naar 'm. ,,Traag van begrip, hmm..?'' ze glimlachte flauwtjes naar hem en ze hoopte dat de blos op haar wangen inmiddels alweer grotendeels bijgekleurd zou zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik kijk strak naar de deur - wachtend tot Faith gaat aanvallen, maar er komt niks. "Kun je alles nog een keer herhalen?" hoor ik. Mijn ogen flitsen naar achteren, waar de jongen me nog steeds verward aankijkt.
    'Oke. Die vrouw die bij je was kun je niet vertrouwen. Hoor je me? Ik weet ook niet waarom ik dit doe en wat me in godsnaam bezielt om jouw hachje te redden, maar zij zou niks van je heel laten. Ze wil je bloed en ze heeft nog gelijk ook.' Ik word duizelig van die jongen zijn geur. Zo veel overeenkomsten met Mark. 'Maar ik red je leven voor deze keer. Je kunt hier niet weg zie je, dit huis houdt mensenlevens gevangen en wil ze niet meer laten gaan. Water maskeert je geur.' Ik merk dat Faith nog steeds niet is aan komen druppelen. Waarschijnlijk heeft ze geen zin om het tegen me op te nemen. Haar geur is ook nergens te bekennen. Ik denk even na. 'Oke change of plan, we gaan op zoek naar vampiers waar je wel veilig bij bent.' Niet te geloven. Waar doe ik alle moeite voor? Waarom zuig ik hem niet gewoon leeg? Hier. Nu. Dan denk ik aan Yue en weet ik het weer. Ik wil haar geen pijn doen. Voor deze keer wil ik niemand pijn doen. Ik wil weten hoe het is om eens levens te helpen in plaats te beëindigen. Ik weet dat ik deze zelfcontrole niet lang volhou en puur uit bescherming voor mijzelf wil ik hem hier zo snel mogelijk weghebben. Want ik weet dat ik hier spijt van ga krijgen. Dat ik mezelf zal vervloeken met alle woorden die god verboden heeft. Faith is nergens te bekennen. We moeten overgaan op actie.
    'Kom mee, we gaan de rest zoeken.'

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 17:17 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    "Ik help jullie wel." bied ik aan. "Als we met zijn allen zoeken vinden we ze sneller en het is veiliger voor als Faith wél aanvalt."


    Savoy
    Ik rol met mijn ogen. "Jaloers? Op een mens? Nooit. Zij hebben dan misschien wel het voorrecht te sterven, maar nooit zou ik jaloers zijn op zo'n onderkruipsel."

    Sorry voor de kortheid, ik moet huiswerk gaan maken >_<'

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 17:15 ]