• Op mijn sgool word ik niet egt gepest ofsoo om het feit dat ik me kleed soals ik doe en mn haar heb swart geverft,,Soms komt er wel een opmerking van sullke patserjogies uit me klas,,maar dat is dan ook alles..
    Maar nu heb ik het deze week al een paar keer meegemaakt in de klas dat alle meiden bij elkaar lopen te hangen,, En als je dan in groepjes ofwat mag sitten moet ik weer alleen¬¬
    Met 2 meisjes kan ik wel goed opsgieten dat sijn ook gelijk mn enige vriendinnen die ik in de klas heb alleen die doen dat duss ook ¬¬
    Iedereen uit mn klas doet ook wel normaal enso maar sodra we het lokaal inlopen word ik opeens half genegeert,,
    Srry hoar,,maar ik word dan nog liever gepest dan genegeert dan sien se je tenminste staan!!

    Jullie dan??


    Crack a bottle

    okeej, weird dan:S


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wattes??


    Crack a bottle

    Ik ben ongeveer de enigste Tokio Hotel fan van mijn school.
    Maar ik wordt wel geaccepteerd.
    Ze doen er niet lullig over.
    Maar dat is ook omdat ik niet heel de tijd tegen hen zeik over Tokio Hotel en stuff like that.
    Alle leerlingen en leerkrachten weten wat mijn stijl, muzieksmaak etc. is.
    En af en toe komt er wel eens een opmerking, maar daar blijft het ook bij.
    Ik heb een verschrikkelijke snobschool, maaer ze accepteren toch dat ik anders ben dan hen.
    Dus eigenlijk heb ik wel geluk.. x')

    Ik ben ongeveer de enigste Tokio Hotel fan van mijn school.
    Maar ik wordt wel geaccepteerd.
    Ze doen er niet lullig over.
    Maar dat is ook omdat ik niet heel de tijd tegen hen zeik over Tokio Hotel en stuff like that.
    Alle leerlingen en leerkrachten weten wat mijn stijl, muzieksmaak etc. is.
    En af en toe komt er wel eens een opmerking, maar daar blijft het ook bij.
    Ik heb een verschrikkelijke snobschool, maaer ze accepteren toch dat ik anders ben dan hen.
    Dus eigenlijk heb ik wel geluk.. x')


    Jaa ,,dat heb ik duss ook ,,
    Alleen ik word sodra ik een klaslokaal inloop half genegeert ¬¬ dat is wel kut.. Maar dat heb ik alleen maar sodra ik in een lokaal sta :S
    Das tog ook weird..


    Crack a bottle

    Kun je het niet vragen aan die vriendinnen dan? :S

    Wat moet ik vragen dan?? ¬¬


    Crack a bottle

    Uh.. ja.. je hebt gelijk.. domme opmerking :S

    x'D Maakt niet uit hoar ,,Ik maak ook sovaak domme opmerkingen (A)


    Crack a bottle

    ik krijg o0k altijd dOmme opmerkingen van Vieze kut emo/alto En blablabla

    Ik was dr zo zat van en liep op die 4 hardcore gabbertjes af Em ik schold ze helemaal uit.

    En toen ware ze verbaast dat k zown opmerking maakte

    En de volgende dag
    Begon een van Die gasten na me te zwaaien en vet vriendelijk te doen,

    i mean; Wtf x'D?


    I solemny swear i am up to no good

    van mij is dat ook zo , maar ik heb één egt bf , dusjah. maar als we dan in groepjes van 4/3 moeten , wil niemand ons en dan vragen we of we alleen mogen... maar dan hebben de leerkrachten altijd medelijden met ons...

    maar ik weet wel hoe het is om genegeerd te worden en pesten is toch nog erger hoor (daar heb ik - jammer genoeg- ook ervaring mee)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mij negeren ze ook vaak, ze vinden mij abnormaal ofso omdat ik doe wat ik wil... Rare kinders.. Weet ook niet egt wat ik eraan moet doen, maar als ze mij negeren om wie ik ben en wat ik doe denk ik toch altijd maar dat ze op zo een manier mij niet eens waard zijn! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ja ,,dat is ook wel soo .. alleen ,,
    Dit is wie ik ben, Dit is hoe ik me kleed,
    So voel ik me goed,,
    Maar als ik telkes weer genegeert word dan krijg je het gevoel dat je moet veranderen,
    Alsof iets me dwingt om te worden soals ieder ander in mn sgool,
    Niet dat ik luister fsoo ,,maar soms sit ik er egt mee en dan overweeg ik om gwn naar sgool me anders te gaan kleden,,alleen om neit meer genegeert te worden,, Eerst had ik dat niet egt,, Dit is wie ik ben,Deal with it.. Maar hoe vaker se me negeren hoe moeilijker het word sterk te blijve No matter what other people think..
    Duss,, ik weet gwn neit wat ik moet doen,, Ik wil gwn sijn wie ik ben alleen ik wil ook gwn dat mensen normaal met me omgaan..
    Ik kan hier duss egt totaal niet tegen hè..
    Dat je genegeert/gepest en anders behandelt word omdat je tenminste wel het lef hebt om aan te trekken wat je wilt..


    Crack a bottle

    ik ben in groep 7 gepest omdat ik uit duitsland kom en ik zeg je, dat is absoluut niet leuk, genegeert worden vind ik toch veel prettiger. Nu doen ze dat niet meer, er zijn juist mensen die me bewonderen dat ik mezelf blijf.

    maar miss moet je die 2 meiden gwn vragen wrom ze je negeren.
    anders dan blijf je er maar mee zitten en dat is ook niet goed, daar wordt je alleen maar depri van.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik weet eig niet wat ze tegen mij gaan zeggen op school ... mijn vriendinnen gaan er niet op tegen hebben, denk ik. Maar toch ben ik bang van wel, maar dat is dan lekker hun probleem (puh)!
    Maarja, het is natuurlijk niet leuk om genergeerd te worden omdat ge u anders kleed fzoo ... jammer genoeg zijn niet alle mensen respectvol voor mensen die zichzelf zijn...


    What's wrong whit loving someone?