• Ja, ik heb het over de nieuwe 'hit' van Enrique Iglesias. Ik vind het een beetje overdreven. Eigenlijk hebben dit soort teksten een slechte invloed op de opvoeding van kinderen. Ze vinden de deuntjes geweldig, en als ze die nadoen nemen ze de tekst mee over. Ze gaan dingen 'zingen' zonder bewust te zijn dat ze aan grof taalgebruik doen. Ze worden nieuwsgierig, en wat zeg jij als ouder als je kind vraagt wat 'Tonight I'm fucking you' betekend? x'd
    Wat vinden jullie?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Yousef schreef:
    Dit is de versie die alleen savonds laat woord uitgezonden want de andere versie voor overdag is tonight i'm lovin' you maar in nederland wordt gewoon tonight i;m fucking you gedraait.


    Hope goes lost but never dies.

    Loveless schreef:
    Ik denk dat op de radios, ze de andere versie gebruiken: "Tonight I'm Loving You". Toch?

    Loveless schreef:
    Ik denk dat op de radios, ze de andere versie gebruiken: "Tonight I'm Loving You". Toch?
    jha hy heeft een versie moeten maken omda ze het in amerika het "TE" vinden


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik kan hem niet zien?


    Alleen maar tranen van geluk

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind censuur een beperking van creativiteit en een verbod op vrijheid van meningsuiting :)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nazgul schreef:
    Ik vind 't gewoon een baggernummer :') Helemaal gezien de tekst, en dan niet omdat 't 'de tere kinderzieltjes' schaadt, maar omdat de tekst nergens op slaat :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.