• De stelling van vandaag luidt:
    We moeten ons meer inzetten voor het milieu

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    PUKKELxDING schreef:
    Zoals wat? Nog meer milieuheffing? Rot op hoor XD Maak het openbaar vervoer gewoon goedkoper.


    en sluit de wc's in de ns treinen zodat al die uitwerpselen niet over heel de aarde wordt verspreidt >.< (ok ok, door heel nederland),

    (gatverdamme die wc's zijn echt goooooooooor! - off topic- -sorry- xD)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    en sluit de wc's in de ns treinen zodat al die uitwerpselen niet over heel de aarde wordt verspreidt >.< (ok ok, door heel nederland),

    (gatverdamme die wc's zijn echt goooooooooor! - off topic- -sorry- xD)
    Maar dat is helemaal geen milieuvervuiling hoor.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar dat is helemaal geen milieuvervuiling hoor.


    er zitten anders genoeg stoffen in poep, en pis is erg zuur! xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    er zitten anders genoeg stoffen in poep, en pis is erg zuur! xD
    Jamaar als het van dieren is, is het zelfs goed voor het milieu, waarom zou dat van ons dat niet zijn dan :P?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jamaar als het van dieren is, is het zelfs goed voor het milieu, waarom zou dat van ons dat niet zijn dan :P?


    omdat wij allerlei (verkeerde) stoffen via eten binnenkrijgen :Y)

    afval stoffen :Y)

    maar het lijkt me gewoon niet smakelijk om door heel NL stront en pis te hebben xD

    al zal dat in de middeleeuwen al wel gebeurd zijn :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Nee. Je leeft maar 1x, en in dat leven ga ik me niet druk maken om t milieu. De wereld vergaat toch pas na dat ik dood ben.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 12:01 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    eens.


    Life is a beautiful struggle

    Qlimax schreef:
    Nee. Je leeft maar 1x, en in dat leven ga ik me niet druk maken om t milieu. De wereld vergaat toch pas na dat ik dood ben.

    Mooi fucked up als de overige zes miljard mensen ook zo denken :'D Dan naaien mensen zichzelf echt keihard. En dat gaat pijn doen.

    Nee maar ik moet eerlijk wezen: ik ben ook niet echt een heilig boontje wat milieu betreft. Er is ooit berekend dat als iedereen op deze wereld dezelfde levensstandaard als Nederlanders zou gaan gebruiken, dat we 3,5 aardbollen nodig hebben om onszelf te voorzien. Je wordt bijna letterlijk doodgegooid met wat allemaal wel niet slecht voor het milieu is en ik kan me ook voorstellen dat mensen daar zo'n beetje ziek van worden.
    Maar hoe cliché het allemaal mag klinken: het begint bij jezelf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Mooi fucked up als de overige zes miljard mensen ook zo denken :'D Dan naaien mensen zichzelf echt keihard. En dat gaat pijn doen.

    Nee maar ik moet eerlijk wezen: ik ben ook niet echt een heilig boontje wat milieu betreft. Er is ooit berekend dat als iedereen op deze wereld dezelfde levensstandaard als Nederlanders zou gaan gebruiken, dat we 3,5 aardbollen nodig hebben om onszelf te voorzien. Je wordt bijna letterlijk doodgegooid met wat allemaal wel niet slecht voor het milieu is en ik kan me ook voorstellen dat mensen daar zo'n beetje ziek van worden.
    Maar hoe cliché het allemaal mag klinken: het begint bij jezelf.


    ja maar het is ergens ook van de pot gepleurd dat dit kleine kikkerlandje de rest van de millieu uitstoot moet opvangen wat uitgestoten wordt door het opkomende china , en amerika >.<


    Ligt and Darkness are both very different..

    ik vind het ook zo irritant dat de mensen de bossen verwoesten, en daardoor de dieren die er wonen en ook nog de zuurstof verminderen! ik vind dat het moet stoppen :(

    Eens maar pukkelxding heeft ook gelijk


    i have a busy life

    Mee eens mensen (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    FromHell schreef:
    Eens, x]
    Anders vergaat de aarde en gaan we dood:Y)


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Eens,als we daar de kans nog voor krijgen...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ivan schreef:
    (...)
    Mooi fucked up als de overige zes miljard mensen ook zo denken :'D Dan naaien mensen zichzelf echt keihard. En dat gaat pijn doen.

    Nee maar ik moet eerlijk wezen: ik ben ook niet echt een heilig boontje wat milieu betreft. Er is ooit berekend dat als iedereen op deze wereld dezelfde levensstandaard als Nederlanders zou gaan gebruiken, dat we 3,5 aardbollen nodig hebben om onszelf te voorzien. Je wordt bijna letterlijk doodgegooid met wat allemaal wel niet slecht voor het milieu is en ik kan me ook voorstellen dat mensen daar zo'n beetje ziek van worden.
    Maar hoe cliché het allemaal mag klinken: het begint bij jezelf.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one