• De stelling van vandaag luidt:
    We moeten ons meer inzetten voor het milieu

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Eens
    Het doet mij toch denken aan de film 2012(duivel)
    Maar wat wil je er aan doen.


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Eens. Ik ben zelf ook geen heilig boontje wat dat betreft, maar als iedereen nou eens uit gewoonte alle apparaten uitzet als hij ermee klaar is, dan zullen we al een heel eind komen.
    Sowieso vind ik dat we ons voor het milieu moeten inzetten, omdat we daar immers op leven. Als wij alle bomen en planten weghalen, dan hebben we uiteindelijk geen zuurstof meer. Als wij geen alternatieve brandstoffen vinden dan hebben we niets meer om eten mee te koken etc (en dus ook geen laptop/computer en dus geen Q:Y)).
    Ik vind trouwens ook niet dat we gelijk heel veel moeten gaan doen. Al is het maar alle apparaten uitzetten als je ermee klaar bent en het licht uitdoen als je uit een kamer gaat en alleen licht gebruiken als het nodig is. Zonnepanelen en windmolens zijn niet eens persé nodig, al zou het wel helpen als je dat zou willen betalen :')


    To live would be an awfully big adventure

    vind ik ook, maar wat?


    The time when the eyelids close and the warmth fades, I am beside you..

    Uiteindelijk valt er gewoon niets meer te kiezen, we moeten ons gewoon meer gaan inzetten. Het is voor ons eigen bestwil. Ik denk dat als iedereen in ieder geval al alle lichten zou uitdoen, de verwarming wat lager zou doen en de stroom 's nachts uitzetten, we al héel erg vooruit kunnen gaan op weg naar een groene wereld.

    Gelukkig woon ik in de groenste wijk van NL. ;D (de wijk uit de eneco reclame, hahaha.)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 17:14 ]


    Never say Never

    Eens, wij vernielen hem, dus moeten we hem ook weer helen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Joh, hou op over ‘de wereld vergaat want het milieu is kut etc etc’ want ik heb toch niets gemerkt van de global warming de laatste jaren. Stelletje bosmongolen :') Als degene die dat voor ons beslissen eens de fiets in plaats van de limo namen waren we al een stuk verder.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ja. anders zijn we over 30 jaar allemaal dood. :Y)


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Zo mee eens. Maar als je alleen iets doet heeft het geen zin, iedereen moet dan wel echt meewerken


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eens. Maar ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat dat gebeurd en dat het zo snel zou zijn dat onze eigen kinderen niet eens meer goed kunnen leven mmm dat weet ik niet hoor!


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!