• In DIT topic had ik verteld dat ik gevallen was en zo, en ik ben dus zonet bij de dokter geweest voor mn voet, en ze vond het er niet best uit zien.. Dus nu moet ik naar het ziekenhuis om foto's te laten maken en ik mag 4 dagen niet bewegen, alleen met mn voet omhoog zitten :s En daarna wordt het ingetaped en kan het gaan genezen en zo.
    Dus wens me even succes voor zo meteen want ik ben bang voor de uitslag van de foto's x'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Vervelend joh. Succes!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Succes!


    I am an idiot, I move.

    I wish you luck luck luck!!!!(flower)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Succes!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    Succes!

    Dankje. Ik mag dus 2.5 week niet lopen. Ja alleen met krukken.. Maar niet op staan. En maandag wordt het ingetaped zodat ik het niet meer kan bewegen -.-


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    En, wat heb je precies?

    Veel beterschap (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    En, wat heb je precies?

    Veel beterschap (flower)

    3 van die middenvoetsbeentjes ''flink'' gekneusd volgens t ziekenhuis. En mn enkel gekneusd.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik wil echt zo hard m'n been breken x]
    Weet je hoe leuk het is als jij met krukken mag lopen enzo? En met je voet omhoog en iedereen doet voorzichtig met je en je wordt speciaal behandeld. Zie het positieve er van in (;


    It ain't broke, so don't fix it.

    fataal schreef:
    Ik wil echt zo hard m'n been breken x]
    Weet je hoe leuk het is als jij met krukken mag lopen enzo? En met je voet omhoog en iedereen doet voorzichtig met je en je wordt speciaal behandeld. Zie het positieve er van in (;

    Met krukken lopen is kak. Ik heb echt spierpijn overal, van 1 dag.. :s


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Met krukken lopen is kak. Ik heb echt spierpijn overal, van 1 dag.. :s


    Niet zo zeuren (N)
    Hahah, nee maar ik bedoelde wel serieus dat je het positieve ervan in ziet, als je bijv. gym haat, hoef je nu niet te gymen. Je kan niet naar school fietsen dus moeten je ouders je met de auto brengen oid, altijd fijn. & leraren zullen denk ik ook wel aardiger tegen je zijn ofzo?


    It ain't broke, so don't fix it.

    fataal schreef:
    (...)

    Niet zo zeuren (N)
    Hahah, nee maar ik bedoelde wel serieus dat je het positieve ervan in ziet, als je bijv. gym haat, hoef je nu niet te gymen. Je kan niet naar school fietsen dus moeten je ouders je met de auto brengen oid, altijd fijn. & leraren zullen denk ik ook wel aardiger tegen je zijn ofzo?

    Ik heb geen gym meer, en ik hoef dit hele half jaar in principe niet naar school, dus ik moet alleen mn werk afzeggen wat weer minder geld betekend, en dat is niet leuk :+

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 21:57 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Succes, het komt wel goed! :')


    Hope goes lost but never dies.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ik heb geen gym meer, en ik hoef dit hele half jaar in principe niet naar school, dus ik moet alleen mn werk afzeggen wat weer minder geld betekend, en dat is niet leuk :+


    Okee, nu weet ik ook geen positieve dingen meer hoor..


    It ain't broke, so don't fix it.

    fataal schreef:
    (...)

    Okee, nu weet ik ook geen positieve dingen meer hoor..

    Ik wel. Het is niet gebroken. Anders had ik nog langer op krukken moeten lopen =)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    veel succes. <3


    Life is a beautiful struggle