• Inleiding
    Dit is de eerste wedstrijd hier op Quizlet waar het gaat om zelf muziek te maken, in plaats van alleen maar te luisteren. De bedoeling is dat hier in deze wedstrijd muzikanten hun eigen improvisatie/lied/cover gaan maken en dat door middel van een opname (eisen zie verder in dit topic) op een tube-media zoals youtube zetten zodat de juryleden en het publiek je kan horen, en op basis daarvan beoordelen wie het eerste wordt en zo door.

    Het hoeft niet zingen te zijn, het mag instrumentaal zijn, instrumentaal & zingen en alleen zingen!


    Regels:
    -het mag geen kopie zijn van een al bestaand lied, of tab, het moet echt zelf bedacht/gecomponeerd zijn.
    -het hoeft geen studiokwaliteit te zijn, zolang we maar kunnen horen waar je melodie uit bestaat.
    -Als het kan als Cam of als film opgenomen met de camera op youtube zetten, wel is het niet verplicht als je daar niet van houdt om je gezicht er op te zetten, alleen je instrument is genoeg.
    -Wanneer je geen cam hebt of geen camera dan mag je het ook als dat wel mogelijk is versturen als alleen een audio-file, ergens geplaatst op het net, wel moet je dan zeggen ( met je stem :P ) dat het liedje is om mee te doen met een wedstrijd
    -alle instrumenten en niveaus zijn toegestaan!
    -Het liedje moet rond de 2 minuten en evt. langer duren!


    Juryleden
    -PUKKELxDING
    - CRACKSICLE
    - xSnoepjex
    ~Plaatsen jury is vol eigenlijk


    Deelnemers
    1- Hopexdream & Kayleigh - Zang
    2-crazychicken - piano
    3-WOUAH - piano & effecten
    4-PrincesSnape piano/cello
    5-vezz - Zang
    6-ImAwesome keyboard
    7-Ipad
    8-
    9-
    10-
    ~Meer kunnen altijd bij evt.


    Thema
    Het thema mag je voor deze keer zelf beslissen, wel moet het naar aanleiding zijn van een sfeer, dat mag zijn: een foto of een filmpje, en dan mag je proberen om er een melodie bij te maken!


    Inleverdatum is 10 april!!!
    Als je nog niet in de deelnamelijst staat, mag je nog wel mee doen, maar zorg er wel voor dat het 10 april is ingeleverd!


    toestemming
    Marshmellow schreef op 31 jan 2011 - 16:21:

    RE: wedstrijd voorstelling

    Je mag beginnen met je wedstrijd! =).

    .


    HAVE FUN!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 16:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 feb 2011 - 13:21 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    PUKKELxDING schreef:
    Als je dit nou is kopieert?


    gedaan en gelukt (A)


    Ligt and Darkness are both very different..

    haha, alleen klopt het niet helemaal met die quote nu, wat doe jij toch allemaal xD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    haha, alleen klopt het niet helemaal met die quote nu, wat doe jij toch allemaal xD

    Klojo :P
    Nee, hoor.
    Oeh, ik sta erbij, NAIS!!!


    Felix

    PUKKELxDING schreef:
    haha, alleen klopt het niet helemaal met die quote nu, wat doe jij toch allemaal xD


    rondkloten (A)

    en ja je staat er bij :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Kay, ik doe mee, ik speel keyboard/piano en misschien zang.
    Ik had een vraagje, mag je bijv. ook met een programma drums, gitaar, synthesizer er overheen zetten?
    Want dan kan ik wel betere melodieen maken.. maar hoeft niet hoor, was gewoon vraagje.
    Ik doe meeeee! :Y)


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Sorenos schreef:
    (...)

    en in de aankomende carnavals vakantie? :) (voorjaarsvakantie)


    ik zou wel willen maar ik heb het echt heel erg druk en de enige vakantie die ik heb is de zomervakantie:(
    Echt jammer


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    WOUAH schreef:
    Kay, ik doe mee, ik speel keyboard/piano en misschien zang.
    Ik had een vraagje, mag je bijv. ook met een programma drums, gitaar, synthesizer er overheen zetten?
    Want dan kan ik wel betere melodieen maken.. maar hoeft niet hoor, was gewoon vraagje.
    Ik doe meeeee! :Y)


    dat mag zeker WOUAH, zolang je een liedje niet gewoon puur overkopieert :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Smeagol schreef:
    (...)

    ik zou wel willen maar ik heb het echt heel erg druk en de enige vakantie die ik heb is de zomervakantie:(
    Echt jammer


    ok maakt niks :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    dat mag zeker WOUAH, zolang je een liedje niet gewoon puur overkopieert :P

    Oke tnxxx, : DDDDD


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Count me in! Denk ik :S Ik kan wel opnemen enzo. Maar dan heb ik echt wel meer dan een week nodig. Drie weken moet wel lukken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Count me in! Denk ik :S Ik kan wel opnemen enzo. Maar dan heb ik echt wel meer dan een week nodig. Drie weken moet wel lukken.


    als je nu al begint heb je meer dan genoeg tijd :P

    (you are counted in :))


    Ligt and Darkness are both very different..

    um tjaa weel graag medoen.
    maar heb het te druk met school heb bij teken wedstrijd al uitstel gevraagd.

    ik denk nog over na
    kijken of ik het met me gezondheid het aan kan
    en of ik het met me studie kan (dit jaar exsamen dieren geneeskunden)

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 13:10 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik had een vraagje, hoe lang moet één muziek ding zijn? Want ik heb nu al wel wat, maar ik heb geen idee hoe lang ik het nog moet maken, of dat ik al genoeg heb. ;p


    What doesn't kill you makes you stronger.

    WOUAH schreef:
    Ik had een vraagje, hoe lang moet één muziek ding zijn? Want ik heb nu al wel wat, maar ik heb geen idee hoe lang ik het nog moet maken, of dat ik al genoeg heb. ;p


    probeer het maar rond de 2 minuten en evt langer te maken :) zal het in de beschrijving zetten :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    probeer het maar rond de 2 minuten en evt langer te maken :) zal het in de beschrijving zetten :)

    omg o.o


    What doesn't kill you makes you stronger.