• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 19:08 ]


    Caution first, always.

    Nvm

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 19:12 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ahhh m’n broek zakt echt af van het lachen.


    •

    Waarom vergeet ik altijd brood uit de diepvries te halen. Wáárom.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oof kan dit gevoel weggaan. Ik heb het al een gehad en nooit meer.


    This ain't no place for no better man.

    wat ben je toch cute.

    Lmfao. Sourass people.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kinda wanna tell you but I also kinda don't.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Goddamn, wat is Maxima toch een ontzettend sterke vrouw.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Als je geen misofonie hebt, krijg je het wel bij ons thuis. Écht, ik kan dit niet meer aan. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blugh. Nog even.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ugh ik mis je. Heel erg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb een enorme insectenfobie en er zit een mega grote in mijn kamer what do i do??? Wrm zette je het raam ook open? Domme Romi. Heb ook geen vliegenmepper of iets dergelijks. Great.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Egorova schreef:
    Goddamn, wat is Maxima toch een ontzettend sterke vrouw.


    Dit dacht ik ook! Ik zag dat filmpje en ik dacht ook meteen dat ze wel heel erg sterk moet zijn om twee weken na de dood van Inés alweer voor de camera te verschijnen. Wat een prachtvrouw.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké, maar Lotte: dit gaat voor een hele, hele lange tijd de laatste nacht zijn die je door gaat halen. Over twaalf uur is het knallen en over vijftien uur is het vakantie. Tenzij her. Maar nog één nacht opofferen en je kunt heel klein, heel zachtjes schreeuwen dat je nooit meer een schriftelijk tentamen hoeft te maken om negen uur in de ochtend en dat is toch wel een soort van bevrijdend en toch wel de moeite waard om nog een laatste nacht extra van te genieten door met je neus in de boeken en aantekeningen en wat-dan-nog-niet-nog-meer te duiken. Toch...? Praatjezelfmoedinwantiemandmoethetdoen.


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Oké, maar Lotte: dit gaat voor een hele, hele lange tijd de laatste nacht zijn die je door gaat halen. Over twaalf uur is het knallen en over vijftien uur is het vakantie. Tenzij her. Maar nog één nacht opofferen en je kunt heel klein, heel zachtjes schreeuwen dat je nooit meer een schriftelijk tentamen hoeft te maken om negen uur in de ochtend en dat is toch wel een soort van bevrijdend en toch wel de moeite waard om nog een laatste nacht extra van te genieten door met je neus in de boeken en aantekeningen en wat-dan-nog-niet-nog-meer te duiken. Toch...? Praatjezelfmoedinwantiemandmoethetdoen.


    TOITOITOI Je kan het, hup meid! Over vijftien uur is het vakantie. Vijftien uur. Weet je hoe weinig dat is? Dat is minder dan een dag! Wat zeg ik, maar drie uurtjes meer dan een halve dag! Echt niet lang! En omg, denk eens wat je daarna kan doen en dat met de wetenschap dat je echt je uren om te leren nog helemaal benut hebt? Dan kan je toch wel trots op jezelf zijn? Ik geloof in je! Don't give up! Vergeet niet om af en toe een vijf minuten dans break te houden of een goede snack te nemen! En te genieten van de stilte snachts, because its a wonderful thing! En haal een frisse neus ook als je nog leert, want de nachtlucht ruikt zo lekker <3
    Je kan het, kanjer!


    A to the Z