• Zouden jullie kunnen leven voor één ding. Zouden jullie kunnen leven als je altijd maar depressief bent, als je altijd maar een masker op moet zetten. Als je walgt van jezelf en als je alleen maar met eten bezig kan zijn. Zouden jullie kunnen leven als je elke dag hoopt dat er een ernstig ongeluk gebeurd waarin je te overlijden komt, zodat je er zelf geen moeite voor hoeft te doen. Zouden jullie kunnen leven als je 24/7 hoop dat je leven snel voorbij is?
    Ik niet. Ik kan dit niet


    Ik ben gemeen xoxo

    Je moet wel. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, als ik fietste hoopte ik dat ik onder een auto zou komen :/ Dat soort dingen. Maar je komt er wel overheen, echt! Gewoon sterk zijn <3


    Your make-up is terrible

    Beter voor één ding dan voor niks ;d

    Komop, je kunt het!
    Als zelfs ik nu soms vrolijk kan zijn,
    kan jij dat ook!
    (;
    Never give up!


    Me so good.

    Trust me, zo denk je er nu over. Maar je komt er wel uit. Geloof me, ik weet waar ik over praat. Ik ben heel lang depressief geweest en wilde een eind aan mijn leven maken. Nu heb ik nog steeds wel eens buien, maar het gaat nu weer heel goed met me. Blijf praten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee, dat zou ik niet kunnen nee.. Ik snap dat je, je miserabel voelt als je met dit gevoel moet leven. Kun je het echt niet opbrengen om het tegen iemand te zeggen buiten internet? Iemand die de mogelijkheid heeft om je te helpen hiermee? Je weet niet wat je verder te wachten staat als je probeert het op te lossen, maar slechter wordt het in ieder geval niet toch? En als je het al niet voor jezelf wilt doen, doe het dan voor je familie, voor je vrienden, voor ons. Opgeven moet geen optie zijn. Wees sterk en zoek iemand die jou wel kan helpen. Iemand die jou kan begrijpen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, dat zou ik niet kunnen nee.. Ik snap dat je, je miserabel voelt als je met dit gevoel moet leven. Kun je het echt niet opbrengen om het tegen iemand te zeggen buiten internet? Iemand die de mogelijkheid heeft om je te helpen hiermee? Je weet niet wat je verder te wachten staat als je probeert het op te lossen, maar slechter wordt het in ieder geval niet toch? En als je het al niet voor jezelf wilt doen, doe het dan voor je familie, voor je vrienden, voor ons. Opgeven moet geen optie zijn. Wees sterk en zoek iemand die jou wel kan helpen. Iemand die jou kan begrijpen.


    Felix

    Vind een doel in je leven waar je voor kunt gaan. Denk aan je ouders, je familie, je vrienden, iedereen om je heen. Je komt er wel uit, je komt erbovenop. Praat met iemand, zoek desnoods hulp en misschien klinkt de dood nu wel erg aantrekkelijk, wie weet is dat helemaal niet zo.
    Met de dood maak je niemand gelukkig, jezelf ook niet. Volhouden, je komt hier wel uit! (flower)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    PEDOpas schreef:
    Beter voor één ding dan voor niks ;d


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik zou het niet kunnen. En ik weet hoe jij je voelt. Ik heb ooit ook al een keer nagedacht over zelfmoord, maar toen ik daar stond om het te doen, dacht ik aan mijn familie, aan het verdriet die ze zullen hebben. Dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen. En nu ik 3 jaar later ben, heb ik het gevoel dat ik het goeie heb gedaan. Ik heb gevochten en ben wie ik nu ben. Of ik nu wat zwaarder ben dan andere, het maakt me niet meer uit. En jij, Laura, jij kunt het ook. Jij bent sterk en moedig. Jij moet het gevecht aan gaan en vechten zoals ik gevochten heb. Want dat kan jij. Ik heb er alle vertrouwen in. Ga hulp zoeken. Zoek iemand die je kan vertrouwen. Iemand die je steunt, een vriendin, je moeder. Er zijn zoveel mensen die je willen helpen. Maar ze moeten wel weten of je hulp nodig heb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het komt goed. Ik heb ook een poging zelfmoord gedaan, en heb daar hulp voor gekregen en heb dat nu nog steeds, en het gaat steeds beter. Ik heb ervaring met depressie. Ga naar een psychiater, geen psycholoog want die helpen niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    sterk zijn en in jezelf vertrouwen <3


    Only those who listen can hear

    Zoals de rest al zegt, zo voelt het nu, maar later zul je dankbaar zijn dat je jezelf er doorheen geworsteld hebt. Al lijkt het nog zo moeilijk, alles komt uiteindelijk goed. Echt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Assassin schreef:
    Je moet wel. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, als ik fietste hoopte ik dat ik onder een auto zou komen :/ Dat soort dingen. Maar je komt er wel overheen, echt! Gewoon sterk zijn <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Miauw schreef:
    Trust me, zo denk je er nu over. Maar je komt er wel uit. Geloof me, ik weet waar ik over praat. Ik ben heel lang depressief geweest en wilde een eind aan mijn leven maken. Nu heb ik nog steeds wel eens buien, maar het gaat nu weer heel goed met me. Blijf praten.

    Same for me ^

    PEDOpas schreef:
    Beter voor één ding dan voor niks ;d


    Life is a beautiful struggle