• Zouden jullie kunnen leven voor één ding. Zouden jullie kunnen leven als je altijd maar depressief bent, als je altijd maar een masker op moet zetten. Als je walgt van jezelf en als je alleen maar met eten bezig kan zijn. Zouden jullie kunnen leven als je elke dag hoopt dat er een ernstig ongeluk gebeurd waarin je te overlijden komt, zodat je er zelf geen moeite voor hoeft te doen. Zouden jullie kunnen leven als je 24/7 hoop dat je leven snel voorbij is?
    Ik niet. Ik kan dit niet


    Ik ben gemeen xoxo

    JongEnBlond schreef:
    Zoals de rest al zegt, zo voelt het nu, maar later zul je dankbaar zijn dat je jezelf er doorheen geworsteld hebt. Al lijkt het nog zo moeilijk, alles komt uiteindelijk goed. Echt.


    Idd ik voelde me een paar jaar geleden ook zo kut. Maar nu ben ik blij dat ik heb doorgezet


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Miauw schreef:
    Trust me, zo denk je er nu over. Maar je komt er wel uit. Geloof me, ik weet waar ik over praat. Ik ben heel lang depressief geweest en wilde een eind aan mijn leven maken. Nu heb ik nog steeds wel eens buien, maar het gaat nu weer heel goed met me. Blijf praten.


    Plus naar een psychiater, psycholoog helpt meestal niet echt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik snap je volledig meid.
    Maar er is teveel om op te geven. Ooit komt er een dag dat alles goed komt en daar moet je naartoe leven. Dat houdt ik mezelf ook altijd voor en het helpt wel een beetje. Niet altijd evenveel.
    Moest je eens willen praten, dan kun je me altijd een pb'tje sturen. Want ik sta waar jij nu staat (:
    x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je denkt het misschien niet, maar je doet mensen écht veel pijn als je zelfmoord pleegt. Ook mensen waarvan je het totaal niet zou verwachten omdat je ze niet eens persoonlijk kent. Ik heb zóó'n veel medelijden met iemand die ik niet eens persoonlijk ken maar via via en waar het helemaal niet goed mee gaat.


    it's so empty living behind these castle walls

    Soms zit ik in die buien dat ik dat dóé. Maar ik denk dat je dan niet beter weet.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ik weet hoe je je voelt, echt.
    Als je wil praten mag je me altijd een pb sturen want ik maak op dit moment ook zoiets mee. x


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Zo voel ik me elke dag. Ik hoop non-stop dat er iets dodelijks met me gebeurt. Het is gewoon een kwestie van niet opgeven. Want geloof het of niet, dingen worden degelijk wel beter.


    We're hiding behind skin that's too tough