• Over 14 dagen ga ik naar het All Time Low concert in Brussel. Van mijn ouders heb ik de toestemming gekregen om al van s'morgens naar daar te vertrekken om een goed plaatsje te hebben. Wel ik ben dus nu al bezig met mijn reis te 'plannen'. Ik ben naar de trein uren aan het kijken en naar de busreis hoe lang dat die gaat duren.

    Just look at me being all excited. ;3


    We'll never be as young as we are tonight

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik snap niet dat mensen er zo ontzettend vroeg voor gaan. Ik zou nooit sochtends vroeg vertrekken voor een concert. Een uurtje of twee/drie is toch genoeg ? (cat)


    Inderdaad, al vind ik twee/drie uur al te vroeg, vooral in de winter. Je bent toch gek als je zo lang in de kou blijft wachten.
    Sowieso is het in de melkweg, amirite? Daar is het niet zo moeilijk om vooraan te komen :') laat maar ik zie net dat het in Brussel is hahaha

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 20:26 ]


    As travars

    Ik heb hetzelfde met Taylor Swift, haha. Ik wilde ook naar ATL maar ik kan niet, lol. In ieder geval, veel plezier :')

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik snap niet dat mensen er zo ontzettend vroeg voor gaan. Ik zou nooit sochtends vroeg vertrekken voor een concert. Een uurtje of twee/drie is toch genoeg ? (cat)

    Dat vind ik dus ook, want dan kan je ook nog vanvoor staan. Als je wringt lukt het allemaal. En dan ben je ook geen hele dag kwijt.

    Veel plezier ermee
    Je kan beter te vroeg zijn in plaats van te laat:D


    Wees jezelf, doe wat je wilt. Laat je niet een hokje stoppen, doe lekker gek

    Ik ken al genoeg mensen die zo vroeg gaan. Het gaat gewoon leuk worden. De sfeer telt ook ;3


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik ga de 16e in Amsterdam, heb alleen nog geplant dat ik met een vriendin samen ga. Alleen woont zij aan de andere kant van Nederland.


    Save friends, you need them.