• Ja ik dacht serieus dat er vorig jaar een aardbeving was in Nederland..

    Vandaag hadden we het over aardbevingen en toen zei ik dat ik dacht dat er vorig jaar een was in Nederland. Iedereen zei dat ik het me verbeeld had, maar ik weet zéker dat ik alles voelde trillen..
    Toen werd ik ook nog uitgelachen omdat ik zei dat ik toen een noodplan had gemaakt en dat ik allerlei dingen deed voor de veiligheid enzo..
    Zegt mijn leraar dat er geen aardbeving was, ik van wel, hij weer niet enz.

    Heeft iemand van jullie een aardbeving meegemaakt?


    Me so good.

    Als er een aardbeving is geweest in Nederland is dat sowieso op t nieuws geweest, en dat is het niet. Dus jammer, geen aardbeving in Nederland :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja heel wat jaren geleden. Het leekt net alsof er een goederentrein met volle vaart langs kwam,niks engs aan eigenlijk.

    De aardbevingen zijn hier nooit echt zwaar,omdat we langs een scheur liggen en niet langs een breuk,dus je hoef niet echt een noodplan te hebben.
    Het kan trouwens best zijn dat je iets voelde,elke dag zijn er honderden kleine schokken dus waarom niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Ja heel wat jaren geleden. Het leekt net alsof er een goederentrein met volle vaart langs kwam,niks engs aan eigenlijk.

    De aardbevingen zijn hier nooit echt zwaar,omdat we langs een scheur liggen en niet langs een breuk,dus je hoef niet echt een noodplan te hebben.
    Het kan trouwens best zijn dat je iets voelde,elke dag zijn er honderden kleine schokken dus waarom niet.

    Mijn zus zegt dat het de boormachine was, maar dat geloof ik niet:Y)
    Mijn hele kast wiebelde O.o


    Me so good.

    Paar jaar geleden was er een aardschok in Nederland, vrij licht :'D Maar toen was ik op vakantie in Frankrijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Woon je in het noorden?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Misschien heb je alleen kleine trillingen gevoeld. Dat kan ook namelijk door het verschuiven/zakken van de aardlagen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik niet maar mijn ouders wel. Ik bestond toen nog niet. Het was een kleintje en mijn mama vond het leuk. 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn ouders ook eens. Jaaaaaaren geleden ;p


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    hier in roermond wel. jaren geleden. het is nu nog het nieuws van de dag.

    Ja, maar zo goed als niks van gemerkt, ook al zat ik op de 18e verdieping van een flat. Stelde dus echt geen ruk voor.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, gelùkkig niet. Ik zou echt overdreven bang reageren.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    In groningen zijn er wel kleine schokken door dat ze allemaal aardgas uit de bodem hebben gehaald
    Al woon ik ook in Groningen, en heb ik daar niks van gemerkt.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rickjuh schreef:
    Woon je in het noorden?

    Zuiden :Y)


    Me so good.

    Mijn moeder heeft er ooit één meegemaakt in haar jeugd. Voor de rest is hier geen aardbeving meer geweest.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury