• hello liefjes ;p

    ik moet dus een stage plek regelen,en ik wil graag bij de basisschool achter mijn huis/in mijn straat.Maar ik weet niet hoe ik het moet vragen,vorige keer moesten we een maatschappelijke stage doen en toen had ik te lang gewacht en toen was er niks meer en toen mocht ik gelukkig nog samen met een klasgenoot bij een orginisatie maar dat vond ik niet echt zo leuk.Maar ik heb besloten om te bellen naar de school,maar ik weet niet wat ik moet zeggen,vragen en wat nog meer..

    kunnen jullie mij helpen?en jaa ik ben een bangerd op dat gebied ;p

    dus hebben jullie ook wel eens een stageplek moeten vinden wat hebben jullie gezegt/gedaan?
    alle tips zijn welkom!

    xxx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Haha, dat heb ik ook 8D

    Je moet gewoon zeggen wie je bent en op welke school je zit en dan vragen of er eventuele stageplekken zijn.


    Your make-up is terrible

    Gewoon erheen bellen en het uitleggen enzo. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    "Goedemiddag, u spreekt met (voor en achternaam). Ik zou heel graag op jullie school stage willen lopen, en ik vroeg mij af of er stageplekken beschikbaar zijn?"
    Als je op zo'n manier begint, dan komt er vanzelf een gesprek los (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    haha ik ben altijd dan helemaal bang en ik ga dan stotteren ;p
    en moet ik ook mijn achternaam zeggen ?of moet ik alleen mijn voornaam?

    kijk,ik maak me druk om zulke dingen xd haha


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Het is heel proffessioneel als je zelf belt naar de school en vraagt of ze een stageplek beschikbaar hebben. Dat laat zien dat je zelf initiatief toont. En dat willen bedrijven/scholen graag zien. Succes :] Gewoon bellen, en vragen of ze een stageplek kunnen bieden voor jou.
    Edit: Ja ook je achternaam, =P

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 11:50 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    haha ik zit nu op een stage je kan beter een sollicitatiebrief en een cv via email of door de brievenbus doen en ook vragen eerst of een stageplek beschikbaar is


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Je moet je helemaal niet druk maken joh. Gewoon vragen wat je graag wil weten en denk maar zo; ze kennen me toch niet (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Primrose schreef:
    Je moet je helemaal niet druk maken joh. Gewoon vragen wat je graag wil weten en denk maar zo; ze kennen me toch niet (krul)


    whaha jaa die ga ik onthouden,dat denk ik vaker ; ze kennen me toch niet


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    (...)

    whaha jaa die ga ik onthouden,dat denk ik vaker ; ze kennen me toch niet

    Precies :Y) Dat denk ik ook altijd. Dan adem ik een paar keer diep in en uit en dan ga ik bellen. Niks te verliezen toch (: En negen van de tien keer valt het echt reuze mee :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Primrose schreef:
    (...)
    Precies :Y) Dat denk ik ook altijd. Dan adem ik een paar keer diep in en uit en dan ga ik bellen. Niks te verliezen toch (: En negen van de tien keer valt het echt reuze mee :Y)


    ghehe ik hoop ut (:
    ik ga nu bellen..ik laat jullie zo weten hoe het is gegaan!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    (...)

    ghehe ik hoop ut (:
    ik ga nu bellen..ik laat jullie zo weten hoe het is gegaan!

    Ben benieuwd (: Succes (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ohgosh,ik heb naar de school gebeld en die nam niet op.Een andere school moest ik morgen terug bellen en de andere school nam ook niet op.En nu net belde ik wéér naar een andere school en toen zei die; ja sorry ik kan u niet verstaan en toen ging die verder met een ander telefoon gesprek..naja zeg(cat)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    ohgosh,ik heb naar de school gebeld en die nam niet op.Een andere school moest ik morgen terug bellen en de andere school nam ook niet op.En nu net belde ik wéér naar een andere school en toen zei die; ja sorry ik kan u niet verstaan en toen ging die verder met een ander telefoon gesprek..naja zeg(cat)

    Slechte verbinding? Heb je met je mobiel of huistelefoon gebeld?
    En anders probeer je het morgen nog een keer (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Primrose schreef:
    (...)
    Slechte verbinding? Heb je met je mobiel of huistelefoon gebeld?
    En anders probeer je het morgen nog een keer (:


    ik heb twee keer gebeld ;p de ene keer met mijn mobiel en de tweede keer met huistelefoon

    maja ik bel morgen dan nog wel.Zo ik heb mijn angst overwonnen:Y)

    haha,maar toch bedankt voor jullie steun,toeverlaat en tips*pinkt traantje weg*

    oke doe maar normaal..maar toch iedereen bedankt!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik moet dit jaar nog stage lopen,
    Ik wilde dat op mijn oude basisschool gaan doen, hahaa :')


    <3