• Ik heb pijn aan mijn voet. Maar echt fcking veel pijn.
    Ik stond te dansen in mijn kamer, gewoon omdat ik dat altijd doe en opeens viel ik door mijn enkel. Ik hoorde een luide krak. Ik overdrijf niet (!) ik hoorde die krak boven het geluid van mijn muziek uitkomen!
    Ik heb zeker drie minuten huilend op de grond gelegen met mijn handen rond mijn enkel, zoveel pijn deed het. Ik ben terug rechtop gekomen en naar mijn bureau gesukkeld. Maar man, steunen op die voet doet echt pijn! Allé, niet de voet zelf, meer de enkel..
    Maar nu vraag ik me af; volgens mij is het niet gebroken -ondanks de krak die ik hoorde- want anders zou ik toch helemaal niet op mijn voet kunnen steunen. Maar ik zit nu al een paar minuten te twijfelen. Zou ik naar de dokter gaan met mijn voet? Of zou ik gewoon wachten tot mijn papa over een uurtje thuis komt en hem dan vertellen wat er is gebeurt en als het dan nog pijn doet naar de dokter gaan óf zou ik het hem vertellen en wachten hoe het morgenvroeg met mijn voet staat.
    Het kutte -waar ik nu een beetje bang voor ben- is dat ik morgenvroeg met de fiets naar school moet én ik de eerste twee uren turnen heb, waarbij ik zeven minuten moet lopen en we handbal of voetbal gaan doen..
    Serieus, ik weet niet wat ik moet doen.


    -Ja, ik ben een kleinzerig meisje-


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    mijn moeder had ook zoiets; zweepslag ofzo?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John