• Heee.
    Mijn vriend kwam net bij me deur met twee vrienden van hem, en ze vertelde mij dat mijn vriend geslagen was door een jongen bij hem op school, ook mijn school. En toevallig ken ik die jongen! o.o Hij zat vroeger achter mij aan. En ik ben nu f*cking boos! Terwijl mijn vriend gewoon normaal deed, en vrolijk. Maar ik zit er nu best wel mee, en wil die kerel gewoon inelkaar slaan!:@ Maar het is niet zo dat mijn vriend geen hulp krijgt, want hij word geholpen door zijn kameraden.. Zal ik het aan de jongens zelf overlaten of moet ik ook iets doen? Wat zouden jullie doen? ;o

    x.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 16:23 ]


    Sometimes it's best not to care.

    ik zou je er maar buiten houden.


    hey kijk ik weet niks!

    Ik zou mezelf er buiten houden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Niks. Laat hun het lekker oplossen (krul)


    -

    Scandal schreef:
    Ik zou mezelf er buiten houden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hou je er gewoon buiten, dat is het beste voor iedereen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Genius schreef:
    Niks. Laat hun het lekker oplossen (krul)


    hun zaak, niet de jouwe


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Uit woede heb ik hem net een dreig mailtje gestuurd =$


    Sometimes it's best not to care.

    ik zou hen het zelf laten oplossen. dreigmails zijn misschien geen goed idee


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Dat is echt niet leuk! Niet voor jou en zeker niet voor je vriend. Ik zou echt razend worden op die persoon en naar hem toe gaan en zeggen hoe het zit!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eh... tja. Ik weet niet, ik heb een !@#%^ hekel aan mensen die hun vriendjes erbij gaan halen.


    Life is hard and then we die

    CHOCOLATEEE schreef:
    Uit woede heb ik hem net een dreig mailtje gestuurd =$

    Had je dus niet moeten doen.Ben slim en laat het ze het maar zelf oplossen.We willen niet dat jou ook nog wat overkomt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Laat het ze zelf oplossen, je krijgt er alleen maar problemen door.

    Zelf zou ik waarschijnlijk toch zijn uitgevallen tegen de jongen die iemand had geslagen. Maar dat ben ik (;


    Me so good.

    ik zou je er maar zoveel mogelijk buiten houden.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Het is niet jouw probleem, maar van je vriend. Hij kan het best zelf oplossen, dus houd je erbuiten, anders kom je miss zelf in de problemen!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik was gewoon naar diegene toegegaan en had hem vriendelijk gevraagd of hij voortaan met zijn poten van mijn vriend af wil blijven. Zo niet, dan zou hij een stomp tegen zijn neus krijgen.


    Ik ben gemeen xoxo