• Heee.
    Mijn vriend kwam net bij me deur met twee vrienden van hem, en ze vertelde mij dat mijn vriend geslagen was door een jongen bij hem op school, ook mijn school. En toevallig ken ik die jongen! o.o Hij zat vroeger achter mij aan. En ik ben nu f*cking boos! Terwijl mijn vriend gewoon normaal deed, en vrolijk. Maar ik zit er nu best wel mee, en wil die kerel gewoon inelkaar slaan!:@ Maar het is niet zo dat mijn vriend geen hulp krijgt, want hij word geholpen door zijn kameraden.. Zal ik het aan de jongens zelf overlaten of moet ik ook iets doen? Wat zouden jullie doen? ;o

    x.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 16:23 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Scandal schreef:
    Ik zou mezelf er buiten houden.

    Laat het maar even bekoelen, misschien gebeurt er niets meer. En anders kun je je er best niet te veel mee gaan mengen, buiten als je vriend echt problemen krijgt, natuurlijk.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Omg, ik kom er net achter dat ik die dreigmail naar de verkeerde gestuurd heb x) Heb al even met die jongen gepraat van sorry enzo, was niet voor jou bedoelt. Aan de ene kant ben ik wel blij dat het naar de verkeerde is gegaan, want nu heb ik niks misdaan =$ - opgelucht-


    Sometimes it's best not to care.

    Scandal schreef:
    Ik zou mezelf er buiten houden.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Gooi uit woede een kussen door je kamer, maar ga je niet met die ruzie bemoeien.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik zou me er niet mee bemoeien. Het is dan wel je vriend, maar jezelf in de problemen werken, daar schiet niemand wat mee op.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Creamy schreef:
    ik zou je er maar buiten houden.


    live the life you love

    Genius schreef:
    Niks. Laat hun het lekker oplossen (krul)


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    CHOCOLATEEE schreef:
    Uit woede heb ik hem net een dreig mailtje gestuurd =$


    Oei. Dat leek me nu niet de beste oplosing (:
    Hou je erbuiten. Als je écht iets wilt doen kan je eventueel eens rustig met die jongens gaan praten. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    hou je er buiten
    je vriend heeft er nx aan als er iet mju zou gebeure
    mr tis wel leif da je er zo mee in zit


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Creamy schreef:
    ik zou je er maar buiten houden.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Het is slimmer om je er buiten te houden en de jongens het op te laten lossen.. Ze kunnen wss ook meer doen dan jij, maar ik zou er zelf heen zijn gegaan en die jongen eens (proberen) te laten voelen dat ie niet aan mn vriend moet komen.


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Creamy schreef:
    ik zou je er maar buiten houden.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Genius schreef:
    Niks. Laat hun het lekker oplossen (krul)


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Bij ons op school was zo'n klein ruzietje op een gevecht uitgelopen waar meer dan 15 mensen aan mee deden. Die zijn allemaal geschorst.
    Ik zou je er dus maar buiten houden, totdat hij ook tegen jou begint, of je vriend vaker gaat slaan.
    Dreigmails zijn geen goed idee, dan lijk jij aggressief als het groots word. Dan kun je dus ook meer straf krijgen.


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass