• Ik moet een boekverslag maken en ik doehet over het boek Achste groepers huilen niet en ik heb echt tranen omdat ik net schrijf dat het meisje met Leukemie altijd het gevoel had dat ze het zou redden en ineens lees je dan op het eind dat ze het niet heeft gered ik moet dan altijd keihard huilen he. Hebben jullie dat ook dat je huilt bij een zielige verhaal ofzo?

    Jupp..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Als t een grote impact op me heeft wel ja.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    oh, ik vond dat ook zo'n zielig boek!


    Even a white rose has a black shadow.

    Decoration schreef:
    Jupp..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ken het boek ja. Echt zielig helemaal omdat je in het begin leest hoe levendig ze is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb ook gehuild bij dat einde.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Discover schreef:
    oh, ik vond dat ook zo'n zielig boek!


    Ik ook heb hem 4 keer ofzo gelezen je kreeg altijd het gevoel dat ze het zou redden enzo en dan gaat ze ineens zo BOEM PATS DOOOOOD

    dat boek is echt zielig:'(


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    VIPpas schreef:
    Ik ken het boek ja. Echt zielig helemaal omdat je in het begin leest hoe levendig ze is.


    Iknow en ze had zelf altijd het gevoel dat ze het zou redden pas op het laatst dacht ze bij zichzelf ga ik het wel redden

    Haha, ik krijg wel een brok in mijn keel, maar ik huil -sowieso- nooit.(:


    everything, in time

    Dreft schreef:
    (...)

    Iknow en ze had zelf altijd het gevoel dat ze het zou redden pas op het laatst dacht ze bij zichzelf ga ik het wel redden


    Ja. Echt gemeen dat ze het niet red. En ze zat zo vol levens lust enzo. Ze had een heel leven voorzich ze zat al plannen en al te maken over haar toekomst


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Ja. Echt gemeen dat ze het niet red. En ze zat zo vol levens lust enzo. Ze had een heel leven voorzich ze zat al plannen en al te maken over haar toekomst


    Ja Iknow en ze wou altijd al naar die ene school met der vriendin omg en dan gaat ze dood he ik vind het zo zielig. Ik las ook dat die schrijver het zelf heeft meegemaakt hij was leraar en er was een meisje met Leukemie in zijn klas en die ging dood

    Qlimax schreef:
    Als t een grote impact op me heeft wel ja.


    They fell in love, didn't they?

    Bij dat verhaal moet ik elke keer weer huilen (krul)


    -

    Dreft schreef:
    (...)

    Ja Iknow en ze wou altijd al naar die ene school met der vriendin omg en dan gaat ze dood he ik vind het zo zielig. Ik las ook dat die schrijver het zelf heeft meegemaakt hij was leraar en er was een meisje met Leukemie in zijn klas en die ging dood


    Ja. Klopt.
    En haar vrienden die helemaal van slag af waren.


    "Ignite, my love. Ignite."