• Klik maar eens even hier. Het blijkt dat je handschrift heel veel over je zegt. Nou ja, het is maar of je er in geloofd of niet. Ik denk dat het best waar kan zijn, geloofde het eerst namelijk ook niet, maar het klopt best wel wat ik eruit kreeg.:'D

    Zo werkt het: Klik op de link. Als je iets naar onder scrolled, zie je in het plaatje allemaal verschillende a's. Kijk welke het meest op jouw 'a' lijkt. Naast de letters zie je cijfers, zoek het cijfer dat naast "jouw letter" staat en zoek hem dan terug in de lijst.(Je kun op het plaatje klikken om het groter te maken.) Zo zie je wat jouw letter over je zegt. Dit gaat door van de A tot en met de F.(:
    Post hier dan wat je eruit hebt gekregen, als je wilt natuurlijk.(cat)

    Mijn uitkomst:

    A:
    8. Deze persoon is vrij terughoudend en soms jaloers op anderen die impulsief durven zijn.

    B:
    6. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.

    C:
    8. Deze persoon is niet kwaadaardig, maar wel naïef en onnadenkend.

    D:
    2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.

    E:
    7. Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.

    F:
    3. Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 12:30 ]


    everything, in time

    A1.Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven.
    B.5.Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C.6.Deze persoon is enorm nieuwsgierig en leergierig, is bang iets te missen.
    D2..Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E.7.Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.

    F.1. Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.


    Hahah grotendeels klopt_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het niet echt kloppen en eigenlijk heb ik sommige letters op de manier waarop ik ze schrijf niet gevonden. D:


    Let the Night embrace you

    Soms kloppen ze allemaal niet echt, zegmaar. Maar dan doe ik gwn diegene die er het meest oplijkt.

    A;
    3.Deze persoon kan zich lastig ontspannen en is erg onzeker.

    B;
    5.Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.

    C;
    4.Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".

    D;
    2.Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede

    E;
    7.Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.

    F;
    3.Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.
    4.Deze persoon is ongecompliceerd, direct en oprecht en maakt vrienden op grond van gemeenschappelijke interesses.

    Die gebruik ik allebei wel.

    Xies.
    ps. Sommige kloppen wel, sommigeniet.

    Faerie schreef:
    Ik vind het niet echt kloppen en eigenlijk heb ik sommige letters op de manier waarop ik ze schrijf niet gevonden. D:


    Is er dan ook geen die een beetje in de buurt komt?D:

    Ik vind mijn 'C' zo geniaal, de uitkomst daarvan.:'D


    everything, in time

    A:
    4. Deze persoon weet het evenwicht goed te bewaren en is nuchter.

    B:
    5. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.

    C:
    4. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".

    D:
    1. Deze persoon heeft een sterk gevoel van onrechtvaardigheid en is gevoelig en onvoorspelbaar.

    E:
    2. Deze persoon lacht veel, maar wanneer men een grapje met hem maakt vindt hij het niet altijd even grappig.

    En mijn F van tegenwoordig staat er niet bij ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    A:
    8. Deze persoon is vrij terughoudend en soms jaloers op anderen die impulsief durven zijn.

    B:
    5. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.

    C:
    Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".

    D:
    Deze persoon is iemand om dekking voor te zoeken, kan niet goed tegen onzin en wordt om kleinigheden boos.

    E:
    Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.

    F:
    Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    A 4.Deze persoon weet het evenwicht goed te bewaren en is nuchter.
    B 5.Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning
    C 4.Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D 2.Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E 4.Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen.
    F staat er niet tussen


    (Be)lieve in (you)rself

    A: Deze persoon heeft een wat doemdenkend beeld en moet wat positiever in het leven staan.
    B: Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    C: Deze persoon is enorm nieuwsgierig en leergierig, is bang iets te missen.
    D: Deze persoon spaart alle woede en irritatie op en gooit dit zonder waarschuwing naar buiten.
    E: Deze persoon heeft de neiging grapjes ten koste van anderen te maken.
    F: Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.


    Het klopt niet echt.. Er zitten wel dingen tussen die wel kloppen, maar ja..


    It ain't broke, so don't fix it.

    A= Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven.
    B=Deze persoon is bang voor armoede en krijgtvaak minder dan hij verdient.
    C= Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D= Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E=Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen.
    F=Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 12:41 ]


    Even a white rose has a black shadow.

    a. Deze persoon is erg zelfverzekerd en sterk, maar ook mild.
    b. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
    c. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    d. Deze persoon spaart alle woede en irritatie op en gooit dit zonder waarschuwing naar buiten.
    e. Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen.
    f. Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.

    Alleen de f klopt niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Faerie schreef:
    Ik vind het niet echt kloppen en eigenlijk heb ik sommige letters op de manier waarop ik ze schrijf niet gevonden. D:

    A=1.Deze persoon is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die goed weet wat hij wil. Deze persoon is lastig voor de gek te houden en heeft geleerd zijn rechten te kennen en na te streven.

    B=5.Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.

    C=4.Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".

    D=2.Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.

    E=10.Deze persoon is vrolijker dan hij overkomt, maar zit zichzelf met verlegenheid in de weg.

    F=4.Deze persoon is ongecompliceerd, direct en oprecht en maakt vrienden op grond van gemeenschappelijke interesses.

    xd


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    a. Deze persoon heeft een wat doemdenkend beeld en moet wat positiever in het leven staan.
    b. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning
    c. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    d. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede
    e. Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen.
    f. Deze persoon verbergt zijn ware aard achter een masker en voelt zich vaak onzeker over uiterlijk én persoonlijkheid.


    Change, the only good thing in this world.

    Omg het klopt allemaal wat ze schrijven ze beschrijven gewoon hoe ik echt ben:8


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    A 4.Deze persoon weet het evenwicht goed te bewaren en is nuchter.
    B7. Deze persoon weet wat hij wil en doet zijn best dat bij zijn bazen te bereiken.
    C4. Deze persoon is onbevooroordeeld en wil graag weten wat er speelt. Hanteert het principe "leven en laten leven".
    D2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
    E4. Deze persoon lijkt vrolijk, maar is vaak sterk op zijn hoede voor de motieven en aard van anderen.
    F3. Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.


    La credenza è una medicina contro il timore