• Omg, vet eng.Ik ging even naar boven om m'n lenzen in te doen, en ik doe dan meestal de deur dicht omdat ik m'n lenzen niet in kan doen als ik weet dat iemand kan gaan kijken, en ik doe de deur dicht, en ik was bezig met m'n lenzen schoon te maken, hoor ik ineens geklop op de deur.:| Ik 'Ja' roepen, maar ik kreeg geen reactie terug.Ik doe de deur open, maar der stond niemand.En mijn moeder en ik zijn alleen thuis, en mijn moeder slaapt beneden op de bank...


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Assassin schreef:
    Zo eng!
    Zoiets hadden mijn buren ook, mijn buurvrouw hoorde altijd iemand snurken en rotzooien in de badkamer maar er was niemand. Haar dochter had het ook, ze hoorde iemand in de badkamer toen ze alleen thuis was en de deur ging op slot, toen heeft ze haar moeder gebeld en de politie, die het dus ook hoorde. Maar toen ze de deur openkregen zat er niemand, echt vreemd.

    oke eng o.o....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ew.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    HopexDream schreef:
    (...)
    Nou het was echt gewoon geklop.En er kan niks tegen de deur aanvallen, want er staat niks in de buurt van de deur.


    hmm..... een grap van iemand?
    Werkelijk geen flauw idee!
    Ik ga nog even nadenken! *denk* *denk* Au. breinpijn:P *denk* *denk*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ieuw eng


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn zus en ik waren er ook eens van overtuigd dat er iemand woonde op onze zolder. Er ging een gsm af en 's nachts was er altijd leven enzo, echt eng. Maar er zat dus ook niemand. :/

    t enige wat ik nog steeds kan bedenken is een grap van iemand.
    Of woon je in een gehorig huis? Dat t toch ergens anders was en dat je t je verbeeld had dat t tegen de deur van de badkamer was?
    -oke, ik ben heeeellll levenloos dat ik blíjf denken(hoera):P-


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    KAB00M schreef:
    Bij Bathroom Ghost moest ik meteen denken aan Mowling Mirthle, maar dat is wel eng ja.. x)


    Hahaha
    xD
    Maar dat is wel echt weird...
    Succes hè(krul)


    Fat chance.

    BlackMagic schreef:
    t enige wat ik nog steeds kan bedenken is een grap van iemand.
    Of woon je in een gehorig huis? Dat t toch ergens anders was en dat je t je verbeeld had dat t tegen de deur van de badkamer was?
    -oke, ik ben heeeellll levenloos dat ik blíjf denken(hoera):P-

    Lol, nee was geen grap. Mijn moeder lag beneden te slapen, en verder was er niemand thuis behalve ik. Had het me niet verbeeld. x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Soms gaat de deur van de badkamer open, blijkt dat ik ben vergeten het raam dicht te doen.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Lol, nee was geen grap. Mijn moeder lag beneden te slapen, en verder was er niemand thuis behalve ik. Had het me niet verbeeld. x



    Hmmm..... Ik denk dat we Sherlock Holmes erbij moeten roepen! *kijkt ernstig serieus*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien was het in je gedachten?

    xBoeddha schreef:
    Misschien was het in je gedachten?

    Nee.(nerd)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat is best eng ja!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    BlackMagic schreef:
    (...)


    Hmmm..... Ik denk dat we Sherlock Holmes erbij moeten roepen! *kijkt ernstig serieus*

    haha


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    hmmm.... heb je laatst Bloody Mary opgeroepen?
    Dit is echt bijna het laatste wat ik kan bedenken, gezien het feit dat wat ik allemaal bedenk dus niet gebeurt is...
    Ik blíjf denken!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •