• Omg, vet eng.Ik ging even naar boven om m'n lenzen in te doen, en ik doe dan meestal de deur dicht omdat ik m'n lenzen niet in kan doen als ik weet dat iemand kan gaan kijken, en ik doe de deur dicht, en ik was bezig met m'n lenzen schoon te maken, hoor ik ineens geklop op de deur.:| Ik 'Ja' roepen, maar ik kreeg geen reactie terug.Ik doe de deur open, maar der stond niemand.En mijn moeder en ik zijn alleen thuis, en mijn moeder slaapt beneden op de bank...


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    BlackMagic schreef:
    hmmm.... heb je laatst Bloody Mary opgeroepen?
    Dit is echt bijna het laatste wat ik kan bedenken, gezien het feit dat wat ik allemaal bedenk dus niet gebeurt is...
    Ik blíjf denken!

    Nee, niet gedaan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik had ook zoiets gisteravond o_o omg~
    ik was alleen thuis, en toen ging mijn telefoon uit en weer aan, en zei het dat ik een gemiste oproep van thuis had van twee minuten daarvoor, terwijl ik alleen was. nouja, dat maakte me niet echt bang ofzo. toen begonnen er een paar lampen te knipperen, en de radio te haperen. daarna ging de bel, en durfde ik niet open te doen. dus ik liet het maar zo.twee minuten later ging de bel wéér. dus ik keek uit het raam om te kijken of er iemand was.. niemand. wéér ging de bel, weer niemand. en zo ging het steeds sneller achter elkaar, totdat het nonstop belde. 20 minuten lang. mijn beste vriend kan ook geesten zien enzo (ja, for real) en die zei dat er iemand voor de deur stond, die naar binnen wou, en hij zou stoppen met bellen als hij binnen zou komen. ik dacht dat hij een grapje maakte, en liet het maar zo. ik mocht van hem ook niet de gang in, dus dat deed dat ook maar niet. toen kwam mijn zusje thuis. ze opent de deur, en het bellen stopt...


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    yunhee schreef:
    Ik had ook zoiets gisteravond o_o omg~
    ik was alleen thuis, en toen ging mijn telefoon uit en weer aan, en zei het dat ik een gemiste oproep van thuis had van twee minuten daarvoor, terwijl ik alleen was. nouja, dat maakte me niet echt bang ofzo. toen begonnen er een paar lampen te knipperen, en de radio te haperen. daarna ging de bel, en durfde ik niet open te doen. dus ik liet het maar zo.twee minuten later ging de bel wéér. dus ik keek uit het raam om te kijken of er iemand was.. niemand. wéér ging de bel, weer niemand. en zo ging het steeds sneller achter elkaar, totdat het nonstop belde. 20 minuten lang. mijn beste vriend kan ook geesten zien enzo (ja, for real) en die zei dat er iemand voor de deur stond, die naar binnen wou, en hij zou stoppen met bellen als hij binnen zou komen. ik dacht dat hij een grapje maakte, en liet het maar zo. ik mocht van hem ook niet de gang in, dus dat deed dat ook maar niet. toen kwam mijn zusje thuis. ze opent de deur, en het bellen stopt...


    Soms lijken dromen net echt he.:9~


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Soms lijken dromen net echt he.:9~


    was geen droom, grapjas.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Lol zoiets heb ik toen ik klein was meegemaakt op de wc. Vet eng. xD Ik geloofde toen nog in sinterklaas enzo. Dus ik 's nachts naar de wc, omdat ik wilde kijken hoe het cadeautje in m'n schoen kwam. Dus ik doe net de deur achter me dicht, wordt er ineens vet hard op de deur gebonsd. Man, ik dacht dat me hart uit me borst sprong zo erg schrok ik. Heb toen een half uur of op de plee gezeten voor ik eraf durfde. xD En voor zover ik het weet kunnen het niet me ouders zijn want die sliepen allebei toen ik de wc in ging. Sowieso zijn die niet zo snel dat ze uit bed en op de deur kunnen slaan als ik hem net dicht heb zonder dat ik het zou merken.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.