• Ok ik lees heel vaak dat mensen geen TMF meer kijken, omdat Damien een keertje zijn mening heeft geuit en dat dan toevallig met een paar rare woorden deed. Of omdat zogenaamd een ANTi Bill Kaulitz meeting hebben georganiseerd (WAT ZE NIET HEBBEN GEDAAN ze zeiden er alleen wat over). Het is toch achterlijk om een zender een soort van te gaan boycotten daarom? Ik bedoel je stopt toch ook niet met hyves of internet omdat er TH 'haters'op zitten?

    Ik kijk nog steeds TMF

    Waarom niet die Damien mag toch voor zn mening opkomen


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    AMEN!(A)
    Je hebt gelijk en de afgelopen dagen is TH er nog 3 keer of meer op geweest met Monsoon op nummer 7 bij de top 25 van nu al legendarisch!


    I do not hook up.

    Ik kijk geen tmf meer..
    maar niet om die damien hoor..
    ik vind het eigenlijk nix meer aan. (puh)
    maarja damien mag zeggen wat hij vind, vind ik. x'D


    AAP

    Jij... Hebt zo gelijk xD
    Ghehe:P

    Serieus.


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Ik kijk amper TV meer :')
    Maar dan kijk ik toch meestal MTV >< Want ik kijk alleen Rock top 10^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik kijk nog steeds even graag naar TMF ik heb hem nu ook op TMF staan dus(A)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik weet r eig nx vn,want ik ben van België:P
    & ik kijk nog altijd ELKE dag TMF :D
    xx


    everybody needs a song.

    Gelijk heb je

    maar ik ben wel van hyves af gegaan vanwege de TH-haters..
    k kreeg allemaal berichten van dat ik dood moest en al omdat ik TH fan ben:S dus ja..en ik weet kon ook m'n account "niet zichtbaar" voor ze maken,,maarja

    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ik kijk geen TMF - Alleen ik heb het ook nooit gedaan x]
    Die zender mogen ze van mij boycotten, maar niet om dat hij dat gezegd heeft, da's onzin, verzin dan een goede reden [omdat het saai is bijvoorbeeld (A)].


    Mew <3

    ja..
    ik vond het eerder ook wel leuk maar nu niet meer altijd dezelfde liedjes. x[


    AAP

    ik kijk nog steeds naar tmf (wel de belgishe)
    maar normaal gezien moet een muziekzzender onpartijdig zijn.Dus niet over een groep schelden maar ze moeten die ook niet voortrekken ofso


    I need you like a heart needs a beat

    Ik kijk nog altijd TMF hoor. Verslaafd fzo:Y)

    Ja inderdaad soms word het wel saai, maar ik ben altijd op mijn kamer en daar heb ik AlTIJD TMF opstaan. Dus ik ben er nu een soort verslaafd aan want telkens als een liedje is afgelopen hoop ik dat dit of dat komt en dan komt dat toevallig en dan blijf ik kijken. Ook ben ik helemaal verslaafd aan reaction, maar dat is neit meer zo leuk nu damien weg is en ook aan wakker worden op vakantie xD.

    IK HAAT TMF X'D
    De vj's hebben gewoon geen IQ.
    En hell yeah dat die dude zijn mening mag zeggen.
    ookal vind ik de anti-bill meeting organiseren door een muziek zender LAAG. of.. mededelen. whatever.
    de muziek is kut. en ja. tmf rockt is awesome. MAAR ALS DAT FUCKING DOOR DE WEEKS OM 12 UUR SNACHTS KOMT! laat dan maar zitten!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik kijk eigenlijk bijna geen tv meer :')
    Maar als ik dan toch is kijk, dan zet ik wel TMF op x] Maakt mij het uit wat ze zeggen ><


    Tanya is de beste.