• One night


    One party


    Four Hangovers

    ~ Grace Taylor Smith
    ~ Blair Amanda Clyde
    ~ Gwendolyn Elisabeth Reed
    ~ Madison Abigail Lawrence

    -Celebs

    http://www.quizlet.nl/stories/108601/the-hangover-trip-to-vegas/

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 16:38 ]


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Ik heb nog wel een onbekende story die nog moet beginnen:)



    Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
    Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.



    Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
    Fantasie

    Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
    Avontuur

    Helemaal ABN geschreven.
    Romantiek


    BEGINT BIJ MINIMAAL 5 ABO'S!



    Lost in Dreams[url]


    & deze:






    ~What doesn't kill you makes you stronger
    ~Just me myself and I


    Rose en Nereah kunnen elkaar totaal niet uitstaan, totdat ze op een kamp komen waarbij ze samen zullen moeten overleven. Zal ze dit lukken? En kunnen ze elkaar overleven?



    heel erg bedankt als je een kijkje neemt en een abo:)[/url]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.




    Wat gebeurt er wanneer je een fout maakt in je leven?
          Wat gebeurt er wanneer je niet wordt vergeven, zelfs wanneer je het doet voor iemand waar je alles voor zou opgeven?
          Je wordt opgesloten.
          Je wordt voor gek uitgemaakt.
          En je wordt vernederd.
          Niet thuis.
          Niet buiten.
          Maar in een gesticht.
          In 1970.



    Dit alles gebeurt bij de negentienjarige Isabella die een gruweldaad begaan heeft voor de - volgens haar - bestwil van de familie.
          Ze wordt opgesloten in de hel op aarde.
          Ze ontmoet vele mensen, waaronder gekke, schuldige en onschuldige.
          Maar wanneer ze Eli ontmoet, raakt ze gefascineerd van hem en probeert ze te ontdekken waarom hij in het gesticht zit, totdat ze tot een ongelofelijke ontdekking maakt.










    ____________________________________________________________________________________________


    x Speelt zich af in een psychiatrisch ziekenhuis in 1970;
    x Licht gebaseerd op American Horror Story: Asylum;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Onbekende personen;
    x 16+.








    I’ve always thought that your own life, your own deeds, your own creations are the messages you leave for the world to see.
          For people to see.
          But why would you want to do what others want you to do, and what others want to see?
          After all, nothing feels better than doing something that everyone told you, you cannot do. Life works in various ways, but I’ve come to learn that you shouldn’t ever be someone you’re not and that you shouldn’t do anything that the real you wouldn’t.
          And that is what I shall do; I shall follow my path, leave my mark in this world.
    So when I’m gone, and I look back, I know that I was happy, for happiness isn’t really a destination. It’s rather a way of living, it’s the path you walk, the obstacles you conquer and the victories you celebrate.





    ~








    x Gebaseerd op de televisieserie The Vampire Diaries;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Wijkt af van de originele verhaallijn;
    x Kan 16+ stukken bevatten;
    x Soundtrack;
    x Trailer.


    The odds are néver in our favor.

    Tears of illusion



    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    My entire world vanished in the blink of an eye.
    My family, my friends, all gone.
    I woke up in a white, silent room, guided by machines.
    That was the first time I felt something I hadn't felt for a while.
    Fear.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    There's no such thing as Peter Pan
    No such place as Never Never Land
    I wish we all could have
    Those tiny magic wings

    But we live in a world with wars
    It's not like it was before
    We won't find our happy ever after here

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Een meisje ontwaakt in een witte kamer. Ze kan zich niet herinneren dat ze daar is beland en weet niet hoe ze daar is beland. Ze ontsnapt het gebouw uit en komt in een verlaten dorp terecht. Ze dwaalt door dit dorp en kan zich beetje bij beetje herinneren wat er gebeurd is. Na een ontmoeting komt ze tot een gevaarlijke conclusie.
    Niets is wat het lijkt...




    ~ Leuk? Neem een abo want ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Onbekende Personen ~~ Science Fiction ~~ Romantiek ~~ Drama ~~ Young Adult


    Take risks and conquer your fears.



    Wanneer papiersneedjes messteken worden

    Het leven in een vestingstad is nooit makkelijk geweest zeker niet als vrouw, helaas word het als maar erger.
    Mijn stad word geteisterd door moordenaars, dieven en meer van dit soort onkruid.
    Ik hield mij liever afzijdig van alles wat hiermee te maken had, maar het gevaar zocht mij.
    De papier sneedjes die ik op liep door het lezen van boeken werden nu zomaar ineens mes steken.
    Maar ik zal vechten tot dit ophoud, al kost dit mijn leven, ik ga niet wachten tot zij mij vinden, ik zal hen eerst moeten vinden.


    - Telt op dit moment 21 hoofdstukken
    - genre Drama, Historisch, Fantasy (de andere genre's zoals 16+ en romantiek moeten nog komen maar zijn op dit moment nog niets aanwezig)
    - ik schrijf (bijna) elke dag 1 of meerdere hoofdstukken
    - ik probeer zoveel mogelijk schrijf foutjes te verbeteren
    - onbekende personen



    De ketens van Lucifer

    Langzaam opende ze haar ogen, voor haar enkel een olielamp waar de vlam rustig flikkerde. Ze duwde zich omhoog uit het stof, hoe was ze hier gekomen, waar was ze? Ze keek naar beneden ze droeg een dunne witte nachtjapon, haar gouden style lokken over haar schouders gedrapeerd. Ze staarde in het duister, een lange donkere hal, het zag eruit alsof hier eeuwen niemand was geweest. voorzichtig pakte ze de olie lamp van de grond en begon te lopen, waarheen wist ze ze niet, ze kon zich niet herinneren wat hiervoor was gebeurd, alsof dit haar eerste herinnering was.

    - Telt op dit moment 20 hoofdstukken
    - Genre Horror, Drama, Fantasy, Romantiek en [16+]
    - Ik schrijf (bijna) elke dag 1 of meerdere hoofdstukken
    - Ondanks dat lucifer geen onbekende is vind ik het toch een OP
    - ik probeer zo veel mogelijk schrijf en typ foutjes te verbeteren


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hotel Atkinson


    Made by: Frodo
    Dit verhaal gaat over een hotel waar de 13e verdieping niet bestaat op papier en ook niet te bereiken is via de trap, maar wat nou als er toch mensen op de 13e verdieping stranden?


    - Geschreven bij Jaimes
    - Start vanaf vandaag; 29/12/12
    - Eindigt; ooit
    - Heeft nog niet zoveel hoofdstukken
    - Onbekende personen
    - Horror


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.





    I was in love until I found out who you truly are. Then I knew, it was time for payback.


    - BatPayne en iiloveJBx
    - Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    - Hoofdpersonages: Miley Cyrus en Zayn Malik.
    - Belangrijke nevenpersonages: Ariana Grande en Louis Tomlinson.
    - One Direction bestaat.
    - Kan 16+ bevatten.
    - Wraak en liefde.
    - POV Miley wordt beschreven door iiloveJBx.
    - POV Zayn wordt beschreven door BatPayne.
    - Soundtrack.
    - Op 12/01/2013 gestart.
    I will take revenge on whats theyve done || Miley Miley Cyrus ~ One Direction

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 13:15 ]


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.


    Onbekende personen


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb een nieuwe story geschreven. Het is een Niall Story.



    The Rebellion Princess ~ Niall James Horan

    “Don’t make me say that I love you”
    “Why not, I love you and you love me”
    “You deserve more”
    “You are all I need”
    “I am a princess, it is no life for you”
    “I am a popstar and as long as I am with you I am happy, just say it”
    “If I say I am in love with you there is no way back”
    “Say it”
    “I love you”


    Het zou super zijn als je het verhaal wilt lezen!!!
    Het is nederlands geschreven en engels gesproken
    Sommige stukken in het verhaal kunnen 16+ zijn, maar die stukken zijn tevens niet noodzakelijk om te lezen
    Wel een abbo nemen, want ik waarschuw niet !


    Wandering around to find a place I feel home like my own home

    Aan deze story ben ik net begonnen, ik hoop dat je het wat vindt!
    Art connects to music. « One Direction »


    Simple, but effective.

    Op mijn profiel staan er 3/4 afgelopen verhaal en met 1 ben ik afgelopen weekend mee begonnen.

    mocht je nog steeds nieuw leesvoer willen hebben er staan een aantal verhalen bij mij op het profiel, echter schrijf ik ook een verhaal samen met Martj96 het is een Twilight verhaal, eigenlijk meer een verhaal na de films maar dan zonder Renesmee.. >>> 300 hoofdstukken leesvoer <<<
    Mochten er toch mensen geintreseerd zijn ik zal zeggen neem gerust even een kijkje.:D:D

    Alvast bedankt..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi



    Sarah Eastwood is een meisje uit Londen, 1895. Ze komt uit een vooraanstaande familie en krijgt daardoor wat haar hartje begeert.
    Wanneer er plotseling een vreemde jongen verschijnt, met nog vreemdere kleren, die de gewoontes niet lijkt te kennen, besluit Sarah hem te helpen.


    - Onregelmatig posten
    - Enkel Harry Styles
    - Soundtrack wordt nog gezocht
    - Nederlands geschreven én gesproken
    - Begint 01/03/2013

    (Plaatje is aanklikbaar)

    As Light As A Feather • Niall Horan



    "You may not know it, but she's as light as a feather." He grinned.
    The other boy became angry. "What did you do with her?"
    "Nothing. Well, maybe. Are you sure you want to know?"
    "No, I don't. Stay away from her!"
    "Okay, only if you tell her."
    The other boy didn't know this was all a joke.


    # One Direction exists
    # Spoken and written in Dutch
    # Starts 17 March 2013
    # Written by GoingNowhere




    Wanneer Veerle One Direction ontmoet, verandert haar leven. Ze leert wat verliefd zijn nou écht is, maar ook hoe je diep ongelukkig kunt zijn. Haar leven slaat om tot een hel en helaas kan ze haar gevoelens niet met iemand delen. Langzaamaan raakt ze haar vriendinnen kwijt. Misschien had ze One Direction nooit moeten ontmoeten.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 19:55 ]

    link

    Crimson lips

    ''Er staat iemand naast mijn bed, ik kan hem horen ademen, ik kan zelfs zijn adem voelen op mijn lichaam. Ik probeer mijn ogen open te doen, en te praten, maar het lukt niet. Mijn lichaam werkt niet mee. 'Maak je geen zorgen.' zegt een stem. Ik weet niet waar de stem vandaan komt, daardoor ga ik me juist meer zorgen maken. Ik herken de stem, het is niet de persoon die naast mijn bed zit. De stem lijkt veel dichterbij te zijn. De persoon naast mijn bed is een hij, ik kan het horen aan zijn zware adem. De stem die ik hoorde is overduidelijk een vrouwelijke stem. De stem komt me zo bekend voor. De zwarte kleur van het binnenste van mijn oogleden, begint zich langzaam te vormen tot een beeld. Ik zie haar, mijn hart staat even stil voor een seconde. 'Ik heb je gemist.' Ik probeer haar aan te raken maar ik kan nog steeds mijn lichaam niet bewegen. Ze begint te praten, ik glimlach bij het horen van haar stem. 'Je bent nog niet bij me, je ligt in het ziekenhuis. Je ligt in coma, Selene, Selene! Niet teruggaan, hij is gevaarlijk. Praat niet met hem Selene, wacht!' Ik open mijn ogen en de jongen naast mijn bed staat zonder iets te zeggen op en rent weg. Het gebeurde te snel om zijn gezicht te herkennen.''


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    bleeding hearts

    Mijn gedachten spookte door mijn hoofd ik had zoveel vragen.

    Ik dacht wat doe ik hier?

    Waarom moesten zij mij hebben?

    Zou ik ooit het daglicht nog te zien krijgen?

    Zou ik de enige blijven of volgde er nog meer?

    Vermist en uiteindelijk vermoord.

    story bevat 33 hoofdstukken en is nog in ontwikkeling


    http://www.quizlet.nl/stories/90729/bleeding-hearts/