• Haii.

    Ik wil even iets kwijt.

    Ik kwam op msn, en er was een jongen op(jens), die in mijn klas heeft gezeten. Ik begon er tegen en het antwoord was: 'Het is Brent.' Brent is mijn beste vriend. En ik begon dus met Brent wat te praten. Toen ik iets vroeg aan Jens, was het antwoord: 'Kus mijn kloten.' Ik schrok, want ik had helemaal niets gedaan. Het hele gesprek heeft Jens mij nog zitten uitmaken, en mijn beste vriend zei niets. Op het einde toen ik wegging, zei Brent: 'Jens meende da allemaal nie.' En ik zei dat het me niet kon schelen. Ik heb iets slechts over Jens gezegd en Brent zei: 'Heej, kalm eh, da's wel mijne vriend eh, bitch.' En ik antwoorde hem dat als hij mijn vriend was, dat hij dat Jens allemaal niet zou laten zeggen. En zo verloor ik mijn beste vriend, dankzij de schuld van Jens...

    Wat vinden jullie? Zou ik het goedmaken? Ze meenden het niet, maar ze maakten me uit met ziektes en vanalles wat je je niet kan voorstellen... Ik ben er echt kapot van, maar ik vind het heel laf wat hij deed.

    Als ze zoiets zeggen zijn ze je niet waard!<3


    I do not hook up.

    Je moet het echt goed maken.Deze vriendschap is om een hele stomme reden kapot gegaan. Als het een echte vriend is kunnen jullie het gewoon uitpraten

    Succes !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Laat hem maar eens een goede reden bedenken waarom je vrienden moet blijven? Ik zou geen genoegen nemen met de eerste beste 'Sorry'. Dat issie niet waard.


    Mew <3

    wie aan LisaBeest raakt krijgt boel Ö
    maar vraag gwn eerst aan die Jens wat hem bezielde, kzou et nogal raar vinden dat hij dat ineens deed ^^


    PoisonTrash on camera

    ik zou zeggen dat als ie zeg dat ie het allemaal niet meende dat je het goed moet maken maar toen las ik dat hij en die andere je nog steeds aan het uitschelden waren, dus ik zou proberen het uit te praten als dat niet lukt hebben zij pech, dan hebben ze jou verloren dan zijn ze je echt niet waard


    Chaotic Evil

    :O Als er 1iemand is die het moet goed mkn is het die brent vooral!! Hij is jou niet waard als vriendin komaan zoiets doe je niet!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Oooh erg :'O
    Ik weet niet, ik zou denk ik even alles laten bezinken en dan na een paar daagjes of een klein weekje als ze dan steeds niets hebben gedaan van sorry enzo zou ik zeggen dat het je écht wel heeft gekwetst enzo. En ik denk dat je dan moet zien bij je zelf of je het wilt goedmaken of niet, zelf vind ik dat jij beter waard bent dan dat. Komaan, het is je beste vriend en hij deed niks :'O

    Veel succes nog Lisa, en als er iets you know it hé ;')


    Tanya is de beste.

    Wat erg!!!

    Maar sorry laat hun echt maar een goede reden geven waarom jij ze zou moeten vergeven. Je moet je niet zomaar laten uitschelden voor alles wat slecht is. Als hij je vriendschap écht waard is dan had 'iet iets tegen Jens gedaan!!!! Dit is dus excact de reden dat ik niet meer in ware vriendschap geloof.
    xoxo Nicole


    Why don't you break my heart

    nauw ik ook vandaag!!!


    *He's the one.

    misschien moet je eens laten weten hoe jij je voelt en hoe jij je er tegenover staat
    misschien moet je dan ook zijn verhaal laten doen en misschien komt het dan wel goed...
    en ik vind wel dat hij sorry moet zeggen en als hij dat niet doet dan is hij je niet waard!
    veel succes nog!
    Xx


    Love is the world. And that's make my smile.

    Je moet je niet laten doen! Zij zijn in de fout gegaan en NIET jij! Degene die het goed moeten maken dat zijn die 2 jongens!

    Kusje

    X


    Wy komen nog maar amper op dit account!

    ze zijn het niet waard om met je bevriend te zijn

    Gewoon heel snel praten!
    Want misschien is het binnenkort te laat!!

    Wacht tot zij zich verontschuldigen jij hebt niks gedaan als zij naar u komen moet ge proberen da op te lossen en als ze dat ni willen zijn ze u niet waard [zoals de rest al zei]

    Denk erover na, wat hij ooit voor je betekend heeft enzo. Als hij 't waard is, maak het dan goed en zorg ervoor dat dit niet meer gebeurt. En anders gewoon laten gaan.


    Life is hard and then we die