• Zodra ik oud genoeg ben, laat ik een tattoeage zetten.Ik weet niet van wie ik de inspiratie heb, maar wil 2 kattenpootjes op mijn pols laten zetten. (: Heeft iemand al een tattoo?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb er een: een muzieknootje op mijn rechter bovenbeen. In de zomer komt de 2e.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Volgens mij wou Genius dat ook doen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    Volgens mij wou Genius dat ook doen?

    Ja dat was ik (krul)


    -

    heb er 6 nr 7 komt in de zomervakantie ^^

    Genius schreef:
    (...)
    Ja dat was ik (krul)

    Oh haha, had ook al op internet gekeken, en vond het wel cool.(krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    als ik er al een zou nemen -wat ik denk ik niet ga doen-
    dan laat ik de naam van een overledene op mijn arm/rug/buik/been -geen idee waar- zette, als eerbetoon ofzo (;


    Me so good.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Oh haha, had ook al op internet gekeken, en vond het wel cool.(krul)

    Ik heb het lekker zelf bedacht haha :'D


    -

    Ik wil ook een tattoo op mijn pols, als ik daar zeker van ben.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ja, 4. (:


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Nope, hoe ik er nu over denk niet. Maar misschien later (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb er een. Een lieveheerstbeestje op me heup/lies. En ik ga een M laten zetten voor mama.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    misschien ooit op mijn heup maar ik weet het niet zeker. ik denk van niet eigenlijk.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik wil er meerdere. In het weekend dat ik 18 wordt laat ik mijn eerste zetten. Ik weet nog niet precies wat want ik twijfel nog een beetje maar of het wordt 'Aim your arrows high *gekruiste pijlen*' of het wordt 'It's not because you have a beating heart that you are alive' of het wordt 'Follow the white rabbit *konijn van Alice in wonderland*. Ik wil het zo verticaal onder mijn elleboog als ge begrijpt wat ik bedoel.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik ga binnenkort een tattoo laten zetten op mijn pols. Mijn beste vriendin heeft die voor me gemaakt :3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik wil een kleintje, ik twijfel alleen nog tussen enkel / pols / net boven de rand van m'n onderbroek.


    Hope goes lost but never dies.