• Kijkt er iemand naar Familie? [Belgische serie] Wel, 'Brenda' is erin gestorven. Zonet was er de begrafenis te zien op tv, het is nog steeds bezig. & Ik zit hier gewoon te wénen. Haar dochter ging vooraan een tekst brengen, en het was echt emotioneel. Vooral omdat ik dit al volg vanaf mijn 7de ofzo.
    Ervaringen?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik hou niet van Familie. Maar ik keek er ook naar toen ik 7 was ofzo.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik volg dat echt al van toen ik 4 was ofzo. Maar gisteren heb ik niet kunnen kijken, want ik was naar een feestje! :/ Ik hoop hem nog ergens op internet te kunnen zien ofzo?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Dreamwalker schreef:
    Ik begon te huilen toen Maggie (ofiets) stierf in Spring. En bij haar begrafenis toen Xavier een tekstje ging voor lezen.
    En in dat programma 8 Simple Rules sterft op een bepaald moment de vader en daarvan moest ik ook heel erg huilen (:


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik ben geen Belg. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Pirates schreef:
    Nope.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Viand schreef:
    Ik moet ook altijd huilen bij emotinele momenten. Ook bij zielige liedjes.
    Dus je bent niet de enige.

    Ik keek dat vroeger, maar het is zo cliché.

    Maar ik hoorde mijn ouders vrijdag daar ook al over praten. Leuk hoor zittend ie 2 erover te praten alsof het lijkt dat het iemand is die wij kennen. Gelukkig kon ik me verdiepen in mijn avondeten. x]

    Ons mama zei dat in het tvboekje stond dat er een aantal mensen weg moeten vanwege bezuinigen. Dus er zullen er mssn nog volgen die weg gaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb het gezien op de site van vtm, man wat zielig.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~